Htaccess

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 20:42:00
Quote Anchor link
Weet iemand hoe je een .htaccess best zo configureerd dat alleen de site zelf mag inlezen, maar bezoekers niet?

Alvast Bedankt,
~WesselB
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 12:51:20
 
Manaus

Manaus

16/03/2007 20:44:00
Quote Anchor link
ff duidelijk nu?:P
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 20:47:00
Quote Anchor link
een htaccess bestand waarin staat dat alleen de bestanden via een php script mogen worden ingelezen en NIET door bezoekers
 
Manaus

Manaus

16/03/2007 20:48:00
Quote Anchor link
wat voor bestanden dan?:P
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 20:51:00
Quote Anchor link
Van alles: php img html
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

16/03/2007 20:58:00
Quote Anchor link
volgens mij:

deny from all

dan moet je wel ervoor zorgen dat de .htaccess in de map staat die je wilt beveiligen (submappen gaan auto)
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 21:17:00
Quote Anchor link
Jah, dat heb ik geprobeerd, maar als ik dan de mappen probeer uit te lezen met PHP gaat het fout?! :S Hoe kan ik dat oplossen?
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

16/03/2007 21:28:00
Quote Anchor link
:S:S werkt wel gewoon bij mij`
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 21:44:00
Quote Anchor link
Ik heb het nog ff een keer geprobeerd maar bij het volgende script (.htaccess):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
order allow, deny
deny from all

Geeft het de volgende foutmelding:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Wat doe ik fout, of waar zit de bug?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
- -

- -

16/03/2007 21:45:00
Quote Anchor link
Je dat niet uitlezen met http:// ervoor hè? Dus niet zo:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php

file('http://www.jouwdomein.nl/beveiligdeshit/bestandje.bla');

//maar zo:

file('/beveiligdeshit/bestandje.bla');

?>
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 21:49:00
Quote Anchor link
Ik heb de bug al gevonden, die zit in de error. Wat doe ik fout in het .htaccess bestand?
 
- -

- -

16/03/2007 21:55:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je die 'order' er wel uit kunt halen.
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

17/03/2007 09:50:00
Quote Anchor link
Geprobeerd, maar werkt ook niet:S
 
- SanThe -

- SanThe -

17/03/2007 10:13:00
Quote Anchor link
order allow, deny
deny from all

Getest en dat werkt

Dus wat krijg je dan niet voor elkaar?
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

17/03/2007 10:16:00
Quote Anchor link
Daarbij krijg ik een foutmelding:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
 
Nick Mulder

Nick Mulder

17/03/2007 10:18:00
Quote Anchor link
Je moet hem niet in je browser openen ;)
Laat PHP hem openen...
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

17/03/2007 10:30:00
Quote Anchor link
Jaja, dat doe ik, maar als ik een pagina wil openen bij die map krijg ik de foutmelding. Ook als er een stylesheet in staat die ik dan gebruik werkt het ook niet.
 
- SanThe -

- SanThe -

17/03/2007 10:34:00
Quote Anchor link
Ik heb twee bestandjes gemaakt.

test.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
echo 'Voor de inc<br/>';
include('map/inc.php');
echo '<br/>Na de inc';
?>

en in de beveiligde dir die 'map' heet het bestandje inc.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo 'Dit is in de map';
?>

Als je map/inc.php direct wil openen krijg je de 'Internal Server Error' maar als je bestandje test.php aanroept haalt ie netjes de inc.php op.
 
Legolas

Legolas

17/03/2007 10:54:00
Quote Anchor link
die internal server error kan waarschijnlijk maar een ding betekenen: je host staat het niet toe via .htaccess de toegang aan te passen.
 
- SanThe -

- SanThe -

17/03/2007 10:57:00
Quote Anchor link
Legolas schreef op 17.03.2007 10:54:
die internal server error kan waarschijnlijk maar een ding betekenen: je host staat het niet toe via .htaccess de toegang aan te passen.

Nee, dat is de 'standaard' error die je krijgt als je iets opvraagt in een afgeschermde directory.

Edit: Typo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Nick Mulder

Nick Mulder

17/03/2007 11:03:00
Quote Anchor link
Wessel schreef op 17.03.2007 10:30:
Jaja, dat doe ik, maar als ik een pagina wil openen bij die map krijg ik de foutmelding. Ook als er een stylesheet in staat die ik dan gebruik werkt het ook niet.

Als je die stylesheet door HTML laat aanroepen gaat dat niet goed nee...
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.