[request] eigen posts terugzien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/09/2011 03:47:28
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zou het heel fijn vinden als ik met een druk op de knop (bijvoorbeeld op mijn profielpagina) de posts / threads kan terugzien die ik zelf ben gestart. Vragen van een paar maanden geleden kan ik niet meer terugvinden, en jawel... daar moet ik dan Google voor gebruiken.

Het zou erg handig en prettig zijn als je je eigen threads op je profielpagina kunt terugvinden. Bij voorbaat veel dank!

Als er meer mensen zijn die dit een handige feature vinden, typ dan aub hieronder bij "Snel reageren" het woordje "eens".

Grt. Ozzie
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 20:25:25
 
Roel -

Roel -

22/09/2011 17:24:45
Quote Anchor link
Eens
 
Gerhard l

gerhard l

24/09/2011 17:18:31
Quote Anchor link
eens
 
Maikel  B

Maikel B

27/09/2011 17:24:50
Quote Anchor link
Eens, ook handig om misschien je geplaatste reacties terug te kunnen zien. Scheelt een hoop zoeken tussen de topics
 
Jasper DS

Jasper DS

08/10/2011 01:21:03
Quote Anchor link
omhoog!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2011 01:23:47
Quote Anchor link
Hoe weten we nou of deze request wordt opgepakt? Komt daar een melding van?
 
Jasper DS

Jasper DS

10/10/2011 13:18:24
Quote Anchor link
Ik had het een tijdje geleden ook al eens gevraagd. http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/feature-request/75967/
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/10/2011 13:23:58
Quote Anchor link
Aan de mensen van PHPhulp (Bas?):

wordt hier iets mee gedaan? Graag een reactie...
 
Wouter J

Wouter J

11/10/2011 17:06:10
Quote Anchor link
Hier ben ik het ook volledig mee eens. Ik moet altijd weer terug vallen op google als ik een bericht van mezelf terug wil vinden.
 

30/10/2011 17:13:10
Quote Anchor link
omhoog
eens
 
B a s
Beheerder

B a s

10/11/2011 12:56:35
Quote Anchor link
Je ziet ze nu terug.
 
Wouter J

Wouter J

10/11/2011 14:48:04
Quote Anchor link
Kan het ook zo zijn dat je ze allemaal terug kunt zien, dat zou nog beter zijn.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/11/2011 22:07:35
Quote Anchor link
Of wat ook goed zou zijn

zoekfunctie

zoeken op auteur
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/11/2011 22:12:00
Quote Anchor link
Jordi, het gaat hier om je eigen posts. Je bent dus altijd zelf de auteur.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/11/2011 21:55:01
Quote Anchor link
Klopt maar ik bedoel. Zoeken op auteur je wilt een post van een bepaald iemand opzoeken. Omdat je de naam vergeten bent maar je weet de auteur nog wel.
 
Jelmer -

Jelmer -

08/01/2012 23:46:21
Quote Anchor link
Zou dit ook als optioneel blokje in het menu links kunnen? Ik zie me nu al deze lijst gebruiken om terug te kijken wat er met m'n antwoorden gedaan wordt, of dat er nog iets niet duidelijk is. Ik denk dat het heel goed is voor de betrokkenheid van diegenen die hulp aanbieden. Meer richting n-op-1-hulp in plaats van de answer-and-forget-about-it.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/01/2012 23:50:38
Quote Anchor link
Jelmer, ik weet niet exact wat jij bedoelt, maar je kunt jouw reacties al terugzien door linksboven te klikken op "Bekijk mijn profiel" en dan het 2e tabblad selecteren. Alleen het zou van mij onbeperkt terug in de tijd mogen gaan ipv een paar maanden.
 
Jelmer -

Jelmer -

09/01/2012 08:55:38
Quote Anchor link
Dat lijstje bedoel ik inderdaad Ozzie. Maar dat is nu te diep weggestopt om praktisch voor mijn doel gebruikt te worden.
 
PHP hulp
Beheerder

PHP hulp

09/01/2012 13:19:39
Quote Anchor link
Je laatste 10 forum reacties kun je nu bekijken op de forum index pagina. Bij je voorkeuren kun je instellen hoeveel je er wilt zien.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2012 14:10:28
Quote Anchor link
Dankjewel, maar waarom ik dit request ben gestart is omdat ik graag alle topics wil kunnen terugzien die ik zelf ben gestart. Deels is dit inmiddels gerealiseerd. Echter, ik zou graag ALLE zelfgestarte topics willen kunnen terugzien, in plaats van alleen de laatste 20. Wordt dat nog gerealiseerd?
 
Jelmer -

Jelmer -

12/01/2012 10:28:49
Quote Anchor link
Het lijstje in het forum-overzicht toont bij actief alleen wanneer jij voor het laatst actief bent geweest. Het zou handiger zijn als hij toont wanneer er voor het laatst activiteit in het topic was, dan kan je daaruit afleiden of er nieuwe reacties zijn of niet.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.