mijn eerst scriptjes

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reinhout

reinhout

19/05/2007 20:45:00
Quote Anchor link
Ik heb nu een boek uit over php en daarbij ben ik nu een minimalistische cms aan het maken. Nu heb ik 2 fouten die ik nog wil fixen, maar waar ik geen antwoord voor vindt in mijn boek.
1: Als ik mijn berichtje wil aanpassen krijg ik een fout, maar ik heb geen idee hoe ik dat weg kan krijgen.
2: Het uur klopt niet; wordt niet in de db geschreven want de standaardwaarde wordt getoond.

de database ziet er als volgt uit:
systeem --> tut --> tut_ID, tut_header, tut_main, tut_datetime
die tut_datetime is datetime, not null en de standaardwaarde (0000-00-00 00:00:00) kwam er automatisch bij

tut_edit.php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
include("connect.inc.php");
$SQL_tut="SELECT * FROM tut WHERE tut_ID=" . $_GET['tut_ID'];
$tut_result=mysql_query($SQL_tut);
$tut=mysql_fetch_array($tut_result);
mysql_close();
//br-tags naar regeluiteinden
$tut['tut_main'] = eregi_replace('<br[[:space:]]*/?[[:space:]]*>',"/n", $tut['tut_main']);

//******************formulier*****************
?>

<html>
<form action=tut_list.php method=post>
  <input type="text" name="tut_header" value="<?php echo $tut['tut_header'] ?>" size="50" maxlenth="120"><br>
  <input type="text" name="tut_datetime" value="<?php echo $tut['tut_datetime'] ?>" size="19" maxlength="19"><br>
  <textarea name="tut_main" rows="6" cols="45"><?php echo $tut['tut_main'] ?></textarea><br>
  <input type="hidden" name="action" value="update">
  <input type="submit" name="Submit" value="OK">
</form>
</html>

dan het deel van tut_list.php:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
//*************tut aanpassen*******************
if($action=="update"){
  //parameters lezen
  $tut_ID=$_POST['tut_ID'];
  $tut_main=$_POST['tut_main'];
  $tut_header=$_POST['tut_header'];
  $tut_datetime=$_POST['datetime'];

//regeleinden naar br

$tut_SQL_update="UPDATE tut SET tut_header='$tut_header',tut_main='$tut_main',tut_datetime=$tut_datetime' WHERE tut_ID='tut_ID'";
  $bool=mysql_query($tut_SQL_update);
  if($bool==1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Bericht bewerkt')</script>";
  if($bool<>1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Er is een fout opgetreden')</script>";
}

//***********nieuwe tut maken*****************
if($action=="insert"){
 //parameters lezen
 $tut_main=$_POST['tut_main'];
 $tut_header=$_POST['tut_header'];
 $tut_datetime=$_POST['tut_datetime'];

$tut_SQL_insert="INSERT INTO tut (tut_header,tut_datetime,tut_main) VALUES ('$tut_header','$tut_datetime','$tut_main')";
 $bool=mysql_query($tut_SQL_insert);
 if($bool==1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Bericht toegevoegd')</script>";
 if($bool<>1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Er is een fout opgetreden!')</script>";
?>

}
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Reinhout

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 05:17:25

- SanThe -

- SanThe -

19/05/2007 20:55:00
Quote Anchor link
reinhout schreef op 19.05.2007 20:45:
Nu heb ik 2 fouten die ik nog wil fixen,
Welke foutmeldingen?

Reinhout

reinhout

19/05/2007 20:56:00
Quote Anchor link
wel, diegene die ik zelf laat tonen in een alert als er iets fout is
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door reinhout

- SanThe -

- SanThe -

19/05/2007 21:04:00
Quote Anchor link
Tja, dan zal je toch even iets moeten veranderen zodat je de 'echte' errors te zien krijgt.

Maar zo even snel:
In je update query.....
tut_datetime=$tut_datetime' ..... mist een enkele quote.
WHERE tut_ID='tut_ID' ....... moet dat geen $tut_ID zijn

Reinhout

reinhout

19/05/2007 21:40:00
Quote Anchor link
Dat verandert niets.
en die tut_ID moet geen $tut_ID zijn tenzij er een fout in mijn boek staat
toch bedankt voor de moeite...

vriendelijke groet,
reinhout

TJVB tvb

TJVB tvb

19/05/2007 22:08:00
Quote Anchor link
reinhout schreef op 19.05.2007 21:40:
Dat verandert niets.
en die tut_ID moet geen $tut_ID zijn tenzij er een fout in mijn boek staat
toch bedankt voor de moeite...

vriendelijke groet,
reinhout

Dan zal er waarschijnlijk toch een fout staan (het is tenslotte door mensen geschreven)
want hierbij kijk je of 1 wel 1 is, of 2 wel 2 is. Je vergelijkt steeds een waarde met zichzelf.

