PHPhulp error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »
---- ----

---- ----

02/02/2010 20:44:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben net terug van mijn stage en nam even een kijkje op PHPhulp
Toen ik de site opstarte kreeg ik een wit scherm met de text

"Fout bij de cookie, log opnieuw in" ( ofsoiets )

Hebben jullie dit ook?
Of heefd het te maken met al dit gebeuren,
En is het normaal? / Moet ik mijn wachtwoord voor de zekerheid gaan veranderen?

Gr,
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 21:21:58
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 20:48:00
Quote Anchor link
Hi,

Dit komt bij mij regelmatig voor. niets ernstig dus. Wachtwoord veranderen zou ik wel even doen want dit alles schijnt gekraakt te zijn


:)
 

02/02/2010 21:57:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het eerder te maken heeft met mijn bericht hier:
Karl schreef op 02.02.2010 15:57:
Bas Kreleger schreef op 02.02.2010 14:06:
Kzal Arjen vragen om de logs te bekijken voor een INSERT die via MySQL injection is gemaakt.. Wellicht via mailbox.php.. Niet zo heel moeilijk op te sporen..

Toevallig weet ik die sql injection, namelijk:
http://www.phphulp.nl/profiel/mailbox.php?id=5%20UNION%20ALL%20SELECT%20iets,nogiets,derdeiets,veelitesen,1,1%20FROM%20ergens%20WHERE%20dat%20=%20dit--
(Is gefixt.)
Zoals je kunt zien is dit een union, in een union kan geen insert of delete. Dus je zal ergens anders moeten kijken voor wie dat nieuwsbericht heeft geplaatst.

Advies aan iedereen: Verander je password in een ander password, wat je nergens anders gebruikt, je password staat namelijk ook gewoon als een md5 string in een cookie....


Of iets anders, soortgelijks natuurlijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

02/02/2010 22:06:00
Quote Anchor link
hmm, en de foto's hoe zijn die gewist
 

02/02/2010 22:06:00
Quote Anchor link
Foutje met de db denk ik.
Verkeerde query o.i.d.
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

02/02/2010 22:09:00
Quote Anchor link
Heel phphulp is een fout :P lol
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

02/02/2010 22:41:00
Quote Anchor link
Peter schreef op 02.02.2010 22:09:
Heel phphulp is een fout :P lol
SanThe's avatar geript :o!
 
---- ----

---- ----

02/02/2010 22:42:00
Quote Anchor link
Paradox� schreef op 02.02.2010 22:41:
Peter schreef op 02.02.2010 22:09:
Heel phphulp is een fout :P lol
SanThe's avatar geript :o!


Lol dacht eerst ff dat dat SanThe was xD

Maar joun naam is ook behoorlijk verneukt ofniet?
�
 
Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 22:44:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 02.02.2010 22:42:
Paradox� schreef op 02.02.2010 22:41:
Peter schreef op 02.02.2010 22:09:
Heel phphulp is een fout :P lol
SanThe's avatar geript :o!


Lol dacht eerst ff dat dat SanThe was xD

Maar joun naam is ook behoorlijk verneukt ofniet?
�


Hahah dacht het zelfde.

Het is maar de helft van paradox (½), de andere helft zit ergens anders.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Alfred -

Alfred -

02/02/2010 23:18:00
Quote Anchor link
Is een oude fout, heeft niets met de recente berichten te maken. Als je IP wijzigt, ben je niet meer auto ingelogd en krijg je die melding. (Melding: Cookies corrupt or out of date) Deze 'bug' wordt opgelost in de nieuwe versie.
 
Davy Jansen

Davy Jansen

02/02/2010 23:31:00
Quote Anchor link
Inderdaad. Je cookie wordt maar op 1 pc / computer opgeslagen. Log je (tijdelijk) in op een andere computer, dan is de oude cookie op de andere computer niet meer geldig. Waar door je dus (indien je weer op de eerste computer werkt) daar de melding krijgt, en dus weer opnieuw dient in te loggen.

Zal ook wel worden opgelost in de nieuwe versie.. we zullen zien :)
 
Peter

peter

02/02/2010 23:37:00
Quote Anchor link
Ik ben niet weg geweest achter mijn pc behalve voor de dagelijkse behoeftes en kreeg ook deze melding net.

Heeft iemand mijn account gebruikt of zo. :P
 

02/02/2010 23:41:00
Quote Anchor link
peter schreef op 02.02.2010 23:37:
Ik ben niet weg geweest achter mijn pc behalve voor de dagelijkse behoeftes en kreeg ook deze melding net.

Heeft iemand mijn account gebruikt of zo. :P

Normaal gesproken hoor je die error niet te krijgen.
Inderdaad krijg je hem ook als er misbruik is geweest van je account...
Ik heb de melding ook gehad.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2010 23:43:00
Quote Anchor link
Ik ook.
 
Vdleije .

vdleije .

03/02/2010 00:48:00
Quote Anchor link
m2 ^^ Maar boeie. :P
 
Richard van Velzen

Richard van Velzen

03/02/2010 02:04:00
Quote Anchor link
Ik krijg die foutmelding zo vaak, gezien ik geregeld op andere netwerken zit met mijn vertrouwde laptop waardoor m'n cookie iedere keer zogenaamd corrupt is. :')

Dat wil ik niet weten, gewoon uitgelogd zijn!
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

04/02/2010 00:42:00
Quote Anchor link
Jeetje, en wie van jullie hebben ook ontdekt dat mijn huidige Santhe avatar ook nog eens horizontaal gedraaid is. lol :D
 
J C

J C

04/02/2010 00:51:00
Quote Anchor link
Hij ziet er hier goed uit (beetje korrelig maar toch)
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

04/02/2010 18:32:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 02.02.2010 22:42:
Paradox� schreef op 02.02.2010 22:41:
Peter schreef op 02.02.2010 22:09:
Heel phphulp is een fout :P lol
SanThe's avatar geript :o!


Lol dacht eerst ff dat dat SanThe was xD

Maar joun naam is ook behoorlijk verneukt ofniet?
�
Geen idee hoe dat komt, m'n avatar is ook ineens verdwenen maarja -.-
 
---- ----

---- ----

04/02/2010 18:49:00
Quote Anchor link
Paradox� schreef op 04.02.2010 18:32:
Jurriensz schreef op 02.02.2010 22:42:
Paradox� schreef op 02.02.2010 22:41:
Peter schreef op 02.02.2010 22:09:
Heel phphulp is een fout :P lol
SanThe's avatar geript :o!


Lol dacht eerst ff dat dat SanThe was xD

Maar joun naam is ook behoorlijk verneukt ofniet?
�
Geen idee hoe dat komt, m'n avatar is ook ineens verdwenen maarja -.-


Komt denk ik door dat TM tekentje ...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.