Webcam Capture

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

23/10/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Hallo allen,

Ik ben momenteel bezig met het maken van een video chat.
Ik heb nu een java applet geschreven, die om de x aantal milliseconden een afbeelding laat zien.
Nu is het dus de bedoeling dat ik ook constant bij de user vandaan een image capture van de webcam, en die dan opsla.
Het is de bedoeling dat ik constant hetzelfde plaatje overschrijf.
Nu zal het wel aan mijn google kunsten liggen,
Maar ik blijk enkel en alleen mijn eigen soort creaties tegen te komen, maar niks wat echt een image captured bij de user vandaan.
Ik heb dit het liefst in Java, maar als het niet anders is, mag een hidden flash ook.
Heeft iemand misschien nog tips voor het zoeken, of een mooie link die ik kan gebruiken?

(overigens komen mijn zoektermen neer op:
java webcam streaming applet,
java webcam applet,
java webcam capture applet,
enzovoorts.
)
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 23:57:55
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:29:00
Quote Anchor link
nog niks gevonden,, iemand?
Tutorials zijn ook goed trouwens
 

24/10/2009 17:38:00
Quote Anchor link
Waarom moet het per se in java? Flash lijkt mij veel handiger / makkelijker.
En ik denk dat je zo'n vraag beter hier kunt stellen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:53:00
Quote Anchor link
Omdat flash een stuk minder programeerdelijk (is dat een woord?) is.
i.i.g. voor mij dan, flash is heel grafisch ingesteld, en java een stuk minder.
 
GaMer B

GaMer B

24/10/2009 17:55:00
Quote Anchor link
Flash minder programmeerbaar?! Ga je mond spoelen. Actionscript heeft veel kracht om dingen te realiseren.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:57:00
Quote Anchor link
Voor mij wel, ik ken het niet, en zodra ik het in mijn editor open, staat er alleen maar gebrabbel, en in de comments is ieder letter gescheiden met een spatie.

En ik heb er altijd nogal moeite mee om flash op de achtergrond te laten draaien, want blijkbaar is iedereen die met flash kan werken zo trots, dat het allemaal enorm groot in het beeld moet staan, i.p.v. gewoon verborgen werken.
 

24/10/2009 18:44:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 17:57:
Voor mij wel, ik ken het niet, en zodra ik het in mijn editor open, staat er alleen maar gebrabbel, en in de comments is ieder letter gescheiden met een spatie.

In je editor?
Euh? Dat klinkt alsof je het in notepad++ wilt openen ofzo.
Zoiets doe je toch niet? :-/
Maar met flash kan je echt heel veel. Zie adobe over flash. Natuurlijk is dat veel grafisch, maar je hebt in flash ]actionscript[/google] dat is een variant van ecmascript.
Je kunt er van alles mee doen:
http://www.newgrounds.com/portal/view/326194
http://blog.soulwire.co.uk/flash/actionscript-3/webcam-motion-detection-tracking/
http://www.adobe.com/devnet/flash/articles/webcam_motion.html
http://www.gskinner.com/blog/archives/2005/08/flash_8_webcam.html
http://www.adobe.com/devnet/flash/articles/augmented_reality.html
http://www.flashkit.com/tutorials/Dynamic_Content/Basic_Fl-Jeff_Hug-732/index.php

nico schreef op 24.10.2009 17:57:
En ik heb er altijd nogal moeite mee om flash op de achtergrond te laten draaien, want blijkbaar is iedereen die met flash kan werken zo trots, dat het allemaal enorm groot in het beeld moet staan, i.p.v. gewoon verborgen werken.

Waarom moet het verborgen?

Als je ook linux wilt ondersteunen dan is flash misschien niet zo'n goede keuze, flash ondersteuning in linux is echt kut.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 19:00:00
Quote Anchor link
Het moet op alle platforms ondersteund worden.
En ik wil gewoon via de webcam van de gebruiker een foto maken, en die dan opslaan op me server.
Dit kan ik dan om de zoveel seconden doen, en dan krijg je gewoon een soort streaming eigenlijk.
Opzich is directe streaming ook goed, maar daar kan ik ook niet echt iets voor vinden, zodat een ander het ook live kan bekijken.

Maar dat is het grote nadeel van flash, je kan niet gewoon ff de code wijzigen, en als programmeur wil je gewoon graag die mogelijkheid hebben, vind ik.
Ik heb er een hekel aan als ik voor iedere nieuwe taal weer een nieuwe software pakker moet downloaden of kopen.
 

24/10/2009 19:04:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 19:00:
Maar dat is het grote nadeel van flash, je kan niet gewoon ff de code wijzigen, en als programmeur wil je gewoon graag die mogelijkheid hebben, vind ik.

Welwaar, gewoon als project opslaan en naar flash exporteren.
Java kan je ook compilen en ook nog je code elke dag aanpassen.
Kan met flash ook.
nico schreef op 24.10.2009 19:00:
Ik heb er een hekel aan als ik voor iedere nieuwe taal weer een nieuwe software pakker moet downloaden of kopen.

Tja, maar ik denk dat je sowieso hier niet veel hulp krijgt...
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 19:10:00
Quote Anchor link
Met java kan je compilen, maar hoeft niet.
Je kan ook gewoon de .java bestanden gebruiker i.p.v. de .class
De .class filles zijn ook onbruikbaar, als je die wijzigt, word hij ongeveer 60% kleiner, en dan werkt het gewoon niet meer.
 
GaMer B

GaMer B

24/10/2009 19:40:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 19:10:
De .class filles zijn ook onbruikbaar, als je die wijzigt, word hij ongeveer 60% kleiner, en dan werkt het gewoon niet meer.


Daar heb je decompilers voor. Ook voor Flash ;)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

25/10/2009 19:36:00
Quote Anchor link
en dat kost weer tijd :P
Maar ik snap opzich jou punt wel, maar ik heb het gewoon niet zo op flash.
Dus we krijgen eigenlijk een eindeloze wellus nietus discussie (kan ook heel leuk zijn =þ)

Maar ik heb nogsteeds niks gevonden, behalve het Java Media Framework, maar nog geen voorbeeld van wat ik wil, dus nu ga ik zelf lekker aan kloten :P

Jullie horen het wel als het me is gelukt, en jullie krijgen de code lekker toch niet,,

Ah puh huuh.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.