[Review] Portfolio
De link
Even wat toelichting:
- Het is een soort portfolio, maar ook een soort website over mezelf. Een beetje er tussenin dus.
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.).
- Header, ik heb nog niks goed kunnen verzinnen. Wat er nu staat is alleen voor de opvulling van die plek. Alle ideeen zijn welkom.
En nu waar het om gaat: Wat vinden jullie er van. Wat moet ik nog veranderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
Snap je? Denk beter na over wat je wilt en hoe je dat dan wilt maken.
Succes,
ArendJan
Alles is goed en duidelijk leesbaar, bravo!
Leuk zo dat het menu omhoog gaat.
Verder nog even dit;
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he
De kleuren door elkaar, je bedoelt waarschijnlijk dat rode? Heb het aangepast aan de hand van de colormatch.dk. Zo beter?
Stylen, hoe bedoel je de stylen door elkaar? Welke 2 (3 of 4?) stylen passen echt niet bij elkaar?
Header, zoals ik al zij, dat is alleen voor de opvulling nu even. Als jij een goed idee hebt hoor ik dat graag!
Lettertype aangepast, zo beter?
Edit:
Goh, dat si ook de eerste keer dat je dat zegt...? :P
Een beetje padding aan de bovenkant van de content? Ik ga nu even met de padding rotzooien
Quote:
Raymond - padding
padding - Raymond
padding - Raymond
Goh, dat si ook de eerste keer dat je dat zegt...? :P
Een beetje padding aan de bovenkant van de content? Ik ga nu even met de padding rotzooien
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }
Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'
Webmakerij schreef op 19.01.2007 16:44:
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'
Offtopic:
Ik heb nu de hele content tussen <p> gezet en het style regeltje van jou toegevoegd.
PS. voor de mensen die gaan valideren: Ik krijg 2 foutmeldingen, maar heb geen idee hoe ik die weg kan krijgen. No doctype found, terwijl die er wel degelijk is :S
zo uitziet? Ofwel? (over IE maar niet te spreken, maar dat si van iets latere zorg)
Het lijkt me niet de bedoeling van jou dat het er ALs je wat kleuren zoekt dan zou je kunnen kijken op www.colorlovers.com.
Ik hoop dat je er mee kan doen.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
Edit:
Ohja, stap van het frame principe af :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
Luke Banning schreef op 19.01.2007 17:28:
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
Zie m'n tutje:
Zie m'n tutje:
Edit:
Ik gebruik geen frame's De frames die je ziet komen van de gratis domeinnaam. De pagina zelf heeft geen frames.
Naar de kleuren ga ik nog een keer kijken.
----
Ik heb hem nu valid.
Deze pagina is dus zonder frame van het domein ;)
Ik denk dat bringthanoize daar wel een goeie voor is.
Ik vind het spijtig dat er een wit randje zit in het midden van je header.
Wanneer ik op je pagina kom heb ik een horizontale scrollbalk, wat echt niet nodig is, zet die strepen als bg, niet als afbeelding...
Onderaan zou ik nog een balkje zetten met Door: Raymond .
Verder een zeer mooie site, het menuutje vind ik ook zeer tof.
ik zou het menu centreren of uitvullen. Dat het menu omhoog gaat vind ik een beetje minder. Verder mag de tekst wel iets meer tegen de subheader aan, maar de subheader mag ook wel wat meer van de tekst boven zich af (confused eh?)
Horizontale scrollbalk? Welke browser heb je dan? Of welke resolutie? De strepen zijn als BG en niet als afbeelding in de body, maar gewoon als met CSS als BG van BODy gezet.
@Jason, Menu centereren zal ik zo even doen. Wat vind je niet kunnen aan het menu. Ik zocht zelf naar iets aparts, ik wil niet zoen standaard menu wat je overal al ziet.
@ lukke & Jason:De grootte spacing tussen de subkopjes komt door: p { padding: 15px 0px 15px 0px; } die ik heb toegevoegd aan de hand van de reactie van Webmakerij. Uiteraard is dit niet het gewenste effect. Ik zal zo even een pagina met de padding maken en een zonder.
De padding/margin wat kleiner maken, is nu wel erg groot gat, en padding van totale content vanaf boven wat groter maken, zodat de tekst verder naar beneden begint, 10 of 15 px oid..
Zo iets?
yes man! ik ga nog steeds voor uitvullen of centreren. En tsja wat is standaard op het web? niks is meer origineel ;) en je zegt zelf al: "Inspiratie is van Jan's ontwerp"
Verder vind ik het grijze menu nog niet zo mooi. Geef er een leuke kleur aan, maar geen blauw :)
Dan nog leuke header, en klaar voor gebruik :P
Raymond schreef op 19.01.2007 16:06:
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.)
Geen probleem hoor. Er zit genoeg eigen inbreng in.
Mss een fout tijdens het laden?
Nu zit het er in ieder geval goed uit!
De header zelf vind ik wel goed, maar alleen de letters passen nog niet echt..
@ Jan: Ok!
@ lukke: Witte streep was idd een foutje... (Was trouwens alleen in IE )