[request] eigen posts terugzien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/09/2011 03:47:28
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zou het heel fijn vinden als ik met een druk op de knop (bijvoorbeeld op mijn profielpagina) de posts / threads kan terugzien die ik zelf ben gestart. Vragen van een paar maanden geleden kan ik niet meer terugvinden, en jawel... daar moet ik dan Google voor gebruiken.

Het zou erg handig en prettig zijn als je je eigen threads op je profielpagina kunt terugvinden. Bij voorbaat veel dank!

Als er meer mensen zijn die dit een handige feature vinden, typ dan aub hieronder bij "Snel reageren" het woordje "eens".

Grt. Ozzie
 
PHP hulp

PHP hulp

25/05/2024 21:59:05
 
Roel -

Roel -

22/09/2011 17:24:45
Quote Anchor link
Eens
 
Gerhard l

gerhard l

24/09/2011 17:18:31
Quote Anchor link
eens
 
Maikel  B

Maikel B

27/09/2011 17:24:50
Quote Anchor link
Eens, ook handig om misschien je geplaatste reacties terug te kunnen zien. Scheelt een hoop zoeken tussen de topics
 
Jasper DS

Jasper DS

08/10/2011 01:21:03
Quote Anchor link
omhoog!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2011 01:23:47
Quote Anchor link
Hoe weten we nou of deze request wordt opgepakt? Komt daar een melding van?
 
Jasper DS

Jasper DS

10/10/2011 13:18:24
Quote Anchor link
Ik had het een tijdje geleden ook al eens gevraagd. http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/feature-request/75967/
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/10/2011 13:23:58
Quote Anchor link
Aan de mensen van PHPhulp (Bas?):

wordt hier iets mee gedaan? Graag een reactie...
 
Wouter J

Wouter J

11/10/2011 17:06:10
Quote Anchor link
Hier ben ik het ook volledig mee eens. Ik moet altijd weer terug vallen op google als ik een bericht van mezelf terug wil vinden.
 

30/10/2011 17:13:10
Quote Anchor link
omhoog
eens
 
B a s
Beheerder

B a s

10/11/2011 12:56:35
Quote Anchor link
Je ziet ze nu terug.
 
Wouter J

Wouter J

10/11/2011 14:48:04
Quote Anchor link
Kan het ook zo zijn dat je ze allemaal terug kunt zien, dat zou nog beter zijn.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/11/2011 22:07:35
Quote Anchor link
Of wat ook goed zou zijn

zoekfunctie

zoeken op auteur
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/11/2011 22:12:00
Quote Anchor link
Jordi, het gaat hier om je eigen posts. Je bent dus altijd zelf de auteur.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/11/2011 21:55:01
Quote Anchor link
Klopt maar ik bedoel. Zoeken op auteur je wilt een post van een bepaald iemand opzoeken. Omdat je de naam vergeten bent maar je weet de auteur nog wel.
 
Jelmer -

Jelmer -

08/01/2012 23:46:21
Quote Anchor link
Zou dit ook als optioneel blokje in het menu links kunnen? Ik zie me nu al deze lijst gebruiken om terug te kijken wat er met m'n antwoorden gedaan wordt, of dat er nog iets niet duidelijk is. Ik denk dat het heel goed is voor de betrokkenheid van diegenen die hulp aanbieden. Meer richting n-op-1-hulp in plaats van de answer-and-forget-about-it.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/01/2012 23:50:38
Quote Anchor link
Jelmer, ik weet niet exact wat jij bedoelt, maar je kunt jouw reacties al terugzien door linksboven te klikken op "Bekijk mijn profiel" en dan het 2e tabblad selecteren. Alleen het zou van mij onbeperkt terug in de tijd mogen gaan ipv een paar maanden.
 
Jelmer -

Jelmer -

09/01/2012 08:55:38
Quote Anchor link
Dat lijstje bedoel ik inderdaad Ozzie. Maar dat is nu te diep weggestopt om praktisch voor mijn doel gebruikt te worden.
 
PHP hulp
Beheerder

PHP hulp

09/01/2012 13:19:39
Quote Anchor link
Je laatste 10 forum reacties kun je nu bekijken op de forum index pagina. Bij je voorkeuren kun je instellen hoeveel je er wilt zien.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2012 14:10:28
Quote Anchor link
Dankjewel, maar waarom ik dit request ben gestart is omdat ik graag alle topics wil kunnen terugzien die ik zelf ben gestart. Deels is dit inmiddels gerealiseerd. Echter, ik zou graag ALLE zelfgestarte topics willen kunnen terugzien, in plaats van alleen de laatste 20. Wordt dat nog gerealiseerd?
 
Jelmer -

Jelmer -

12/01/2012 10:28:49
Quote Anchor link
Het lijstje in het forum-overzicht toont bij actief alleen wanneer jij voor het laatst actief bent geweest. Het zou handiger zijn als hij toont wanneer er voor het laatst activiteit in het topic was, dan kan je daaruit afleiden of er nieuwe reacties zijn of niet.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.