Tutorial voor het gebruik van DIV's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bassos

Bassos

03/04/2006 14:54:00
Quote Anchor link
Hoi,

ik bouw mijn website's op met behhulp van tabellen. Alleen na een beetje informatie gelezen te hebben (tabellen vs div's) wil ik over gaan stappen. Dus ik wil nu mijn websites op gaan bouwen met behulp van div's.

En ik heb een beetje rondgezocht op deze website en ik ben nog niet echt een goede NL tutotial tegen gekomen. Kan iemand mij even aan een duidelijke/goede NL tutorial helpen over het opbouwen van een website met hulp van div's??
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 12:24:32
 
S -

S -

03/04/2006 15:34:00
 
Bassos

Bassos

03/04/2006 15:44:00
Quote Anchor link
Dankje ik zal eens gaan kijken. Even nog een ander vraagje. Is het met div's ook mogelijk een rand/border te maken om je cel/div heen?
 
Winston Smith

Winston Smith

03/04/2006 15:51:00
Quote Anchor link
ja, vrij makkelijk ook:

#div {
border: 1px solid black;
}

<div id="div">
dit is een div
</div>

Kijk ook een linksboven naar de CSS tut - deel 2 en 3, deel 1 staat ook ergens in de tutorials.
 
Bassos

Bassos

03/04/2006 15:54:00
Quote Anchor link
Mooi, het gaat net zo gemakkelijk als bij een tabel zie ik. Ja ik zal de tut eens van het begin af aan lezen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.