Statistieken oneerlijk?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 14:49:00
Quote Anchor link
Mijn postcount kunnen jullie allemaal zien, maar mijn persoonlijke statistieken niet. Mijn postcount daar is namelijk 3644. Niet cool genoeg dus.

Nee grapje, mijn postcount boeit me geen f*ck maar het staat zo raar. Komt dit omdat misschien een aantal van mijn berichten zijn verwijdert en mn postcount bij statistieken otf wordt berekend?

In iedere geval veel plezier met fixen want dit is niet leuk hè ^^
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 10:38:12
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

07/02/2009 14:51:00
Quote Anchor link
3644 / 3740 * 100 = 97,4. Indien je onder de 95 terecht komt word automatisch je account verwijderd.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 14:54:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 07.02.2009 14:51:
3644 / 3740 * 100 = 97,4. Indien je onder de 95 terecht komt word automatisch je account verwijderd.


Dus PHP Hulp vindt het niet leuk dat ik post?
 

07/02/2009 14:58:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 07.02.2009 14:54:
Arjan Kapteijn schreef op 07.02.2009 14:51:
3644 / 3740 * 100 = 97,4. Indien je onder de 95 terecht komt word automatisch je account verwijderd.


Dus PHP Hulp vindt het niet leuk dat ik post?

Ik denk eerder dat phphulp het niet leuk vind dat je spamt.

Arjan Kapteijn schreef op 07.02.2009 14:51:
3644 / 3740 * 100 = 97,4. Indien je onder de 95 terecht komt word automatisch je account verwijderd.

Waar staat dat?
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

07/02/2009 15:01:00
Quote Anchor link
Dat nog niet zozeer,,
Alleen ze vinden het niet zo leuk dat 2,6% van al jou posts gedelete word (wegens spam o.i.d.).
Dit betekent dus dat jij ongeveer 97 van zulke posts heb gemaakt,
 
GaMer B

GaMer B

07/02/2009 15:05:00
Quote Anchor link
nico schreef op 07.02.2009 15:01:
Dat nog niet zozeer,,
Alleen ze vinden het niet zo leuk dat 2,6% van al jou posts gedelete word (wegens spam o.i.d.).
Dit betekent dus dat jij ongeveer 97 van zulke posts heb gemaakt,

Dat komt inderdaad aardig in de buurt van het aantal dat ik in mijn hoofd had :P
 
B a s
Beheerder

B a s

07/02/2009 15:51:00
Quote Anchor link
Heeft idd met verwijderde berichten te maken. Wat Arjan zegt klopt, dus gedraag je Tommy!
 

07/02/2009 15:53:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 07.02.2009 15:51:
Heeft idd met verwijderde berichten te maken. Wat Arjan zegt klopt, dus gedraag je Tommy!

Waarom staat het dan niet in de FAQ ofzo? Want nu is het dus echt zo'n weetje... :-).
 
- SanThe -

- SanThe -

07/02/2009 15:55:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 07.02.2009 15:53:
Bas Kreleger schreef op 07.02.2009 15:51:
Heeft idd met verwijderde berichten te maken. Wat Arjan zegt klopt, dus gedraag je Tommy!

Waarom staat het dan niet in de FAQ ofzo? Want nu is het dus echt zo'n weetje... :-).

Ik neem er een korreltje zout bij.
 

07/02/2009 15:56:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 07.02.2009 15:55:
Karl schreef op 07.02.2009 15:53:
Bas Kreleger schreef op 07.02.2009 15:51:
Heeft idd met verwijderde berichten te maken. Wat Arjan zegt klopt, dus gedraag je Tommy!

Waarom staat het dan niet in de FAQ ofzo? Want nu is het dus echt zo'n weetje... :-).

Ik neem er een korreltje zout bij.

Naja, je weet het maar nooit met Bas....

No offence Bas!
 
Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

07/02/2009 15:58:00
Quote Anchor link
Heuh, bij mij heb ik in mijn statistieken meer posts als mijn publieke gebeuren (hier links zeg maar).
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 16:04:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 07.02.2009 15:51:
Heeft idd met verwijderde berichten te maken. Wat Arjan zegt klopt, dus gedraag je Tommy!


Cewl :)

Kun je mijn postcount ook op 0 zetten? Of nog beter, altijd op 0 laten staan! Plz Bas wil je dat doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Lode

Lode

07/02/2009 16:21:00
Quote Anchor link
WTF lekker boeiend je post count... zzZZzz...
 
Loran DP

Loran DP

07/02/2009 16:36:00
Quote Anchor link
Mijne is ook zo:

Stats: 696
Echt: 708

Dat betekend dus dat ik 12X al heb gebumpt. (of niet?)
 

07/02/2009 16:42:00
Quote Anchor link
Loran schreef op 07.02.2009 16:36:
Mijne is ook zo:

Stats: 696
Echt: 708

Dat betekend dus dat ik 12X al heb gebumpt. (of niet?)

Hoe zit het met je andere account, waar je alles weg hebt gehaalt?
 
- SanThe -

- SanThe -

07/02/2009 16:47:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 07.02.2009 16:42:
Loran schreef op 07.02.2009 16:36:
Mijne is ook zo:

Stats: 696
Echt: 708

Dat betekend dus dat ik 12X al heb gebumpt. (of niet?)

Hoe zit het met je andere account, waar je alles weg hebt gehaalt?

Hij heeft 5 accounts.
 

07/02/2009 16:48:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 07.02.2009 16:47:
Karl schreef op 07.02.2009 16:42:
Loran schreef op 07.02.2009 16:36:
Mijne is ook zo:

Stats: 696
Echt: 708

Dat betekend dus dat ik 12X al heb gebumpt. (of niet?)

Hoe zit het met je andere account, waar je alles weg hebt gehaalt?

Hij heeft 5 accounts.

Oh, dat wist ik niet. Wel dat het er iets van twee of drie waren. Maar vijf :-/.
Gefeliciteerd met je 16000 post om maar even in de trant te blijven :-) :-P.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/02/2009 16:52:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 07.02.2009 16:48:
Gefeliciteerd met je 16000 post om maar even in de trant te blijven :-) :-P.

Had ik niet eens door. Maar bedankt. Weer een feessie vanavond. ;)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/02/2009 16:54:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 07.02.2009 16:47:
Karl schreef op 07.02.2009 16:42:
Loran schreef op 07.02.2009 16:36:
Mijne is ook zo:

Stats: 696
Echt: 708

Dat betekend dus dat ik 12X al heb gebumpt. (of niet?)

Hoe zit het met je andere account, waar je alles weg hebt gehaalt?

Hij heeft 5 accounts.


Cool, ik heb één account. Dan ben ik dus echt een pussy of niet? :'(
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

07/02/2009 17:01:00
Quote Anchor link
Oh, gaaf. Wist niet dat daar verschil in zat. Ik loop dan ook 1 op 1 :$...
 
Douwe

Douwe

07/02/2009 17:02:00
Quote Anchor link
Als ik het goed begrijp hoort het cijfer bij statistieken dus lager, of gelijk te zijn aan het cijfer links van je posts? Hoe komt het dan dat er bij mij op die pagina 1170 staat, en links van mijn posts 1169?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.