stagiair(e)s, vrijwilliger(s) gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Cynthia Fridsma

cynthia Fridsma

07/02/2007 16:51:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik ben Cynthia Fridsma, webmaster/editor van de Heather Nova Online Magazine op http://www.heathernova.us

Ik heb een CMS systeem ontworpen dat werkt op PHP 4 in combinatie met MySQL en maakt gebruik van Xhina (= een op javascript gebaseerde WYSIWYG editor). De Heather Nova site draait al op dit systeem.

Het systeem biedt de mogelijkheid om een eigen template te gebruiken, heeft een ingebouwde zoekmachine en kan relatief eenvoudig worden uitgebreid met bestaande open source projecten (zoals PHPBB welke ik inmiddels in het systeem heb geïntegreerd.

HNQCMS (= Heather Nova Quick Content Management System) wil ik gaan aanbieden als open source maar voordat ik zover ben moet het systeem natuurlijk grondig getest worden en moet worden voorzien van een Engelstalige + Nederlandstalige handleiding.

Het is de bedoeling dat je 1 dag in de week bij mij in Amsterdam komt om o.a. de ins- en outs van het systeem te leren kennen, wellicht wat templates te ontwerpen en mee helpt aan de documentatie.

In ruil voor je medewerking zal je naam natuurlijk worden vermeld bij de credits van HNQCMS en je krijgt van mij een goede persoonlijke begeleiding en als je nog niet veel van PHP af weet dan krijg je bij mij volop de gelegenheid om je hierin te verdiepen.

Verder krijg je een getuigschrift waarop ik vermeld wat je allemaal voor het HNQCMS project hebt gedaan en een kleine onkosten vergoeding m.b.t. reistijd en lunch.

Ik kan in totaal 2 mensen begeleiden en heb een leer overéénkomst afgesloten met het ECABO, als je op het ROC, richting informatica - applicatie programmeur, zit kan je dit als een stage project gebruiken voor je opleiding.

Stuur je motivatie + cv naar [email protected]
Mijn adres :
Het Breed 927
1025 JG AMSTERDAM
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cynthia Fridsma
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 18:19:55
 
Cynthia Fridsma

cynthia Fridsma

08/02/2007 16:17:00
Quote Anchor link
p.s. de stage vergoeding is 40 euro per maand voor 1 dag in de week, voor mensen die geen stage lopen is dat het dubbele....

Bij mij in Amsterdam Noord is het parkeren nog gewoon gratis!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.