Reinhout

reinhout

19/05/2007 22:11:00
Quote Anchor link
niet helemaal:
hier wordt de tut_ID in de url meegegeven; hij loopt de db door tot die 2 waardes overeenkomen en dan wordt die post aangepast

ps: die tut_ID is auto increment (?) dus wordt die bij iedere post 1 cijfer hoger.

edit moet mijn vorige post herzien denk ik; ik krijg Notice: Undefined index: tut_ID in /storage/mijndomein/users/070658/public/sites/www.onlinetutorials.be/admin/tut_list.php on line 84

Notice: Undefined index: datetime in /storage/mijndomein/users/070658/public/sites/www.onlinetutorials.be/admin/tut_list.php on line 87

dit is als ik via een omweg toch de error's zie

- SanThe -

- SanThe -

19/05/2007 22:45:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 19.05.2007 21:04:
In je update query.....
tut_datetime=$tut_datetime' ..... mist een enkele quote.
WHERE tut_ID='tut_ID' ....... moet dat geen $tut_ID zijn

Dus toch ... ;-)

Reinhout

reinhout

19/05/2007 22:47:00
Quote Anchor link
wat moet ik dan doen nu? :$

- SanThe -

- SanThe -

19/05/2007 22:48:00
Quote Anchor link
reinhout schreef op 19.05.2007 22:11:
hier wordt de tut_ID in de url meegegeven;

Dan moet toch
$tut_ID=$_POST['tut_ID'];
een GET zijn?
$tut_ID=$_GET['tut_ID'];

Reinhout

reinhout

19/05/2007 22:51:00
Quote Anchor link
et gaat zo:
je wil editten (tut_edit.php) en daar staat een formulier die alles inleest en dan weer verzendt naar tut_list.php
daar wordt gekeken wat er moet veranderen (uit url halen) en dat wordt dan toegepast naargelang action gelijk is aan edit, delete of new

- SanThe -

- SanThe -

19/05/2007 23:01:00
Quote Anchor link
Als dit uit een boek komt dan zitten er behoorlijk wat fouten in.

In tut_edit.php krijg je tut_ID uit de url. Je verzendt het formulier naar tut_list.php maar je geeft tut_ID niet meer mee.
if($action=="update"){
$action komt uit het formulier dus dat moet een POST-var zijn.
if($_POST['action']=="update"){
En dan nog mijn eerder genoemde punten in de query.

Zet dit eens bovenin elke pagina.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

// rest van het script
?>

Martin Meijer

Martin Meijer

20/05/2007 09:36:00
Quote Anchor link
Ik zou ook een beetje mee rom je veiligheid van het script letten! Voornamelijk bij de invoer van gegevens!

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php
if($action=="update"){
  //parameters lezen
  $tut_ID        = ( int ) $_POST['tut_ID'];
  $tut_main        = mysql_escape_string( $_POST['tut_main'] );
  $tut_header    = mysql_escape_string( $_POST['tut_header'] );
  $tut_datetime    = mysql_escape_string( $_POST['datetime'] );

//regeleinden naar br

$tut_SQL_update="UPDATE tut SET tut_header='$tut_header',tut_main='$tut_main',tut_datetime=$tut_datetime' WHERE tut_ID='tut_ID'";
  if($bool==1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Bericht bewerkt')</script>";
  if($bool<>1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Er is een fout opgetreden')</script>";
}

if($action=="insert"){
 //parameters lezen
 $tut_main= mysql_escape_string( $_POST['tut_main'] );
 $tut_header= mysql_escape_string( $_POST['tut_header']);
 $tut_datetime= mysql_escape_string( $_POST['tut_datetime']);

$tut_SQL_insert="INSERT INTO tut (tut_header,tut_datetime,tut_main) VALUES ('$tut_header','$tut_datetime','$tut_main')";
 if($bool==1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Bericht toegevoegd')</script>";
 if($bool<>1) echo "<script language=JavaScript>window.alert('Er is een fout opgetreden!')</script>";
?>

En met de tijd, kan je beter in de query gelijk NOW() doen in plaats van de varriabele die je er nu hebt staan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Meijer

Aaa Trump

aaa Trump

20/05/2007 10:17:00
Quote Anchor link
In een phpboek wordt toch wel op veiligheid gelet?

Welk boek was het?

