Review my site :)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 00:32:00
Quote Anchor link
Beste PHPhelpers,

Ik ben weer eens aan het sleutelen gegaan met de layout van mijn website.

Ik heb er aardig wat tijd in gestoken, alleen al de vele tientalle tuts die ik heb doorgelezen om tot een redelijk resultaat te komen koste me al minimaal een dag ;)

Maar ik vindt dat het resultaat er mag wezen, afgezien van mijn beroerde Engels. :p

Maar nu is mijn vraag: Wat vinden die andere webdesigners er eigenlijk van?

Is dit pure crap of is een vervolg opleiding voor Webdesigner nog helemaal niet zo'n gek idee?

Verras me daar word ik blij van. Dus brandt maar los :)

PS: Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!

Edit: Zoals het bijna een traditie is ben ik de link naar mijn website vergeten:

klik

Edit 2
Owja, nu wilde ik nog weten: Werkt deze site goed in alle browser? (FF heb ik reeds getest) :p
Gewijzigd op 18/03/2006 00:37:00 door Pieter van Linschoten
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 00:23:18
 
- wes  -

- wes -

18/03/2006 01:21:00
Quote Anchor link
dingetjes als je login zijn misschien klein maar het maakt je site wel af, zitten nog paar kleine puntjes van verbetering in.

zeg maar overal waar je van dacht ohja dit moet er nog ff in :)
 

18/03/2006 07:43:00
Quote Anchor link
Goddelijk :-)
Een site met goed design en ook XHTML 1.1
In geen tijden gezien. En je hebt de de HTML code ook nog lekker overzichtelijk gehouden.

Wel één minpuntje is dat je je site niet als application/xhtml+xml verstuurd.

Quote:
Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!
Heb ik ook. Is echt goed.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/03/2006 09:16:00
Quote Anchor link
Ik blijf het maar zeggen:
goed is in de ogen van de eigenaar/boodschapper van het woord goed...

Mijn impressie van je site is dat deze voor mij rust uitstraalt. Minpuntje (als je dit een minpuntje zou willen noemen) voor mij is dat al je links (nog) niet werkten. Ik klikte op scripts en deze doet niets. Voor wat je Engels kan ik je zeggen dat gewoon blijven doen en oefenen en aanpassingen van welgemeende remarks je tot een niveau gaan brengen die je zelf aanvankelijk niet voor ogen zou hebben gehouden.

Suc6!!

edit: typo
Gewijzigd op 18/03/2006 09:25:00 door Lissy Pixel
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/03/2006 09:23:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit, alleen je lettertype is wat klein, dat mag best wat groter :)
 

18/03/2006 09:37:00
Quote Anchor link
Lettertype mag idd wel wat groter. Ik vindn 0.85 em altijd goed leesbaar.

Veder mag je die XHTML valid knop onder elke pagina weergeven.
 
CB2thephp

CB2thephp

18/03/2006 10:47:00
Quote Anchor link
Zeer mooi layout en de menu is perfect. Dan net als de andere mensen letter type en ik ben het met webmakerij eens 0.85em is goed.
 
Harmen

Harmen

18/03/2006 10:53:00
Quote Anchor link
Ik vind het menu erg mooi,
Alleen de banner bovenaan de page als je d'r op komt mag wel ietsje minder hoog :P
 
Leen Strijk

Leen Strijk

18/03/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Ik snap het probleem met de lettergrootte niet zo goed.

Als hij voor jou te klein is druk je op control en draai aan het muiswieltje en hij is zo groot als je hem hebben wil.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/03/2006 11:10:00
Quote Anchor link
@ Leen : dat is een handige tip en werkt in Firefox prima :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

18/03/2006 11:13:00
Quote Anchor link
@ Leen: in FireFox, bedoel je. En Ctrl + en Ctrl - werken ook. En Internet Explorer heeft er geen toetscommando voor. Dan zul je in het menu beeld moeten zijn.
 
CB2thephp

CB2thephp

18/03/2006 11:14:00
Quote Anchor link
Niet elk persoon weet dat leen.
 
Leen Strijk

Leen Strijk

18/03/2006 11:16:00
Quote Anchor link
Aha,
Ik gebruik nooit explorer, vandaar.
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 11:25:00
Quote Anchor link
@ lissy:
Dat niet alle links werken, komt omdat sommige naar www.lapidi.nl/# linken, en ze dus geen nieuwe pagina openen, maar een anchor.

Verder:
En ik heb de textgrootte op 0.85 em gezet, en het gaat inderdaad nét niet ten koste van de rust, dus als iedereen het nu zonder +50 leesbril kan lezen, ben ik al tevreden :)
 

18/03/2006 12:20:00
Quote Anchor link
Leen:
Aha,
Ik gebruik nooit explorer, vandaar.
Exploder is voor mij ook verleden tijd.
 
Kalle P

Kalle P

18/03/2006 12:40:00
Quote Anchor link
Ik ook, alleen nog met MSN als je je inbox inwilt. Weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat ie dat doet met FF ipv IE?
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 12:52:00
Quote Anchor link
Ik heb nu ook het gedeelte scripts af.
Neem maar even een kijkje :)
Met dank aan Richard _o_

@ Kalle:
Ik denk dat MSN (microsof) en FireFox (mozilla) niet samen willen werken. Alleen al omdat de certificaten van IE worden gebruikt bij MSN.
 
Kalle P

Kalle P

18/03/2006 13:05:00
Quote Anchor link
Dat snap ik :D. Maar het moet toch op 1 of andere manier kunnen.
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 13:08:00
Quote Anchor link
Ik zou zeggen: Trek de stoute schoenen aan en ga C++ leren :)
Misschien kan je het zelf wel aanpassen ;)
 
Kalle P

Kalle P

18/03/2006 13:19:00
Quote Anchor link
Komt vanzelf wel aan bod. Op school nu bezig met veel java, volgend jaar C++.
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 13:29:00
Quote Anchor link
Hehe :p
Op school is de moeilijkste taal die ik leer Latijn xD
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.