mail werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2012 15:02:17
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil een mailtje versturen met gegevens uit een contactformulier. Echter, er wordt niks gemaild. Ook niet als ik het standaardvoorbeeld van php.net volg. De mailfunctie returnt wel true (boolean).

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
           'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .
           'X-Mailer: PHP/' . phpversion();
$test    = mail($to, $subject, $message, $headers);
var_dump($test);
?>


De var_dump geeft true (boolean) terug.

Het gaat om een Joomla project en in de admin zie ik dat de mailserver is ingesteld op SMTP en er staat een ip adres bij. Kan iemand mij verder helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 06:17:13
 
Sander Z

Sander Z

11/10/2012 15:28:09
Quote Anchor link
Misschien helpt dit je op weg:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
ini_set('SMTP', $host);
ini_set('smtp_port', $port);
ini_set('sendmail_from', $sendmail);

$to      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
           'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .
           'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

if (mail($to, $subject, $message, $headers)) {
    echo 'Email OK...<br />';
}
else{
    echo '<b>Email failed!</b><br />';
}

?>
Gewijzigd op 11/10/2012 15:29:13 door Sander Z
 
Chris PHP

Chris PHP

11/10/2012 15:29:03
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 11/10/2012 15:02:17:
Hallo,

Ik wil een mailtje versturen met gegevens uit een contactformulier. Echter, er wordt niks gemaild. Ook niet als ik het standaardvoorbeeld van php.net volg. De mailfunctie returnt wel true (boolean).

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
           'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .
           'X-Mailer: PHP/' . phpversion();
$test    = mail($to, $subject, $message, $headers);
var_dump($test);
?>


De var_dump geeft true (boolean) terug.

Het gaat om een Joomla project en in de admin zie ik dat de mailserver is ingesteld op SMTP en er staat een ip adres bij. Kan iemand mij verder helpen?


Heb je dit getest via je local server, of had je hem geupload naar je hosting?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2012 15:34:18
Quote Anchor link
@Sander: hij zegt E-mail OK, maar ik ontvang niks :(

@Chris: ik zit rechtstreeks op een server, dus niet localhost.
 
Chris PHP

Chris PHP

11/10/2012 15:36:28
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 11/10/2012 15:34:18:
@Sander: hij zegt E-mail OK, maar ik ontvang niks :(

@Chris: ik zit rechtstreeks op een server, dus niet localhost.


Heb je ergens een werkend formulier waarmee je kunt testen of die wel werkt?
 
Marvin H

Marvin H

11/10/2012 15:37:34
Quote Anchor link
@ozzie: heb je toegang tot de maillog op de server? meestal te vinden in

/var/log/maillog

Hierin kan je zien wat er met de mail gebeurt is..
 
Kris Peeters

Kris Peeters

11/10/2012 15:38:15
Quote Anchor link
Controleer eens of je de mail terugvindt is je Spam / Junk mail.
Je weet nooit.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2012 15:42:47
Quote Anchor link
@Chris: als ik iets vanuit Joomla stuur werkt het wel.

@Marvin: bestand gevonden, maar is leeg.

@Kris: nee, staat niks in.
 
Marvin H

Marvin H

11/10/2012 15:52:45
Quote Anchor link
Probeer het eens met

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$test
    = mail($to, $subject, $message, $headers,'[email protected]');
?>


werkt het dan wel? vervang de [email protected] door je from address
Gewijzigd op 11/10/2012 15:53:15 door Marvin H
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2012 15:57:38
Quote Anchor link
Nee, er gebeurt niks :(((

Als ik dat ip adres van die smtp host in m'n browser plak, krijg ik trouwens een soort IIS7 logo te zien. Die smtp server is dus blijkbaar een windows machine. Ik weet niet of dat nog iets uitmaakt???
 
Marvin H

Marvin H

11/10/2012 15:58:33
Quote Anchor link
Zou niet uit mogen maken... wat wel vreemd is dat je maillog leeg is... normaal gesproken zou dit niet moeten kunnen...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2012 16:11:33
Quote Anchor link
Marvin, ik denk dat dat toch een andere server is... dan kan ik er helaas niet bij.

Iemand nog suggesties?

Toevoeging op 11/10/2012 16:11:57:

snap overigens niet dat ik vanuit joomla wel kan mailen via een formulier...

Toevoeging op 11/10/2012 16:24:37:

Ik vul hier een ip adres in:

ini_set('SMTP', 'xxx.xxx.x.xx');

Doe ik dat zo goed, of moet daar nog http:// bij?

Toevoeging op 11/10/2012 16:43:17:

Pfff... ik lijk het voor elkaar te gaan krijgen via de eigen mailfunctie van Joomla... vraag me niet waarom maar dat lijkt te werken...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.