Website review Masta Landscaping
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe website: http://www.mastalandscaping.com
Graag ontvang ik jullie ongezouten meningen over de website.
P.s. de website (teksten) is nog niet helemaal af.
MvG,
Bart
Gewijzigd op 03/07/2010 09:02:27 door The Ultimate
Maar zorg er eerst is voor dat je site gevalideert ( Validator) is,
er zitten momenteel 21 fouten in...
Verder, als ik de header wil veranderen, duurt het even voor de tekst op de goede plek staat: Ik zie 2 teksten door elkaar heen... IE heá? ;)
Verder is ie volgens mij helemaal goed!
Gewijzigd op 03/07/2010 10:35:54 door Jurrian Nijland
Dank u. Inderdaad, ik ga meteen even validaten. Stom, maar soms vergeet ik dat gewoon helemaal. Zullen geen grote fouten in zitten.
Wat betreft die header dat is inderdaad in IE een probleem. Tja, IE zuigt, wat kan ik anders zeggen. Denk niet dat hier een oplossing voor is te vinden.
Wel snap ik niet waarom het 'gras' onderaan de pagina door IE en FF goed wordt weergegeven (in de pagina) en in CHROME niet (onder de pagina). Als iemand hier nog een fix voor heeft?
Alleen vind ik de bloemetjes aan de zijkant irritant, maar ieder zijn mening.
Dank je voor het compliment. Maar wat bedoel je precies met 'irritant'?
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het is moeilijker om de inhoud te lezen want je word afgeleid door die bloemetjes xD
Ik zou misschien iets meer padding op de <p> kunnen gebruik. Zal eens kijken of het wat is. Bedankt voor de tip.
Iemand anders nog opmerkingen/tips/wijzigingen? Alles is welkom!
@Jurrian:
De website is inmiddels ook geheel W3C valid.... ;-)
The Ultimate op 03/07/2010 09:44:01:
@Raoul:
Ik zou misschien iets meer padding op de <p> kunnen gebruik. Zal eens kijken of het wat is. Bedankt voor de tip.
@Jurrian:
@Jurrian:
Dat IE probleem: Misschien kan je voordat iemand op de website komt een waarschuwing laten komen: U kunt deze site het beste bekijken met FireFox.
Verder: goedzo, 't was maar een tip, maar wel een goede dus :)
En wat betreft die bloemetjes, dat is opzich toch niet zo'n probleem? Daar raak je toch op uitgekeken? ;-)
Nog een foutje: Die link op de homepage, naar je projecten... Die werkt het niet?
Gewijzigd op 03/07/2010 10:39:10 door Jurrian Nijland
Zeer mooi, en ook stylevol!
Alle links (dus ook 'tuinaanleg & projecten') doen het naar mijn weten uitstekend.
@Axl:
Dank u!
@SanThe:
hmmmmm, welke versie van FF is dat? Bij mij ziet het er prima uit in FF.
Firefox 2.0.0.20
Ja, das wel oud he? Zal eens kijken of ik er een oplossing voor kan vinden. Ben straks terug om te rapporteren. ;-)
EDIT:
Nee, ga dat helaas niet gefixed krijgen. :-((
Gewijzigd op 03/07/2010 12:09:35 door The Ultimate
Wel erg donker voor een tuin-website vind ik...
Karl Karl op 03/07/2010 13:40:28:
Wel erg donker voor een tuin-website vind ik...
Mijn gedachten...
The Ultimate op 03/07/2010 11:34:50:
@Jurrian:
Alle links (dus ook 'tuinaanleg & projecten') doen het naar mijn weten uitstekend.
Behalve die ene in dat stuk tekst op de homepage dus, de link is http://www.mastalandscaping.com/Masta%20Landscaping/index.php?page=projecten , onder het kopje Vrijblijvende offerte...
Ja, de huisstijl was reeds bepaald en dat was dus oranje/geel op zwart. Niets aan te doen helaas. Bedankt voor het meedenken!
@Jurrian:
Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor het scherpe oog. De teksten moeten allemaal nog aangepast en dan komen ook de links aan de beurt.
Netjes hoor, helemaal valid ook.
Inderdaad veel te donker, veel te... dik. Je moet wat meer licht erin hebben. Een beetje het windows 7 'aero' idee. Het is geen begravenisonderneming. En je plantenbak rechtsonderin is niet goed gerendered. Verder.... tjah. oke?
Dank u.
@Wesley:
Zoals ik al zei: de huisstijl staat vast: geel/oranje op zwart. Kan niet worden veranderd. Opdracht van de klant.
Wat bedoel je precies met niet goed gerenderd? Bij mij ziet de plantenbak er uitstekend uit. Graag ook even browsertype + versie vermelden, waarvoor mijn dank.
- Het logo lijkt slecht gerendered, er zit wit omheen, het zelfde geldt voor de plantenbak, zoals wesley Overdijk al aangaf.
- Ik krijg een horizontale scrollbalk bij 1024x768, er zijn nog altijd veel mensen die op die resolutie werken.
- Het contrast tussen de linkjes en de achtergrond is slecht, maak ze iets donkerder.