Mijn Heather Nova site :-)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cynthia Fridsma

cynthia Fridsma

03/05/2006 20:46:00
Quote Anchor link
Hallo, ik heb een site (non-profit), meer dan 2 gb aan info over niemand minder dan Heather Nova.

Heather who? Zul je nu wel afvragen. Precies! Daarom heb ik dus die site gemaakt. Voor veel onderdelen heb ik gebruik gemaakt van open source software, maar ga dit uitbreiden met eigen php scripts e.d.

De URL :

http://www.heathernova.us

Laat me weten wat je vindt! Reacties zijn meer dan welkom.

P.s. de site is wel engelstalig.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 15:32:03
 
Winston Smith

Winston Smith

03/05/2006 20:55:00
Quote Anchor link
Ziet er op het eerste gezicht goed uit, jammer genoeg valideert de site niet.

Verder veel info van te vinden, maar nog niet alle links kloppen (bv. photoalbum)?
 
Erik Rijk

Erik Rijk

03/05/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Ziet er erg leuk uit. Ik heb nog niet heel erg uitgebreidt gekeken.
valt me wel iets op.
Dit is best makkelijk te realiseren dmv <divjes> en de site zal er zeker een stuk sneller door worden.

Mvg,

Erik
 
Eris -

Eris -

03/05/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Zit er goed uit idd. Alleen de logo van de belstat zat zo lelijk...
 
Gerben G

Gerben G

03/05/2006 21:20:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit

ps: NOG NOOIT GEHOORT VAN HEATHER NOVA
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

03/05/2006 21:30:00
Quote Anchor link
Effies snel gekeken voordat ik weer met m'n zieke koppie m'n bedje induik.....Ziet er mooi en zeker goed overzichtelijk uit voor wat betreft de navigatie en kleurstelling. Technisch inhoudelijk heb ik voor nu nog eventjes niet gekeken wellicht een ander keer wanneer ik me wat beter voel....
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.