Smarty vraagje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

13/11/2008 10:21:00
Quote Anchor link
Ik heb mijn website i.c.m Smarty gemaakt, werkt erg mooi en leuk alleen ik heb een probleempje m.b.t. pagination.

Ik laad mijn pagina's op de volgende manier:

index.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
<?php
//hoop code

$pages = array('home','about','links', 'contact', 'portfolio');
$names = array('home' => 'Home','about' => 'Over mij','links' => 'Links', 'contact' => 'Contact', 'portfolio' => 'Portfolio');


if(!isset($_GET['p']))
{

    $smarty->assign('content', file_get_contents('home.php'));
    $smarty->assign('breadcrumb', '<a href="index.php">Home</a>');
    $smarty->assign('title', 'Jurgen-Meijer.nl - Welkom op de webpagina van Jurgen Meijer');
}

else
{
    if(!in_array($_GET['p'], $pages))
    {

        $smarty->assign('content', file_get_contents('home.php'));
        $smarty->assign('breadcrumb', '<a href="index.php">Home</a>');
        $smarty->assign('title', 'Jurgen-Meijer.nl - Welkom op de webpagina van Jurgen Meijer');
    }

    else
    {
        $smarty->assign('content', file_get_contents($_GET['p'].'.php'));
        $smarty->assign('breadcrumb', '<a href="index.php?p='.$_GET['p'].'">'.$names[$_GET['p']].'</a>');
        $smarty->assign('title', 'Jurgen-Meijer.nl - '.$names[$_GET['p']]);
    }
}


//nog wat code

                    $smarty->assign('quote', $quotes[array_rand($quotes, 1)]);
                    $smarty->assign('lastfm', $xml->artist);
                    $smarty->display('design/design.tpl');

?>


Ik wil dus de Lastfm array laten weergeven in smarty d.m.v. een Smarty foreach loop, maar als ik dit op mijn include page doe (dus via file_get_contents) dan krijg ik de letterlijke code te zien i.p.v. de geparste code. Is hier een oplossing voor of moet ik mijn pagination anders oplossen in Smarty?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 06:13:48
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/11/2008 11:58:00
Quote Anchor link
BUMP
 
Tikkes C

Tikkes C

14/11/2008 12:03:00
Quote Anchor link
include()
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/11/2008 12:11:00
Quote Anchor link
Tikkes schreef op 14.11.2008 12:03:
include()


Een reactie waar ik eigenlijk niets aan heb. Ik zet mijn content in een smarty variablen. Ik wil niet de code platte HTML rechtstreeks in mijn index hebben.
 
Tamara

Tamara

14/11/2008 12:19:00
Quote Anchor link
ik denk dat hij bedoelt dat je ipv file_get_contents include() moet gebruiken
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/11/2008 12:22:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 14.11.2008 12:19:
ik denk dat hij bedoelt dat je ipv file_get_contents include() moet gebruiken


Ik snap wat hij bedoeld, maar met include gooi je de gehele inhoud van de file in de index.php, met file_get_contents doe je dat niet, daar heb je de mogelijkheid om deze in een variabel te laden en vervolgens d.m.v. de Smarty class dit in een Smarty variabelen stoppen.

Het gehele probleem is dus eigenlijk:

Ik kan geen Smarty code gebruiken in de HTML pagina's die ik in de Smarty variabel $content laad.
 
Simon Blok

Simon Blok

14/11/2008 12:40:00
Quote Anchor link
Weet niet zeker of het werkt. Ik ben nog niet zo lang bezig met Smarty.
Maar ik zou een aparte template maken voor je lastFM waarden. Deze dan fetchen in je index.php en deze meegeven aan de hoofdtemplate.
dus :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$lastFM
= $smarty->fetch('lastfm.tpl');
$smarty->assign('lastfm',$lastFM);
?>



ps. Kan ook zijn dat ik je nu helemaal verkeerd begrijp...:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Simon Blok
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/11/2008 12:48:00
Quote Anchor link
Nou je idee is wel goed alleen ik wil dit op meerdere pagina's doen. Dit zijn gewoon PHP files die eigenlijk alleen maar HTML bevatten. Ik wil hier smarty codes in gebruiken bijv voor meldingen en andere zaken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.