Javascipt slide down in ie met drupal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Ed van Papenrecht

Ed van Papenrecht

24/11/2011 13:41:17
Quote Anchor link
Hoi Iedereen,

Ik ben momenteel met een drupal website bezig waarbij ik een collectie pagina heb. hierbij zie je 3 kleine foto's naast elkaar en als je op één van de foto's klikt schuift de website uit en komt de grotere foto onder de drie kleine te staan.

In chrome werkt dit perfect, alleen in IE krijg ik het niet voor elkaar. Hier werkt om een of andere reden de Slide functie niet..

Dit is de code die ik gebruik.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
  var sk__qwe = jQuery('body.page-collectie #content .view-collectie .views-field-tid');

    sk__qwe.each(function () {
        var sk_this = jQuery(this);
        jQuery(this).find('a').click(function(){
            sk__qwe.next().slideUp(1500);
            var node_link = jQuery(this).attr('href');
            jQuery.ajax({
                type: 'POST',
                url: node_link,
                success: function(html){
                    var result = jQuery(html).find('#content article'); // Get node
                    sk_this.next().html(result).slideDown(1500); // Insert node
                    jQuery('.cloud-zoom').CloudZoom();
                    jQuery('.sk-ajax-node .node-collectie').vestiging_load_node();
                }
            });
            return false;
        });
    });


Weet iemand wat ik fout doe? En hoe ik de slide functie in ie aan de praat krijg?
Super bedankt alvast!

grt. Ed
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 11:54:55
 
Wouter J

Wouter J

24/11/2011 14:44:32
Quote Anchor link
Even een opmerking. Je doet var sk_this = jQuery(this); Dit is uitstekend en doen veel beginners verkeerd. Maar vervolgens gebruik je de regel daarna gewoon weer jQuery(this), dit moet je dan vervangen door sk_this.

Waar komt de var result vandaan die je op regel 13 gebruikt?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.