Webserver met router ??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin

Kevin

09/11/2005 16:55:00
Quote Anchor link
Ik heb een router en wil een eigen webserver beginnen allen ik kan hem niet aan roepen onder mijn eigen ip adres dan werkt hij niet weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?? ik gebruik phpdev maar heb ook xamp gebruikt maar werkte daar ook niet maar als ik localhost intypte deed hij het wel.
Groet Kevin

heb Eminent EM4100 router
Gewijzigd op 09/11/2005 16:56:00 door Kevin
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 07:27:34
 
Alfred -

Alfred -

09/11/2005 16:58:00
Quote Anchor link
Router handleiding lezen, en poort laten forwarden naar jouw pc.
 
Marien xD

Marien xD

09/11/2005 17:00:00
Quote Anchor link
je moet een port forwarden in je browser (poort 80) dit is de internet poort. je moet inloggen op je browser, naar portforwarding o.i.d. gaan en dan dit toevoegen:

(het is maar een voorbeeld kan altijd afwijken :)

protocol: allebei (TCP/UDP)
Poort: 80
Ip: ip adres van je pctje
als het afwijkt post je het maar :)
 
Rico

Rico

09/11/2005 17:03:00
Quote Anchor link
Ik ga ervan uit dat je een netwerk hebt liggen met een terminal systeem en de webserver appart. Ik neem aan dat je de webserver beschikbaar wilt maken voor de wan.

Het maakt niet uit welke software je extra draait op je webserver als je router niet goed staat ingesteld. Je moet zorgen dat je wan ip geroute word naar je lan ip van je webserver. Ik ken die router niet, maar tegenwoordig zit er in alle router een makkelijke optie om wan ip naar je lan ip te route. Kijk maar eens in de handleiding.

Suc6
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.