ishetglad.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »
Lex van Hees

Lex van Hees

06/01/2016 08:23:35
Quote Anchor link
Vandaag de website ishetglad.nl live gezet! Geen overbodige luxe toch in deze tijd van het jaar? Het idee is simpel, je vult je locatie in, en het antwoord verschijnt direct in beeld. Check 'm out!

ishetglad.nl
Gewijzigd op 06/01/2016 08:23:53 door Lex van Hees
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 13:19:32
 
Jacco Engel

Jacco Engel

06/01/2016 10:00:55
Quote Anchor link
Gezien het feit dat familie van mij net letterlijk door de straat kwam schaatsen , kan ik bevestigen dat het glad is :P.

Kleine sidenote.
Op je eigen site is de afbeelding van hebikwindmee foetsie ;)
Gewijzigd op 06/01/2016 10:11:38 door Jacco Engel
 
Tim Wolf

Tim Wolf

06/01/2016 21:32:00
Quote Anchor link
Ik ben er naartoe gegaan, heb een locatie ingevuld maar krijg het volgende te zien: {"lat_start":52.211157,"lon_start":5.9699231,"temp":3,"temp_min":-1,"temp_max":8,"weather":null,"humidity":100,"warning":"","final":"Weinig kans op gladheid"}. Apeldoorn. Ik weet vrijwel zeker dat dit niet de bedoeling was. Ik probeerde daarna Deventer: {"lat_start":52.2660751,"lon_start":6.1552165,"temp":-0,"temp_min":-2,"temp_max":3,"weather":null,"humidity":100,"warning":"LET OP: ijzel, wees voorzichtig!!","final":"Ja het is glad, kijk uit!"}. Wat info: ik gebruikte Opera,dit stond op de pagina /includes/render.php. Vandaag om 21:25 (Apeldoorn) en vandaag 21:35 (Deventer).
Van Tim
Gewijzigd op 06/01/2016 21:37:45 door Tim Wolf
 
Joakim Broden

Joakim Broden

07/01/2016 09:05:16
Quote Anchor link
Is het glad?
Nee! Het is niet glad
nu: 21c [-1c/44c] -

Volgens mij klopt de 21c en 44c niet echt, woon in Groningen en gister schaatsen de mensen hier nog door de straat heen en vanochtend nog onderuit gegleden met de fiets. Dat beschouw ik als glad :D
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

07/01/2016 09:14:27
Quote Anchor link
Quote:
Leeuwarden

Is het glad?
Nee! Het is niet glad
nu: 21 [-1/45] -


Hartstikke leuk idee! Ik heb nog niet alle posts gelezen maar ik wilde even zeggen dat er iets niet helemaal klopt. Ten eerste is het hier rond de 0 graden. Ligt er overal ijzel en is het spekglad overal. Een schatting tussen minimaal -1 en maximaal 45 graden is heel erg groot en biedt dus niet echt iets extra's.
 
Lex van Hees

Lex van Hees

07/01/2016 10:37:04
Quote Anchor link
Dank jullie wel voor de feedback!

Helaas te maken met een storing, door het aantal requests naar de Google API heen, waardoor Google verkeerde lat/lon data teruggaf. Probleem inmiddels verholpen, website werkt weer ;)

Zou inderdaad een beetje gek geweest zijn ;)
 
Ivo P

Ivo P

07/01/2016 11:01:34
Quote Anchor link
gisteren ergens een afbeelding gezien van een weerkaart met veel meetwaarden. Ergens tussen groningen en Friesland zat ergens een meetpunt dat kennelijk op hol geslagen was met een temperatuur van ruim 20 graden boven de omgeving.
Mogelijk dat dat ergens doorwerkt in deze applicatie?
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

07/01/2016 11:48:15
Quote Anchor link
Vermoedelijk is het eerder een tijdelijk verlies van data. Vanochtend kreeg ik met mijn postcode in Eindhoven namelijk dezelfde onjuiste temperaturen:

nu: 21°c [-1°c/45°c]

Toen ik het net nog eens probeerde, waren ze wel juist:

nu: 4°c [3°c/6°c]
 
Ivo P

Ivo P

07/01/2016 12:28:49
Quote Anchor link
suggestie:
bij de resultaatpagina ook de gevraagde of gebruikte locatie vermelden.

Ik heb het net geprobeerd met "gebruik gps". Hoewel ik op mijn PC geen gps ontvanger heb, verwacht ik dan een actie op basis van de coordinaten van het ip-adres van de Ziggo aansluiting.

Maar zeker weet ik het dan nog niet, omdat een dergelijke locatie er nogaleens flink naast zit.

In elk geval lijkt +7C wel aardig te kloppen.

Afbeelding

Maar voor grasmaaien is het me toch te nat.
Gewijzigd op 07/01/2016 12:58:44 door Ivo P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.