Syntaxisfout (komma) in query-expressie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Diesel

Diesel

12/12/2007 22:47:00
Quote Anchor link
Hallo,


Ik probeer aan de hand van 2 tabellen gegevens op te halen met deze query:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
SELECT tbl_users.UserCity, tbl_users.UserCountry, tbl_users.UserStreet
FROM tbl_users, tbl_calc
WHERE tbl_users.UserId = tbl_calc.CalcUserId
AND tbl_calc.CalcTotaal
BETWEEN (" & MinQuota & ") AND (" & MaxQuota & ") :links:


De bedoeling is dus om alle adressen van de gebruikers bij wie het CalcTotaal tussen de Min en Maxquota ligt uit de databank te halen.

Nu, wanneer hij de query moet uitvoeren, geeft hij deze mooie fout:
Quote:
Syntaxisfout (komma) in query-expressie tbl_calc.CalcUserId = tbl_users.UserId AND tbl_calc.CalcTotaal BETWEEN 22,975 AND 323,892.


Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met de komma's in de getallen, maar daar ben ik alles behalve zeker van.

MinQuota en MaxQuota worden gedifigneerd als zijnde Double (en zo staat de CalcTotaal-kollom ook geconfigureerd binnen de AccessDB).

Het gaat trouwens om een asp.net probleem (schoolproject), vandaar de declaratie als Double.

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 19:08:32
 
Joren de Wit

Joren de Wit

12/12/2007 22:49:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk dien je een punt te gebruiken als decimaal teken en geen teken voor duizendtallen. Dat zou er dus zo uitzien: 12345.67
 
- SanThe -

- SanThe -

12/12/2007 23:09:00
Quote Anchor link
Bij getallen áltijd alleen een punt gebruiken om de decimalen weer te geven. Nooit een komma gebruiken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.