Login systeempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »
Gijs Anoniem

Gijs Anoniem

01/10/2014 09:54:25
Quote Anchor link
Heey mensen,

Ik heb nu een heel leuk en aardig login schermpje ge-designed :

http://www.gijsdesign.site50.net

Allemaal kei leuk en aardig.. maar nu heb ik natuurlijk ook een login scriptje nodig,
dit moet een goed systeem zijn want het is voor een bedrijf met belangrijke data voor het bedrijf.

Wat ik nu heb is een login script wat ik gekregen heb (naar mijn gevoel veel te geavanceerd)
ik begrijp er ook bijna niks van en het is wel de bedoeling dat ik er wat van leer.

Dus mijn vraag bij deze:

Waar kan ik een goed script vinden? het liefst zelfs een tutorial dat je stapgewijs een loginscript bouwt
Ik heb geen fijne tutorials kunnen vinden op google, en ik weet ook totaal niet wat nu een veilig en goed script is


Alvast bedankt!

Gijs!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 13:33:04
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

01/10/2014 10:04:02
Quote Anchor link
Gijs Anoniem op 01/10/2014 09:54:25:
Wat ik nu heb is een login script wat ik gekregen heb (naar mijn gevoel veel te geavanceerd)

Waarom is het, voor jouw gevoel, te geavanceerd?

Gijs Anoniem op 01/10/2014 09:54:25:
ik begrijp er ook bijna niks van en het is wel de bedoeling dat ik er wat van leer.

Die opmerking begrijp ik niet. Als je iets niet begrijpt, verdiep je je er in en dan leer je er vanzelf van.
 
Gijs Anoniem

Gijs Anoniem

01/10/2014 10:18:50
Quote Anchor link
Iemand die wel op mijn vraag in kan gaan? dankjewel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2014 11:34:24
Quote Anchor link
Als je er weinig van weet, waarom zorg je er dan niet voor dat je de werking begrijpt? Welk script gebruik je nu dan?

Als je weet hoe het werkt, dan weet je ook waar eventuele veiligheidsproblemen kunnen zitten, en dat lijkt me toch wel een must als je het gaat gebruiken voor het beveiligen van bedrijfsgevoelige data. Ikzelf zou eerder denken om het dan uit te laten besteden als je er nog geen ervaring in hebt.

En als het om bedrijfsgevoelige data gaat, kijk dan ook zeker eens naar een SSL-certificaat.
Gewijzigd op 01/10/2014 11:40:20 door - Ariën -
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

01/10/2014 13:02:22
Quote Anchor link
Op internet zijn genoeg voorbeelden te vinden. De volgende drie zijn uitgebreide tutorials met concrete code:

- http://www.formget.com/login-form-in-php/
- http://www.wikihow.com/Create-a-Secure-Login-Script-in-PHP-and-MySQL
- http://www.homeandlearn.co.uk/php/php14p2.html

Bouw het na, kijk waar je vastloopt en kom daarvoor dan terug met een concretere vraag.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

01/10/2014 13:14:51
Quote Anchor link
Sowieso is het ook interessant om je te verdiepen over een top 10 van veel gemaakt beveiligingsfouten op PHP website's. Denk hierbij aan (maar er zijn er meer):

- Mysql injection
- Cross site forgery
- Misconfiguratie van de beveiliging

De vraag die je jezelf nog kan stellen. Is het wel verstandig hier nu aan te beginnen?

Opzich PHP leren is prima. Maar als je nog niet zoveel weet van PHP en beveiliging, maar je maakt wel een portaal waar straks gevoelige informatie op komt te staan. Weet ik niet of dat verstandig is. Uiteindelijk moet je zelf die beslissing maken.
 
Gijs Anoniem

Gijs Anoniem

01/10/2014 13:47:53
Quote Anchor link
oja dat had ik nog niet besproken, ik heb een half jaar 40 uur per week voor mijn totale project. ik denk dat ik na een half jaar toch onderhand wel eens een fatsoenlijk systeem moet kunnen bouwen, als iemand meer wil weten over het script dat ik nu gebruik kan die me toevoegen op skype : gijs1111 of een pm sturen natuurlijk ;)
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

01/10/2014 14:19:17
Quote Anchor link
Gijs Anoniem op 01/10/2014 09:54:25:
Wat ik nu heb is een login script wat ik gekregen heb (naar mijn gevoel veel te geavanceerd)
ik begrijp er ook bijna niks van en het is wel de bedoeling dat ik er wat van leer.

Dus je hébt al een geavanceerd script? Als je het maar niet in je hoofd haalt om dat te vereenvoudigen enkel omdat je de werking nog niet doorziet.

http://content.nos.nl/data/image/xxl/2012/08/22/409739.jpg
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

01/10/2014 19:47:19
Quote Anchor link
Gijs Anoniem op 01/10/2014 13:47:53:
als iemand meer wil weten over het script dat ik nu gebruik kan die me toevoegen op skype : gijs1111 of een pm sturen natuurlijk ;)

Waarom niet gewoon hier plaatsen / een link geven waar het staat of de naam/site waar het vandaan komt? Is het zo geheim? Het forum is bedoeld om elkaar te helpen en van elkaar te leren. Dat doe je niet via pm of skype.
 
Tortuga web

tortuga web

02/10/2014 10:03:04
Quote Anchor link
@Ward: Links naar tutorials en voorbeelden op het net is wel heel handig, maar is het niet slimmer om de voorbeelden met mysql niet te plaatsen, en alleen mysqli of pdo? Die zijn juist nog het lastigste te vinden. Dus ik vind alleen de 2e link zinnig.
Leuk en effectief voorbeeld van een vereenvoudigd geavanceerd script.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

02/10/2014 10:13:59
Quote Anchor link
Goed punt, daar had ik niet eens naar gekeken.

Als de topic starter de werking echter eenmaal begrijpt, want daar is het hem om te doen, is mysql herschrijven naar mysqli nog geen 5 minuten werk. Het is bijna vaste prik bij een opknapbeurt van oudere PHP-code.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.