Reinhout

reinhout

20/05/2007 13:11:00
Quote Anchor link
robin schreef op 20.05.2007 10:17:
In een phpboek wordt toch wel op veiligheid gelet?

Welk boek was het?

PHP5 & MySQL van Jochen Franke & Axel Bornträger
startersboek met cd-rom

het is het nieuwste boek dat onze bib heeft (2005)

Reinhout

reinhout

20/05/2007 13:14:00
Quote Anchor link
Martin Meijer schreef op 20.05.2007 09:36:
Ik zou ook een beetje mee rom je veiligheid van het script letten! Voornamelijk bij de invoer van gegevens!

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php
if($action=="update"){
  //parameters lezen
  $tut_ID        = ( int ) $_POST['tut_ID'];
  $tut_main        = mysql_escape_string( $_POST['tut_main'] );
  $tut_header    = mysql_escape_string( $_POST['tut_header'] );
  $tut_datetime    = mysql_escape_string( $_POST['datetime'] );

//regeleinden naar br

}

if($action=="insert"){
 //parameters lezen
 $tut_main= mysql_escape_string( $_POST['tut_main'] );
 $tut_header= mysql_escape_string( $_POST['tut_header']);
 $tut_datetime= mysql_escape_string( $_POST['tut_datetime']);

?>

En met de tijd, kan je beter in de query gelijk NOW() doen in plaats van de varriabele die je er nu hebt staan.

1 ding dat bij mij opkomt: ?????????????
kan je even zeggen wat er nu gebeurt ipv het originele script? Ik begrijp er namelijk niets van (als ik dat wel doe kan ik er lessen uit trekken)

Reinhout

reinhout

20/05/2007 13:17:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 19.05.2007 23:01:
Als dit uit een boek komt dan zitten er behoorlijk wat fouten in.

In tut_edit.php krijg je tut_ID uit de url. Je verzendt het formulier naar tut_list.php maar je geeft tut_ID niet meer mee.
if($action=="update"){
$action komt uit het formulier dus dat moet een POST-var zijn.
if($_POST['action']=="update"){
En dan nog mijn eerder genoemde punten in de query.

Zet dit eens bovenin elke pagina.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

// rest van het script
?>

In tut_list krijg ik devolgende fouten:
Notice: Undefined variable: action in /storage/mijndomein/users/070658/public/sites/www.onlinetutorials.be/admin/tut_list.php on line 54

Notice: Undefined variable: action in /storage/mijndomein/users/070658/public/sites/www.onlinetutorials.be/admin/tut_list.php on line 69

Notice: Undefined variable: action in /storage/mijndomein/users/070658/public/sites/www.onlinetutorials.be/admin/tut_list.php on line 82

en na tut_edit:

Notice: Undefined index: datetime in /storage/mijndomein/users/070658/public/sites/www.onlinetutorials.be/admin/tut_list.php on line 87

(dat van dat niet meer terug-geven van tut_ID had ik zelf al gevonden (trots dat ik nu ben ^^)

- SanThe -

- SanThe -

20/05/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Die regels met $action er in..
if($action=="update"){

moeten zo worden
if(isset($_POST['action']) and ($_POST['action'] =="update")){

Reinhout

reinhout

20/05/2007 13:45:00
Quote Anchor link
mooi! die notices zijn weg.
Weet je nu nog hoe ik dat van de tijd kan aanpassen?
tut_ID wordt nu via een verborgen veld meegegeven...
De fout moet ook in tut_insert.php zitten want de eerste keer wordt die datetime ook niet doorgegeven.
tut_insert:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<html>
<form action=tut_list.php method=post>
  <a>De titel van de tut:<br>
    <input type="text" name="tut_header" value="" size="50" maxlenth="120"><br></a>
  <a>De tijd (hoeft niet aangepast te worden):<br>
    <input type="text" name="tut_datetime" value="<?php echo date('Y-M-D H:I:S')?>" name="19" aanlengt="19"><br></a>
  <a>De inhoud van de tut (voorlopig nog in html):<br>
    <textarea name="tut_main" rows="6" cols="45"></textarea><br></a>
  <input type="hidden" name="action" value="insert">
  <input type="submit" name="Submit" value="OK">
</form>
</html>

- SanThe -

- SanThe -

20/05/2007 13:50:00
Quote Anchor link
Je echoot een vreemde date.
Dit bedoel je waarschijnlijk: echo date('Y-m-d H:i:s');

Reinhout

reinhout

20/05/2007 13:57:00
Quote Anchor link
sh*t: wat een slecht boek is dit. typisch voor onze bib om dat in de rekken te leggen.
SanThe: Die moderator onder je naam is je niet gestolen :)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.