[Review] Portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:06:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een nieuwe ontwerp voor mijn website.
De link

Even wat toelichting:
- Het is een soort portfolio, maar ook een soort website over mezelf. Een beetje er tussenin dus.
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.).
- Header, ik heb nog niks goed kunnen verzinnen. Wat er nu staat is alleen voor de opvulling van die plek. Alle ideeen zijn welkom.

En nu waar het om gaat: Wat vinden jullie er van. Wat moet ik nog veranderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
PHP hulp

PHP hulp

30/05/2024 17:10:08
 
ArendJan

ArendJan

19/01/2007 16:20:00
Quote Anchor link
Het is niet echt stijlvol. Dat komt omdat je veel kleuren en stylen door elkaar gebruikt. Zoek kleurencombinaties die goed matchen. (colormatch.dk). Verder kan ik je aanraden het lettertpe te veranderen, wat kleiner. Dan nog wat: vind je het plaatje van de header echt ondersteunend?

Snap je? Denk beter na over wat je wilt en hoe je dat dan wilt maken.

Succes,

ArendJan
 

19/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie website, hij komt wel koud over.
Alles is goed en duidelijk leesbaar, bravo!
Leuk zo dat het menu omhoog gaat.
Verder nog even dit;
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
ArendJan,
De kleuren door elkaar, je bedoelt waarschijnlijk dat rode? Heb het aangepast aan de hand van de colormatch.dk. Zo beter?

Stylen, hoe bedoel je de stylen door elkaar? Welke 2 (3 of 4?) stylen passen echt niet bij elkaar?

Header, zoals ik al zij, dat is alleen voor de opvulling nu even. Als jij een goed idee hebt hoor ik dat graag!

Lettertype aangepast, zo beter?

Edit:
Quote:
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he

Goh, dat si ook de eerste keer dat je dat zegt...? :P

Een beetje padding aan de bovenkant van de content? Ik ga nu even met de padding rotzooien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 

19/01/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }

Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:53:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 19.01.2007 16:44:
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }

Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'

Ik heb nu de hele content tussen <p> gezet en het style regeltje van jou toegevoegd.

PS. voor de mensen die gaan valideren: Ik krijg 2 foutmeldingen, maar heb geen idee hoe ik die weg kan krijgen. No doctype found, terwijl die er wel degelijk is :S
 

19/01/2007 17:00:00
Quote Anchor link
Je hebt hem verkeerd begrepen. Je moet
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<h2>kopje</h2>
<p>Tekst</p>
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Het lijkt me niet de bedoeling van jou dat het er zo uitziet? Ofwel? (over IE maar niet te spreken, maar dat si van iets latere zorg)
 
Andreas Warnaar

Andreas Warnaar

19/01/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Tot zo ver een overzichtelijke opzet, ik zou wel iets aan je kleur keuzen doen. Probeer een kleuren pallet te aken voor je zelf, en gebruik deze consucuent. Je blauwe achtergrond zou ik veel lichter maken dan komt de inhoud van de website zelf beter uit..

ALs je wat kleuren zoekt dan zou je kunnen kijken op www.colorlovers.com.

Ik hoop dat je er mee kan doen.
 
Luke Banning

Luke Banning

19/01/2007 17:28:00
Quote Anchor link
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
Edit:

Ohja, stap van het frame principe af :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 17:39:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 19.01.2007 17:28:
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
Edit:

Ohja, stap van het frame principe af :)

Ik gebruik geen frame's De frames die je ziet komen van de gratis domeinnaam. De pagina zelf heeft geen frames.

Naar de kleuren ga ik nog een keer kijken.
----
Ik heb hem nu valid.
Deze pagina is dus zonder frame van het domein ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Lukke

lukke

20/01/2007 11:54:00
Quote Anchor link
De tekst 'voorbeeld header' moet zeker in een andere stijl...
Ik denk dat bringthanoize daar wel een goeie voor is.

Ik vind het spijtig dat er een wit randje zit in het midden van je header.

Wanneer ik op je pagina kom heb ik een horizontale scrollbalk, wat echt niet nodig is, zet die strepen als bg, niet als afbeelding...

Onderaan zou ik nog een balkje zetten met Door: Raymond .

Verder een zeer mooie site, het menuutje vind ik ook zeer tof.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

20/01/2007 13:25:00
Quote Anchor link
ik zou het menu centreren of uitvullen. Dat het menu omhoog gaat vind ik een beetje minder. Verder mag de tekst wel iets meer tegen de subheader aan, maar de subheader mag ook wel wat meer van de tekst boven zich af (confused eh?)
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 17:08:00
Quote Anchor link
@ lukke, de header was alleen maar als opvulling. De hele lettertype, achtergrond enz. kan allemaal anders. Als je een leuk idee hebt voor de header hoor ik het graag.
Horizontale scrollbalk? Welke browser heb je dan? Of welke resolutie? De strepen zijn als BG en niet als afbeelding in de body, maar gewoon als met CSS als BG van BODy gezet.

@Jason, Menu centereren zal ik zo even doen. Wat vind je niet kunnen aan het menu. Ik zocht zelf naar iets aparts, ik wil niet zoen standaard menu wat je overal al ziet.

@ lukke & Jason:De grootte spacing tussen de subkopjes komt door: p { padding: 15px 0px 15px 0px; } die ik heb toegevoegd aan de hand van de reactie van Webmakerij. Uiteraard is dit niet het gewenste effect. Ik zal zo even een pagina met de padding maken en een zonder.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

20/01/2007 17:37:00
Quote Anchor link
Dat lijkt voor mij meer op margin dan op padding.. Maar oke...
De padding/margin wat kleiner maken, is nu wel erg groot gat, en padding van totale content vanaf boven wat groter maken, zodat de tekst verder naar beneden begint, 10 of 15 px oid..
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Zo iets?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

20/01/2007 23:38:00
Quote Anchor link
yes man! ik ga nog steeds voor uitvullen of centreren. En tsja wat is standaard op het web? niks is meer origineel ;) en je zegt zelf al: "Inspiratie is van Jan's ontwerp"
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/01/2007 08:31:00
Quote Anchor link
Zoals Jason zei, even text-align:jusitfy toevoegen.
Verder vind ik het grijze menu nog niet zo mooi. Geef er een leuke kleur aan, maar geen blauw :)
Dan nog leuke header, en klaar voor gebruik :P
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/01/2007 08:48:00
Quote Anchor link
Raymond schreef op 19.01.2007 16:06:
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.)

Geen probleem hoor. Er zit genoeg eigen inbreng in.
 
Lukke

lukke

21/01/2007 10:20:00
Quote Anchor link
Nu is de witte streep weg en zie ik geen horizontale scrollbalk meer...
Mss een fout tijdens het laden?

Nu zit het er in ieder geval goed uit!

De header zelf vind ik wel goed, maar alleen de letters passen nog niet echt..
 
Raymond ---

Raymond ---

21/01/2007 11:18:00
Quote Anchor link
@ WillemJan: Ik had het menu eerst bordeaux-rood, is dat beter. Ik heb het grijs gemaakt aan de hand van de reactie van ArendJan. Header: Ik weet het...

@ Jan: Ok!

@ lukke: Witte streep was idd een foutje... (Was trouwens alleen in IE )
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.