Webdesigner magazine

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »
DeZond

DeZond

12/01/2008 17:40:00
Quote Anchor link
Iemand ervaring met http://www.webdesignermagazine.nl ?
Interessant blad of niet ?
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 17:02:48
 
Bart van der veen

bart van der veen

12/01/2008 17:50:00
Quote Anchor link
ik heb het eerste nummer gelezen (het tweede is ondertussen uit) maar ik vondt het niet heel boeiend, het is een niet zo beste spinoff van het beste webdesigner magazine aller tijden....

http://www.netmag.co.uk/

wat ik vorig jaar in de .net las lees ik nu hier als het nieuwste van het nieuwste, dus ik ben er niet heel enthousiast over...


ps mocht je .net of (ik weet ff niet meer hoe het in nederland heet) willen opsnorren ik wel wat adresjes voor je het is niet zomaar bij elke boekhandel te krijgen....
 
DeZond

DeZond

12/01/2008 18:12:00
Quote Anchor link
.net kende ik nog niet. Je schreef: "ik weet ff niet meer hoe het in nederland heet". Betekent dat dat er een nerderlandse versie van dit blad is ?

Ik ben belg, naar mijn ervaring heb ik nog in geen enkel vlaamse boekhandel een blad zien liggen omtrent webdesign. Als je een keten kent in Nederland die dit blad distribueert, mag je het gerust laten weten. Ik woon op een kleine 30 minuten rijden van Nederland.
Via .net kan je ze ook bestellen, heb ik gezien. 9 ponds, waarschijnlijk exclusief verzondkosten.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

12/01/2008 18:26:00
Quote Anchor link
als het een kleine 30 min rijden van nederland licht, woon je dan helemaal aan de andere kant van belgie ofzow? :P
Maar k heb net ook even het nummer door gebladerd, en ik vind het allemaal een beetje slapjes, het is niet echt dat ik denk van, ja dat wou ik nou net weten, en dat wist ik nog niet.
 
- -

- -

12/01/2008 18:28:00
Quote Anchor link
Offtopic @ Nico: Gefeliciteerd met je 1000 posts!!

Ontopic @ DeZond: hm.. nee heb ook nog nooit een webdesign mag gezien hier @ nl..
 

12/01/2008 18:54:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 12.01.2008 17:50:
wat ik vorig jaar in de .net las lees ik nu hier als het nieuwste van het nieuwste, dus ik ben er niet heel enthousiast over...

ps mocht je .net of (ik weet ff niet meer hoe het in nederland heet) willen opsnorren ik wel wat adresjes voor je het is niet zomaar bij elke boekhandel te krijgen....

Bedoel je nou .net magazine van microsoft? Die vind ik nogal gericht op microsoft dingen (ajax asp.net pagina's, nieuwe visual studio, etc.).
Hij is inderdaad niet echt bij een boekhandel te vinden.
De de site van het magazine.
Edit: Waarschijnlijk bedoel je dat dus niet :-).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Bart van der veen

bart van der veen

12/01/2008 19:09:00
Quote Anchor link
@jeej nee ik bedoel niet .net van microsoft => .net een van de oudste bladen omtrent internet (eerste nummer is van 94 gelooft ik)

en het is een engels blad maar om een onduidelijke reden heet het alleen in engeland zo. In de rest van europa heet het anders (en daar kan ik dan niet opkomen) de inhoud is gelijk en dus ook in het engels....

Het kost trouwens 14.95 maar het is elke cent waart...

de verkoopadressen waar ik hem regelmatig tegenkom.

AKO (http://www.ako.nl/) => ik haal hem meestal op amsterdam of utrecht centraal maar ook in zwolle, denbosch en sloterdijk ben ik hem tegen gekomen...
 

12/01/2008 19:21:00
Quote Anchor link
Je kunt je wel op de Engelse site registreren...

Misschien is dit voorproefje ook wel leuk :-).
 
Harmen

Harmen

12/01/2008 19:24:00
Quote Anchor link
Heb ook het 1ste nummer gelezen. Is wel leuk, maar je moet wel effe alle termen weten. Worden erg veel verschillende dingen in genoemd, dus wel leuk.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

14/01/2008 22:30:00
Quote Anchor link
Ik heb het eerste blad gelezen en ben nu bezig in de tweede. Ik vind het een leuk blad met veel leuke adressen erin en leuke tutorials.
Ik denk dat het voor pro's minder interessant is, maar ik lees er graag in.
 
Wouter K

Wouter K

14/01/2008 22:32:00
Quote Anchor link
In gebladderd nu net op de site , trekt denk ik niet op zoveel , en of er dan nog veel juist instaat wat je echt kan gebruiken weet ik niet.

Naar mijn mening Ik koop het NIET
 
Simon Blok

Simon Blok

14/01/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Ik heb het 1e blad hier liggen. Ik vond het erg interessant. Er staat erg veel info over webservices en API's in. Persoonlijk spreekt me dat nogal aan, mja..kan voor jou anders zijn...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.