Vanuit SEO optiek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Rover ---

Rover ---

12/08/2011 15:38:48
Quote Anchor link
Wat is vanuit SEO optiek het best om te doen, en waarom:

www.voorbeeld.nl/winkel
www.winkel.voorbeeld.nl

Hoe word je het best gevonden door google?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 00:58:16
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 16:03:24
Quote Anchor link
Wat zou er op de plaats moeten staan van "winkel"? De naam van een winkel ofzo?
En wat op de plaats van "voorbeeld"?
 
Rover ---

Rover ---

12/08/2011 16:11:30
Quote Anchor link
Kijk mocht ik een webshop willen openen, is het dan beter om het achter de standaard url te zetten door middel van een slash en dan bijvoorbeeld winkel (net als bijvoorbeeld www.voorbeeld.nl/forum etc.) of is het handiger om het tweede voorbeeld toe te passen?
Verschilt het iets voor het optimaliseren voor google?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 16:21:14
Quote Anchor link
Ik denk dat dit beter is: www.voorbeeld.nl/winkel


Volgens mij wordt dit www.winkel.voorbeeld.nl als een subdomein gezien.
 

12/08/2011 17:17:02
Quote Anchor link
Ik heb ook nog even een vraag over SEO. Wat is beter:

http://voorbeeld.nl/login/forgot

of

http://voorbeeld.nl/inloggen/wachtwoord-vergeten
 
PHP Scripter

PHP Scripter

12/08/2011 17:26:19
Quote Anchor link
Als je een Nederlandstalige website hebt is optie 2 natuurlijk mooier. Maar als je meerdere talen gebruikt is optie 1 beter. Je kunt er ook voor kiezen om bij elke taal unieke URL's te maken.
 

12/08/2011 17:27:28
Quote Anchor link
Oke, maar ik maar gebruik van Zend Framework. Dan word het wel weer lelijk:

InloggenController.php
 
Mar cel

Mar cel

12/08/2011 17:45:17
Quote Anchor link
@Allard. In CakePHP los je dat op met routing. Dus /inloggen/wachtwoord-vergeten is gelinkt aan users_controller.php function password_forgot oid. Dit moet in Zend ook kunnen (zelf geen ervaring met Zend). Kijk hier eens naar.
Gewijzigd op 12/08/2011 17:55:25 door Mar cel
 
Rover ---

Rover ---

12/08/2011 17:50:10
Quote Anchor link
Maar zijn er verder nog verschillen qua vindbaarheid in het geval van mijn voorbeeld?
 
Mar cel

Mar cel

12/08/2011 17:54:57
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 17:55:35
Quote Anchor link
Mar cel op 12/08/2011 17:45:17:
@Allard. In CakePHP los je dat op met routing. Dus /inloggen/wachtwoord-vergeten is gelinkt aan login_controller.php function password_forgot oid. Dit moet in Zend ook kunnen (zelf geen ervaring met Zend). Kijk hier eens naar.

In Zend Framework gebruik je ook routes.



Toevoeging op 12/08/2011 17:56:16:

Rover --- op 12/08/2011 17:50:10:
Maar zijn er verder nog verschillen qua vindbaarheid in het geval van mijn voorbeeld?

Ik denk het niet... het hangt ook niet alleen maar van je url af hoe goed je vindbaar bent.
 

12/08/2011 18:00:34
Quote Anchor link
Oke, ik zal zo even wat meer op zoeken over routing. Heeft iemand misschien een goede tutorial?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 18:11:36
 

12/08/2011 19:08:12
Quote Anchor link
Bedankt. Maar als ik voor al mijn pagina's een nieuwe route moet aanmaken. Is dat niet een beetje overbodig? Is er geen betere manier? Misschien routes ophalen uit een bestand? Anders word mijn Bootstrap wel heel vol...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 19:24:57
Quote Anchor link
Uit bestand of database... maakt niet uit toch?
 
Kees Schepers

kees Schepers

12/08/2011 20:27:08
Quote Anchor link
Je kunt routes op basis van regexen maken, en inderdaad wellicht genereren vanuit de database en met Zend_Translate de url's meertalig maken :) Dat is de beste oplossing.
 
Jack Sierkstra

Jack Sierkstra

13/08/2011 08:06:36
Quote Anchor link
Als ik jou was, zou ik het gewoon bij Engelse benamingen houden.
 

13/08/2011 10:22:03
Quote Anchor link
Waarom? Het is wel handiger met de Controllers en Actions. Maar het is voor een Nederlandse website wel mooier. Toch kwam ik een website tegen die het helemaal (verkeerd) doet, mijndomein.nl. Alles in het Engels...
 
Jack Sierkstra

Jack Sierkstra

13/08/2011 11:23:26
Quote Anchor link
Waarom verkeerd? Dat is gewoon een keuze die je maakt. Ik snap ook niet echt waarom dit van belang is.. Jij gaat toch een website maken waarop jij moet weten wat alles doet? Gebruik gewoon voor hetgeen wat je controller doet, de meest geschikte omschrijving. Zo kan je later (als je er een tijd niet naar gekeken heb) het ook zo weer oppakken, omdat alles duidelijk is.
 
Niels K

Niels K

13/08/2011 11:59:43
Quote Anchor link
Natuurlijk niet voor elke actie een subdomein aanmaken.. Daar wordt je website traag van en je host vind dat ook helemaal niet leuk.

Over meertalig:

Moeten de talen op één site staan of heb je voor elke andere taal een apart domein?

Quote:
Dat is de beste oplossing.

Daar ben ik het niet mee eens, dat licht dus aan de bovenstaande vraag..
Gewijzigd op 13/08/2011 12:13:45 door Niels K
 

13/08/2011 12:19:46
Quote Anchor link
Voor mij is het niet meertalig. Ik gebruik gewoon Zend Framework met Engelse Controllers en Actions. Alleen is dat vanuit SEO optiek net echt netjes voor mijn URL's. Mijn website is alleen in Nederland bereikbaar. Wat kan ik dan het beste doen? Meegaan met SEO, of niet?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.