Slicen Layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »
Pepijn

Pepijn

02/04/2008 22:29:00
Quote Anchor link
Beste mensen van phphulp,

Ik heb gebprobeerd mijn design te slicen. En in Css te verwerken.

Ik kwam uiteindelijk op meer dan 30 divjes uit.

Nu heb ik naar de broncode van andere websites gekeken, maar daar stonden veel minden divjes.

Nu wil ik graag weten in welke divjes ik mijn design moet knippen.

Klik, even barts voorbeeld gepakt, awardspace doet moeilijl

Mvg
Pepijn

PS: Het design is door de webmaster van phonuts.org bedacht.
Ik heb toestemming om het te bewerken en te gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 13:36:28
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/04/2008 00:14:00
Quote Anchor link
Ik kom op heel wat minder uit...

-> Het blauwe er helemaal omheen kan je gewoon de achtergrondkleur van de body maken. (de inhoud komt in een container)
-> Het menu is 1 div, waarin je een unordered list maakt die met een margin-top van weet k niet precies hoeveel pixels.
-> Daaronder staat een alinea (p-tag) met de adresgegevens. (positioneren met margin-top, of met een margin-bottom op de menu-lijst.
->De foto daarnaast is gewoon maar 1 div.
->De content die daarnaast staat kan je inderdaad 1 div maken, met daarbinnen 2 divs (beiden beginnen met een h2, en de tekst staat in een alinea) De h2 is prima zo op te maken, dat deze die balk daar gaat vormen.
-> Tot slot positioneer je de text "Flux Consultants" nog op de juiste plek en dan ben je klaar.

Je komt dan op 7 divs uit, zou volgens mij prima moeten kunnen.
 
Bart van der veen

bart van der veen

03/04/2008 11:39:00
Quote Anchor link
als jij nou even een afbeelding plaats zonder streepjes kan ik je wel helpen slicen...
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/04/2008 11:47:00
Quote Anchor link
Dat is ook een manier ;) Ik probeer juist door die uitleg hem te laten zien dat het helemaal niet zo lastig is. Je moet het gewoon opdelen in verschillende onderdelen van de site, niet in verschillende onderdelen van de lay-out zoals in je afbeelding is getekend.
 
Pepijn

Pepijn

03/04/2008 15:53:00
Quote Anchor link
Afbeelding zonder streepjes, staat nu online.


Nooit gedacht dat je voor zoiets ook margin kon gebruiken.
Voor margin gebruikte ik een opvul divje.


Maar in iedergeval bedankt, ik doe er zeker wat mee.

PS: de achtergrond wordt donker-grijs-blauw, dus daar gebruik ik de background al voor.

Mvg
Pepijn
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/04/2008 15:59:00
Quote Anchor link
Naja, dan komt er een extra container div omheen, niet zo'n groot probleem.. rest blijft dan wel hetzelfde :)
 
Bart van der veen

bart van der veen

04/04/2008 20:13:00
Quote Anchor link
met 4 divjes:

http://bart.ugins.com/flux/

veel plezier ermee....
 
Pepijn

Pepijn

04/04/2008 21:37:00
Quote Anchor link
Heel erg bedankt Bart!

Het is nog niet helemaal perfect maar het is veel beter dan ik had.

Als ik nog een keer wat voor je kan doen, moet je het zeggen.

Mvg
Pepijn
 
Pepijn

Pepijn

07/07/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Sorry dat ik er zo laat mee kom.

Website moet bijna online, kom ik er op het laatste moment achter dat de css niet goed is.

De manier van bart is ook niet de juiste als ik meer links toe voeg dan schuift het contact gedeelte mee.

Ik vind dit heel erg moeilijk.

Graag wat extra hulp.

Mvg
Pepijn

EDIT:

Ik dacht aan de hele layout absoluut postitioneren... Is dit een goede oplossing?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn
 

07/07/2008 20:36:00
Quote Anchor link
Geen flauw idee misschien een life voorbeeldje.
 
Pepijn

Pepijn

07/07/2008 20:44:00
 

07/07/2008 20:49:00
Quote Anchor link
Ik zie daar niks misgaan.
Misschien kan je er ook effe html en css linkje van maken dan kunnen we wat zien. Dit helpt vrij weinig
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/07/2008 20:53:00
Quote Anchor link
Het voorbeeld van Bart valideert niet helemaal, dat kan ook problemen opleveren voor de lay-out.
 
Pepijn

Pepijn

07/07/2008 21:32:00
Quote Anchor link
Ok, mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik deze layout moet slicen?

Waar ik graag hulp bij wil:

-In welke stukken moet ik het design knippen

-hoe moet ik deze stukken positioneren, absolute, relative?

Mvg
Pepijn
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/07/2008 21:35:00
Quote Anchor link
Ik maak wel even een voorbeeld voor je.

Edit: als ik tenminste een reactie krijg.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 

07/07/2008 21:38:00
 
Pepijn

Pepijn

07/07/2008 21:45:00
Quote Anchor link
maar in welke stukken moet ik het design knippen?
 

07/07/2008 21:54:00
Quote Anchor link
Je foto
Je achtergrond
 
Bart van der veen

bart van der veen

07/07/2008 22:04:00
Quote Anchor link
in de div die left heet zit een p element, dat p element is naar onderen gezet door middel van margin, als je de margin verminderd komt het allemaal goed.

@jan sorry voor het niet valideren, dat doe ik bij hoe moet ik slicen voorbeelden eigenlijk nooit, het was meer om een punt aan te geven...
 
Pepijn

Pepijn

08/07/2008 08:08:00
Quote Anchor link
Bedankt iedereen, maar het is mij nu toch zelf gelukt.

Als ik klaar ben zal ik de code wel posten.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.