Header keuze

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »
Joey Drieling

Joey Drieling

15/08/2010 17:40:52
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een layout nou heb ik 3 verschilende header mogelijkheden maar kan niet kiesen welke vinden julie het beste.

Header 1: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_1.png
Header 2: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_2.png
Header 3: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_3.png

Bas Kreleger:
Titel aangepast, keuze schrijf je met een z.
Gewijzigd op 15/08/2010 17:43:21 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 21:09:40
 
Marc Calis

Marc Calis

15/08/2010 17:52:22
Quote Anchor link
Persoonlijk vind ik keuze 1 mooi, maar ik heb geen designer oog, ....
 
Pim -

Pim -

15/08/2010 17:56:57
Quote Anchor link
3 vind ik niet zo strak en met 1 worden je ogen naar buiten gelokt. 2 dus
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

15/08/2010 20:57:34
Quote Anchor link
Resize ze even voor het web, je verwacht dat ik echt ga wachten omdat jij niet weet hoe je een bestand moet comprimeren.
 

15/08/2010 21:00:27
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 15/08/2010 20:57:34:
Resize ze even voor het web, je verwacht dat ik echt ga wachten omdat jij niet weet hoe je een bestand moet comprimeren.


Of je kunt een snellere verbinding nemen.... :-X


@TS'er:
Ligt er ook maar net aan wat je nog meer op je pagina wilt.
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

15/08/2010 21:44:02
Quote Anchor link
Ik ga het weer lekker ingewikkeld maken: ik vind 3 toch het beste.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

15/08/2010 22:11:33
Quote Anchor link
@OverdatumpuntNL
Ik internet via mijn PDA en hij laad de plaatjes gewoon snel!

@Karl Karl
In de header komt links het logo en rechts een inlogbox. In de grijze balk komt de hoofd navigatie, en links in de content komt een menubox en rechts buiten de content komt een Skyscraper advertentie.

@Dalando De Zuil
Je maakt het nu wel ingewikkeld ja ;)

Header 2 is mijn eerste keuze daarna 3 en dan 1.


Okay welke van mijn 2 Favorieten 2 of 3?
 
Crude Oil

Crude Oil

16/08/2010 10:50:28
Quote Anchor link
Mijn lijstje zou zijn 1-3-2
Bij 2 heb ik het gevoel dat er links en rechts iets mist
 
Johan Dam

Johan Dam

16/08/2010 13:39:04
Quote Anchor link
Als je de groene balk goed vult met je logo / banner / login, dan denk k dat 3 het mooiste word, zoals het nu is zou ik zeggen.. de 2e.
 
Niek s

niek s

16/08/2010 14:49:24
Quote Anchor link
Er is geen 4 :(
 
Joey Drieling

Joey Drieling

16/08/2010 16:32:21
Quote Anchor link
Ik zal straks als ik thuis ben ff bij alle 3 de header vullen met logo/banner/loginbox.
 
Jens V

Jens V

16/08/2010 16:44:56
Quote Anchor link
1 - 3 - 2 is mijn keuze. 2 is te smal, 3 roept inderdaad naar ook content links en rechts... 1 ziet er mij het beste uit.
 
Niels K

Niels K

16/08/2010 16:51:16
Quote Anchor link
Ja ik zou ook voor 1 gaan..
 
Hipska BE

Hipska BE

16/08/2010 17:14:50
Quote Anchor link
Ik zou ook 2 of 1 nemen. 3 klopt gewoonweg niet.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

16/08/2010 20:56:33
Quote Anchor link
Ik heb het aan gevuld met logo advertenties en loginbox en menu elementen, let daar veder niet echt op dat moet nog uitgewerkt worden het gaat om de header.

Header 1: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_1.1.png
Header 2: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_2.1.png
Header 3: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_3.1.png

2 en 3 blijven mijn favoriet.
 
Niels K

Niels K

16/08/2010 20:57:37
Quote Anchor link
Nu zou ik voor 3 gaan..
 
Hipska BE

Hipska BE

16/08/2010 21:01:45
Quote Anchor link
Idd, in dit geval zou ik 1 als minst goeie kiezen. Ik twijfel nog tussen 2 en 3, maar wie kijkt er dan ook naar sites op zo'n brede resolutie? :p Het menselijk oog kan beter om met lange site's dan brede site's.
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

16/08/2010 21:14:12
Quote Anchor link
Nogsteeds 3 =)
 
Joey Drieling

Joey Drieling

16/08/2010 21:26:18
Quote Anchor link
Ik ga denk ook voor 3 hij is wel breed maar vind toch mooier.

P.S.
Header 3 was mijn eerste header 1 en 2 heb ik er na gemaakt
Gewijzigd op 16/08/2010 21:27:00 door Joey Drieling
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.