nieuwe website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

DeZond

DeZond

05/11/2007 10:38:00
Quote Anchor link
Dag php'rs;

Ik heb een nieuwe website gebaseerd op PHP.
Het betreft een concert kalender, gelinked aan MySpace.
Gebruikers kunnen zich registreren, een band of artiest aanmaken; en dan concertdata toevoegen.

De site is dus afhankelijk van input door derden. Wat maakt dat de site zo veilig mogelijk moet zijn. Ik denk dat dit aspect tot zover mijn kennis wel goed zit. Maar bijkomende tips zijn steeds welkom.

www.myconcerts.be
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 18:34:10
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

05/11/2007 10:40:00
Quote Anchor link
Ahh nee!! Ik wou die layout ook gaan gebruiken voor één van mij muziek-gerelateerde projecten. Damn ;P

Anyway, ga ff kieken..


Er staat design by blabla, ik mag hopen dat zij alleen de hosting doen en dat je niet betaald hebt voor die layout.

Ook als ik bijv. http://www.myconcerts.be/profiel.php?a='; doe, dan krijg ik een MySQL error. Deze fout kan je makkelijk opvangen..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben Jacobs
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

05/11/2007 10:50:00
Quote Anchor link
Kijk ook even naar je inconsequente gebruik van Nederlands en Engels. (In het menu: Home | Concerts | etc..., alleen concerts is in het engels, op het vernederlandste woord 'home' na dan)
 
- wes  -

- wes -

05/11/2007 10:59:00
Quote Anchor link
errorreporting eens even nakijken

'Column 'Gebruiker' cannot be null' is niet echt een lekkere melding
 
DeZond

DeZond

05/11/2007 11:03:00
Quote Anchor link
@ Uiteraard niet betaald voor layout ! Soms zit je met een idee in het hoofd dat pas vormt krijgt als je plots dé template ziet.
Betreft error handling is er ook nog werk aan de winkel; i know. Maar Rome is ook niet op 1 dag gebouwd he...


edit: kon gewoon niet wachten om het online te zetten. Tijdens de bouw van dit project en ook nu krijg ik geweldige feedback van muzikanten; want inderdaad er bestond nog geen concertkalender voor de 'beloftevolle', gelinked met myspace. Plus is dit een kans om m'n php kennis op te vijzelen. Maar ik weet het: alles kan beter ! Moet beter !
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DeZond
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

05/11/2007 11:27:00
Quote Anchor link
Maar haal je ook daadwerkelijk data van myspace af of is het alleen een link die als koppeling dient?
 
DeZond

DeZond

05/11/2007 11:34:00
Quote Anchor link
@Gerben: hola, het niet te ingewikkeld maken he. :-). Ik ben een php-beginner he.
"Muzikale" mensen kunnen zich registreren en zo concertdata van hun bandje (profiel) erop plaatsen. En in die bandprofiel zit de myspace-link.
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

05/11/2007 11:38:00
Quote Anchor link
Kijk ook maar eens naar www.last.fm.

Die hebben ook een hele mooie concert module en ze maken veel gebruik van XML/RSS etc, dus kan je veel geördende data uithalen.
 
DeZond

DeZond

05/11/2007 11:53:00
Quote Anchor link
@Gerben: ik kende last.fm nog niet. Maar idd: een hele knappe website. Super pro's aan twerk he. Ook de concertkalender ! Maar zoals op zovele kalender-sites: concertdata van de grote gekende zalen: ab, sportpaleis...

En futuristisch gezien zou ik de geregistreerde myspace-websites kunnen afscannen; op zoek naar concert-data. Maar Rome is toch nog even rijden hoor !
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.