[review] Concept comments

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »
ArendJan

ArendJan

24/07/2009 21:34:00
Quote Anchor link
Edit:
Meer feedback zat er niet in, ik ga weer verder aan de slag!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 10:49:25
 
Sam

sam

24/07/2009 21:42:00
Quote Anchor link
Mooie afbeelding verder valt er niks nog zinnigs over te zeggen.
 
ArendJan

ArendJan

24/07/2009 21:44:00
Quote Anchor link
Misschien over de feeling? Vind je het aantrekkelijk genoeg om te blijven kijken? Past het denk je bij de doelgroep?
 
Sam

sam

24/07/2009 21:56:00
Quote Anchor link
ArendJan schreef op 24.07.2009 21:44:
Misschien over de feeling? Vind je het aantrekkelijk genoeg om te blijven kijken? Past het denk je bij de doelgroep?


De feeling komt op mij over als vrij rustig, precies waar ik van hou.
Het kleurgebruik vind ik op zich wel goed dus dat zou mij niet weg jagen
alhoewel ik de gele achtergrond een wat te hoog contrast vind hebben.
Iets passen bij een doelgroep? Het web is voor iedereen toch :)
 
GaMer B

GaMer B

24/07/2009 21:58:00
Quote Anchor link
Het komt goed over, echter wist ik niet in één oogopslag op te maken waar de website over ging. Ik moest de zin boven de baby lezen voor ik wist waar het zo'n beetje over ging (dacht namelijk dat het een web(shop)site voor baby dingetjes was).
 
Sam

sam

24/07/2009 22:04:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 24.07.2009 21:58:
Het komt goed over, echter wist ik niet in één oogopslag op te maken waar de website over ging. Ik moest de zin boven de baby lezen voor ik wist waar het zo'n beetje over ging (dacht namelijk dat het een web(shop)site voor baby dingetjes was).


Ben het met je eens.
Er is dan ook geen duidelijke pagina/website titel te vinden in de layout omdat alle belangrijke headers even groot zijn. Je gebruikt wel een H1 ergens?
 
ArendJan

ArendJan

24/07/2009 22:09:00
Quote Anchor link
Quote:
Het komt goed over, echter wist ik niet in één oogopslag op te maken waar de website over ging.


Klopt, er is niet echt een logo. Dit heb ik opgelost door licht op de achtergrond besparen en bezuinigen etc neer te zetten. Het wordt zeker opgelost door de domeinnaam, + dat ik bezoekers via de domeinnaam (links) en google met een hele rits tags te pakken wil krijgen.

Quote:
alhoewel ik de gele achtergrond een wat te hoog contrast vind hebben.


Ok, kan evt. ook aan de instellingen van je beeldscherm liggen. Ik wacht even af of meer mensen daar last van hebben.

Bedankt voor de opmerkingen, misschien moet ik een duidelijk main-titel maken.

PS: Ik was vergeten te zeggen dat het grote plaatje links een roterende flash-applicatie wordt met teksten en verschillende images!
 
Roderik

Roderik

24/07/2009 22:40:00
Quote Anchor link
ik vind het een mooie website alleen de usability vind ik zelf niet goed, onder categorien staat een waslijst. terwijl een goede lijst niet meer als 5 linken bevat.

personen gaan niet verder kijken, ik weet niet of dit beter kan worden ingedeeld onder meer categorien.

voorderest stoort het mij dat de oranje balk met nieuwste artikelen niet gelijk staat met zoek een artikel.

de look en feel vind ik zelf erg goed, de kleuren passen bij elkaar en gaan niet veel van elkaar weg, dus er wordt zeker in de website bespaard en bezuinigd :) ik hoop dat je hier wat mee kan :)
 
ArendJan

ArendJan

25/07/2009 09:19:00
Quote Anchor link
Ik vind het juist helder dat alle categorieën meteen te zien en te benaderen zijn.

Ok, ik zal kijken of ik die balk kan verschuiven, is wel netter inderdaad.
 
GaMer B

GaMer B

25/07/2009 10:07:00
Quote Anchor link
Nog één dingetje, je moet enorm veel ruimte overbruggen met je ogen wil je bij de interessante gegevens komen (inhoud van de huidige pagina).

Eerst moet je het menu voorbij, dan de grote vlakte met de plaatjes, vervolgens de balk met de tekst "Plaats deze site bij uw favorieten" en als laatste "Wij zijn op zoek naar ervaringen van spaarders. Stuur uw ervaringen op en wij plaatsen ze op deze site!".

Dan pas kom je bij de info op de website. Ik weet niet of je dat op elke pagina doet, maar als dat het geval is, kan het knap vermoeiend worden, want je moet meer als de helft van het beeldscherm overbruggen en vervolgens nog gaan scrollen. Misschien dat je die laatste twee balken die ik noemde samen kan nemen, zodat de inhoud ("Nieuwste artikel") gelijk komt met het blokje "Zoek een artikel". Dat ziet er dan ook meteen wat rustiger uit.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.