jQuery events werken niet meer na insert data

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/02/2009 15:08:00
Quote Anchor link
Als ik een stuk HTML invoeg dmv load(), dan werken events zoals $("a[href^=#anchor]").click() niet meer. Hoe komt dit & hoe los ik dit op? Want het is best irritant :P
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 07:01:42
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/03/2009 17:18:00
Quote Anchor link
Bump
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/03/2009 17:00:00
Quote Anchor link
Bump
 

02/03/2009 17:11:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 28.02.2009 15:08:
Als ik een stuk HTML invoeg dmv load(), dan werken events zoals $("a[href^=#anchor]").click() niet meer. Hoe komt dit & hoe los ik dit op? Want het is best irritant :P

Staat dat in de zooi die je met load ophaalt?
Misschien moet je het eens met ajax proberen en datatype dan op html, zorg er dan wel voor dat het in scriptstags staat.
 
Jelmer -

Jelmer -

02/03/2009 17:38:00
Quote Anchor link
Werkt het alleen niet op de stukjes HTML die je inlaad met load? Zo ja, dan komt het doordat jQuery de events niet aan die HTML DOM nodes heeft gehangen.

Je kan ze er alsnog aanhangen door ze te beperken tot de DOM Node en al die z'n kinderen (in de docs staat vast wel hoe dat moet) of je gebruikt een andere methode om events aan je pagina te hangen. Ik weet niet hoe en of het gemakkelijk met jQuery kan, maar je kan in theorie alleen een onclick-event aan het document zelf toekennen, en dan door de oorsprong van het event te bepalen de juiste actie te beslissen.

Aah, kijk, jQuery kent het zelf ook: $(...).live('click', ...)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/03/2009 19:23:00
Quote Anchor link
De events hangen dus aan de elementen die al op de pagina zijn. Er wordt géén javascript verstuurd via de AJAX requests.

Met .live() kan het dus gewoon? Dan hoef ik de events niet opnieuw te doen?

Edit: dit werkt dus wel, maar de browser wordt ontzettend sloom en het script loopt meerdere malen vast.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

04/03/2009 20:15:00
Quote Anchor link
Bump
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.