Statistieken oneerlijk?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 14:49:00
Quote Anchor link
Mijn postcount kunnen jullie allemaal zien, maar mijn persoonlijke statistieken niet. Mijn postcount daar is namelijk 3644. Niet cool genoeg dus.

Nee grapje, mijn postcount boeit me geen f*ck maar het staat zo raar. Komt dit omdat misschien een aantal van mijn berichten zijn verwijdert en mn postcount bij statistieken otf wordt berekend?

In iedere geval veel plezier met fixen want dit is niet leuk hè ^^

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 04:55:20

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

07/02/2009 14:51:00
Quote Anchor link
3644 / 3740 * 100 = 97,4. Indien je onder de 95 terecht komt word automatisch je account verwijderd.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 14:54:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 07.02.2009 14:51:
3644 / 3740 * 100 = 97,4. Indien je onder de 95 terecht komt word automatisch je account verwijderd.

Dus PHP Hulp vindt het niet leuk dat ik post?

07/02/2009 14:58:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 07.02.2009 14:54:

Dus PHP Hulp vindt het niet leuk dat ik post?

Ik denk eerder dat phphulp het niet leuk vind dat je spamt.

Waar staat dat?

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

07/02/2009 15:01:00
Quote Anchor link
Dat nog niet zozeer,,
Alleen ze vinden het niet zo leuk dat 2,6% van al jou posts gedelete word (wegens spam o.i.d.).
Dit betekent dus dat jij ongeveer 97 van zulke posts heb gemaakt,

GaMer B

GaMer B

07/02/2009 15:05:00
Quote Anchor link
nico schreef op 07.02.2009 15:01:
Dat nog niet zozeer,,
Alleen ze vinden het niet zo leuk dat 2,6% van al jou posts gedelete word (wegens spam o.i.d.).
Dit betekent dus dat jij ongeveer 97 van zulke posts heb gemaakt,

Dat komt inderdaad aardig in de buurt van het aantal dat ik in mijn hoofd had :P

B a s
Beheerder

B a s

07/02/2009 15:51:00
Quote Anchor link
Heeft idd met verwijderde berichten te maken. Wat Arjan zegt klopt, dus gedraag je Tommy!

07/02/2009 15:53:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 07.02.2009 15:51:
Heeft idd met verwijderde berichten te maken. Wat Arjan zegt klopt, dus gedraag je Tommy!

Waarom staat het dan niet in de FAQ ofzo? Want nu is het dus echt zo'n weetje... :-).

- SanThe -

- SanThe -

07/02/2009 15:55:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 07.02.2009 15:53:

Waarom staat het dan niet in de FAQ ofzo? Want nu is het dus echt zo'n weetje... :-).

Ik neem er een korreltje zout bij.

07/02/2009 15:56:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 07.02.2009 15:55:
Karl schreef op 07.02.2009 15:53:

Ik neem er een korreltje zout bij.

Naja, je weet het maar nooit met Bas....

No offence Bas!

Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

07/02/2009 15:58:00
Quote Anchor link
Heuh, bij mij heb ik in mijn statistieken meer posts als mijn publieke gebeuren (hier links zeg maar).

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 16:04:00
Quote Anchor link

Cewl :)

Kun je mijn postcount ook op 0 zetten? Of nog beter, altijd op 0 laten staan! Plz Bas wil je dat doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Lode

Lode

07/02/2009 16:21:00
Quote Anchor link
WTF lekker boeiend je post count... zzZZzz...

Loran DP

Loran DP

07/02/2009 16:36:00
Quote Anchor link
Mijne is ook zo:

Stats: 696
Echt: 708

Dat betekend dus dat ik 12X al heb gebumpt. (of niet?)

07/02/2009 16:42:00
Quote Anchor link
Loran schreef op 07.02.2009 16:36:
Mijne is ook zo:

Hoe zit het met je andere account, waar je alles weg hebt gehaalt?

- SanThe -

- SanThe -

07/02/2009 16:47:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 07.02.2009 16:42:
Mijne is ook zo:

Hij heeft 5 accounts.

07/02/2009 16:48:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 07.02.2009 16:47:
Mijne is ook zo:

Hij heeft 5 accounts.

Oh, dat wist ik niet. Wel dat het er iets van twee of drie waren. Maar vijf :-/.
Gefeliciteerd met je 16000 post om maar even in de trant te blijven :-) :-P.

- SanThe -

- SanThe -

07/02/2009 16:52:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 07.02.2009 16:48:
Gefeliciteerd met je 16000 post om maar even in de trant te blijven :-) :-P.

Had ik niet eens door. Maar bedankt. Weer een feessie vanavond. ;)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 16:54:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 07.02.2009 16:47:
Mijne is ook zo:

Hij heeft 5 accounts.

Cool, ik heb één account. Dan ben ik dus echt een pussy of niet? :'(

Jesper Diovo

Jesper Diovo

07/02/2009 17:01:00
Quote Anchor link
Oh, gaaf. Wist niet dat daar verschil in zat. Ik loop dan ook 1 op 1 :$...

Douwe

Douwe

07/02/2009 17:02:00
Quote Anchor link
Als ik het goed begrijp hoort het cijfer bij statistieken dus lager, of gelijk te zijn aan het cijfer links van je posts? Hoe komt het dan dat er bij mij op die pagina 1170 staat, en links van mijn posts 1169?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.