Inlogscript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »
Joeri de Groot

Joeri de Groot

04/07/2008 19:56:00
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een inlogscript voor een CMS waar verschillende mensen van verschillende websites gebruik van moeten maken. (CMS heb ik al gemaakt). Het zit zo dat wanneer iemand bijv. inlogt met gebruikersnaam: test, deze alleen zijn eigen bestanden moet zien, en niet de bestanden van bijv. gebruiker test2.

Weet iemand hoe ik dit moet doen??
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 06:15:50
 
- SanThe -

- SanThe -

04/07/2008 20:19:00
Quote Anchor link
Google en misschien hier bij de scripts kijken?
 
Joeri de Groot

Joeri de Groot

04/07/2008 20:29:00
Quote Anchor link
Heb ik gedaan, maar kan niks vinden wat elke gebruiker naar zijn unieke pagina stuurt (zonder dat ik al deze unieke pagina's handmatig moet aanmaken). Misschien kan ik niet zoeken, maar ik kan het echt niet vinden...
 
Joeri de Groot

Joeri de Groot

04/07/2008 21:00:00
Quote Anchor link
Iemand enig idee welke zoektermen te gerbuiken?
 
J A

J A

04/07/2008 21:04:00
Quote Anchor link
Niet bumpen ;)

Wat bedoel je met "eigen bestanden" gaat het om een bijvoorbeeld geupload plaatje of gaat het om bijv iets.php waar er gegevens uit een database word opgehaald?
 
--

--

04/07/2008 21:09:00
Quote Anchor link
Maak een inlogysteem waarbij je gewoon naar de homepagina gaat als je igelogd bent, waarop vervolgens een linkje staat met: '' Mijn account bekijken.''
 
Joeri de Groot

Joeri de Groot

04/07/2008 21:17:00
Quote Anchor link
Ik heb het zo gemaakt dat er vanuit de php pagina's waar een website uit bestaat, de tekst wordt uitgelezen uit een ander bestand. Je hebt bijv. home.php, en deze leest de tekst uit home_tekst.php die hij include waardoor deze te zien.
De pagina home_tekst.php heb ik aangesloten op een online tekst-editor, waardoor je deze gemakkelijk kunt bijwerken (komt geen database aan te pas, wordt rechtstreeks op de server opgeslagen, hij schrijft over het oude bestand heen). Dus wanneer ik home_tekst.php verander, dan schrijft hij op de server over de oude versie heen.
Als er één gebruiker is werkt dit prima, maar nu moeten er meerdere gebruikers zijn die in moeten loggen en hun eigen pagina's moeten kunnen aanpassen.
Gebruiker 1 heeft bijv. de pagina's home.html en contact.php, gebruiker 2 heeft de pagina's index.html en portfolio.html.
Elk moeten ze, nadat ze zijn ingelogd met hun eigen gegevens, in een rijtje hun eigen pagina's te zien krijgen. Wanneer ze op een van de pagina's klikken opent de editor, waar vervolgens de inhoud van de betreffende pagina in verschijnt. (dit gedeelte is al af)

Ik hoor graag van jullie, alvast 1000x dank!
 
Joeri de Groot

Joeri de Groot

04/07/2008 21:19:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 04.07.2008 21:09:
Maak een inlogysteem waarbij je gewoon naar de homepagina gaat als je igelogd bent, waarop vervolgens een linkje staat met: '' Mijn account bekijken.''


Mijn vraag is nu juist: Hoe zorg ik ervoor dat wanneer iemand klikt op "mijn account bekijken", deze ook bij zijn eigen rijtje bestanden uitkomt die hij kan bewerken??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joeri de Groot
 
--

--

04/07/2008 21:28:00
Quote Anchor link
Dan maak je (evt. automatisch) een pagina aan voor een gebruiker en wanneer deze pagina aangeroepen wordt door een bezoeker:

1 Is de bezoeker ingelogd?
2 Is de bezoeker gemachtigd om de pagina te bekijken? (eigen bestanden)

O ja, probeer het bumpen achterwege te laten, als je iets vergeten bent gebruik je de edit knop die bij je post staat.
 
Joeri de Groot

Joeri de Groot

04/07/2008 21:37:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de snelle reactie. Ik vind het een goed idee, mijn vraag is nu alleen nog: Hoe zorg ik ervoor dat ik kan kijken of de bezoeker gemachtigd is om de pagina te bekijken?? Heb hier namelijk gen ervaring mee..

Sorry, wist niet dat je maar 2 x per 24 uur een berichtje mag typen....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joeri de Groot
 
- SanThe -

- SanThe -

04/07/2008 22:11:00
Quote Anchor link
@Joeri: Het is al een keer gezegd, dus let er een beetje op.

Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
 
--

--

05/07/2008 09:43:00
Quote Anchor link
Joeri schreef op 04.07.2008 21:37:
Hoe zorg ik ervoor dat ik kan kijken of de bezoeker gemachtigd is om de pagina te bekijken?? Heb hier namelijk gen ervaring mee..
Dan geef je de bezoeker een id mee in de database en als hij bij zijn pagina's probeert te komen dan kijk je of hij het goede id heeft.

Quote:
Sorry, wist niet dat je maar 2 x per 24 uur een berichtje mag typen....
Je mag best 2 keer een berichtje schrijven in 24 uur, alleen je mag niet posten na je eigen post. Dit omdat je dat je topic weer omhoog schopt in de tracker hiernaast en als iedereen dat zou doen zou het een rommeltje worden. Als er na 24 nog weer geen reacties zijn mag je wel je topic schoppen. Snap je?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Joeri de Groot

Joeri de Groot

05/07/2008 10:32:00
Quote Anchor link
Ik snap het helemaal, bedankt voor de uitleg.
Misschien een beetje gek dat ik het vraag, maar heb geen id(ee) hoe ik het id kan laten checken. Weet iemand een turtorial of een script????

Alvast heel erg bedankt!
 
4FalconAF

4FalconAF

05/07/2008 12:54:00
Quote Anchor link
Je haalt de ID's van de pagina's op en de id's van de pagina's die de gebruiker mag zien, vervolgens controleer je met IF of deze overeen komen, zo ja dan laat je de pagina zien...

Is toch ook wel erg basis he... Anders neem je deze keer maar wel de basistutorials door die je al eerder zijn aangereikt door Crispijn:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/575/
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/3/576/
 
Haddi Vries

Haddi Vries

08/07/2008 12:06:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 04.07.2008 21:09:
Maak een inlogysteem waarbij je gewoon naar de homepagina gaat als je igelogd bent, waarop vervolgens een linkje staat met: '' Mijn account bekijken.''

slim:)
 
Haddi Vries

Haddi Vries

08/07/2008 12:14:00
Quote Anchor link
Joeri schreef op 05.07.2008 10:32:
Ik snap het helemaal, bedankt voor de uitleg.
Misschien een beetje gek dat ik het vraag, maar heb geen id(ee) hoe ik het id kan laten checken. Weet iemand een turtorial of een script????

Alvast heel erg bedankt!

best joeri,
ik heb wel een site voor jou waar gratis inlog systeem is!

http://www.webhelpje.nl/ mensen registeren zich jij meld zich aan.
maakt voor hun een linkje bijv : bekijk films (alleen voor leden)
Er zijn veel dingen daar te vinden zoals : forum, shoutbox, berichtenbalk!

Alsje
 
--

--

08/07/2008 12:40:00
Quote Anchor link
Aargh. Nee, gebruik geen inlogsysteem van webhelpje! Maak zelf iets of kijk hier in de scriptlib. Dat inlogsysteem zuigt van alle kanten.

@admir,
Ook voor jou geldt dat bumpen niet is toegestaan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Benny Lava

Benny Lava

08/07/2008 12:55:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat in je CMS geen registratie functie zit voor normale bezoekers, en dat jij alleen de gêne bent die gebruikers aanmaakt.
Hierbij is het dus ook mogelijk om dit via een Array te doen, hierin plaats je alle gebruikers + de machtiging niveau. Bijv. 1 admin en 2 normale gebruiker, Of je zet het erin welke pagina's ze wel mogen aanpassen dat laat je machtiging achterwegen. Hierbij is er geen database nodig omdat je tot-nu-toe al zonder werkt.

Wil je wel een database gebruiken is hier een voorbeeld te vinden over gebruikersniveaus in je applicatie: Klik
 
Scrptr

Scrptr

08/07/2008 13:03:00
Quote Anchor link
Doe het als volgt:
-Bij inloggen maak je een sessie aan met he id van de user

Met gebruik van database:
-Bij het openen van het overzicht haal je alle pagina's uit de databse met bijv:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Mysql_query("SELECT * FROM pages WHERE user_id = '".$_SESSION['user_id']."'");

Natuurlijk moet je wel op iedere pagina controleren of de gebruiker wel de rechten heeft.

Zonder database (zeer af te raden!):
- Maak een array in een bestand welke je kan bewerken dmv je editor:
bijv:
$array['user_id']
in die array zet je alle pagina's of wat dan ook kwa info van de user.

Maar ik zou echt voor de database gaan!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.