Website review Masta Landscaping

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 08:57:47
Quote Anchor link
Beste jongens en meisjes,

Ik ben momenteel bezig met een nieuwe website: http://www.mastalandscaping.com

Graag ontvang ik jullie ongezouten meningen over de website.

P.s. de website (teksten) is nog niet helemaal af.

MvG,

Bart
Gewijzigd op 03/07/2010 09:02:27 door The Ultimate
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 01:11:05
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 09:07:59
Quote Anchor link
Mijn complimenten, ziet er zeer goed uit!

Maar zorg er eerst is voor dat je site gevalideert ( Validator) is,
er zitten momenteel 21 fouten in...

Verder, als ik de header wil veranderen, duurt het even voor de tekst op de goede plek staat: Ik zie 2 teksten door elkaar heen... IE heá? ;)
Verder is ie volgens mij helemaal goed!
Gewijzigd op 03/07/2010 10:35:54 door Jurrian Nijland
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 09:18:45
Quote Anchor link
@Jurrian:
Dank u. Inderdaad, ik ga meteen even validaten. Stom, maar soms vergeet ik dat gewoon helemaal. Zullen geen grote fouten in zitten.

Wat betreft die header dat is inderdaad in IE een probleem. Tja, IE zuigt, wat kan ik anders zeggen. Denk niet dat hier een oplossing voor is te vinden.

Wel snap ik niet waarom het 'gras' onderaan de pagina door IE en FF goed wordt weergegeven (in de pagina) en in CHROME niet (onder de pagina). Als iemand hier nog een fix voor heeft?
 
- Raoul -

- Raoul -

03/07/2010 09:30:10
Quote Anchor link
Mooie site!
Alleen vind ik de bloemetjes aan de zijkant irritant, maar ieder zijn mening.
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 09:32:09
Quote Anchor link
@Raoul:
Dank je voor het compliment. Maar wat bedoel je precies met 'irritant'?
 
- Raoul -

- Raoul -

03/07/2010 09:41:29
Quote Anchor link
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het is moeilijker om de inhoud te lezen want je word afgeleid door die bloemetjes xD
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 09:44:01
Quote Anchor link
@Raoul:
Ik zou misschien iets meer padding op de <p> kunnen gebruik. Zal eens kijken of het wat is. Bedankt voor de tip.

Iemand anders nog opmerkingen/tips/wijzigingen? Alles is welkom!

@Jurrian:
De website is inmiddels ook geheel W3C valid.... ;-)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 10:33:35
Quote Anchor link
The Ultimate op 03/07/2010 09:44:01:
@Raoul:
Ik zou misschien iets meer padding op de <p> kunnen gebruik. Zal eens kijken of het wat is. Bedankt voor de tip.

Iemand anders nog opmerkingen/tips/wijzigingen? Alles is welkom!

@Jurrian:
De website is inmiddels ook geheel W3C valid.... ;-)

Dat IE probleem: Misschien kan je voordat iemand op de website komt een waarschuwing laten komen: U kunt deze site het beste bekijken met FireFox.

Verder: goedzo, 't was maar een tip, maar wel een goede dus :)

En wat betreft die bloemetjes, dat is opzich toch niet zo'n probleem? Daar raak je toch op uitgekeken? ;-)

Nog een foutje: Die link op de homepage, naar je projecten... Die werkt het niet?
Gewijzigd op 03/07/2010 10:39:10 door Jurrian Nijland
 
Axl Hoogelander

Axl Hoogelander

03/07/2010 10:37:36
Quote Anchor link
Zeer mooi, en ook stylevol!
 
- SanThe -

- SanThe -

03/07/2010 11:09:47
Quote Anchor link
Beetje verschoven.

Afbeelding
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 11:34:50
Quote Anchor link
@Jurrian:
Alle links (dus ook 'tuinaanleg & projecten') doen het naar mijn weten uitstekend.

@Axl:
Dank u!

@SanThe:
hmmmmm, welke versie van FF is dat? Bij mij ziet het er prima uit in FF.
 
- SanThe -

- SanThe -

03/07/2010 11:42:28
Quote Anchor link
Firefox 2.0.0.20
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 12:00:40
Quote Anchor link
@SanThe:
Ja, das wel oud he? Zal eens kijken of ik er een oplossing voor kan vinden. Ben straks terug om te rapporteren. ;-)

EDIT:
Nee, ga dat helaas niet gefixed krijgen. :-((
Gewijzigd op 03/07/2010 12:09:35 door The Ultimate
 

03/07/2010 13:40:28
Quote Anchor link
Wel erg donker voor een tuin-website vind ik...
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

03/07/2010 14:00:05
Quote Anchor link
Karl Karl op 03/07/2010 13:40:28:
Wel erg donker voor een tuin-website vind ik...


Mijn gedachten...
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 15:54:15
Quote Anchor link
The Ultimate op 03/07/2010 11:34:50:
@Jurrian:
Alle links (dus ook 'tuinaanleg & projecten') doen het naar mijn weten uitstekend.


Behalve die ene in dat stuk tekst op de homepage dus, de link is http://www.mastalandscaping.com/Masta%20Landscaping/index.php?page=projecten , onder het kopje Vrijblijvende offerte...
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 20:23:12
Quote Anchor link
@Karl Karl:
Ja, de huisstijl was reeds bepaald en dat was dus oranje/geel op zwart. Niets aan te doen helaas. Bedankt voor het meedenken!

@Jurrian:
Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor het scherpe oog. De teksten moeten allemaal nog aangepast en dan komen ook de links aan de beurt.
 
Roel -

Roel -

03/07/2010 20:26:08
Quote Anchor link
Netjes hoor, helemaal valid ook.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

03/07/2010 21:21:49
Quote Anchor link
Inderdaad veel te donker, veel te... dik. Je moet wat meer licht erin hebben. Een beetje het windows 7 'aero' idee. Het is geen begravenisonderneming. En je plantenbak rechtsonderin is niet goed gerendered. Verder.... tjah. oke?
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 21:40:14
Quote Anchor link
@Roel:
Dank u.

@Wesley:
Zoals ik al zei: de huisstijl staat vast: geel/oranje op zwart. Kan niet worden veranderd. Opdracht van de klant.
Wat bedoel je precies met niet goed gerenderd? Bij mij ziet de plantenbak er uitstekend uit. Graag ook even browsertype + versie vermelden, waarvoor mijn dank.
 
Raymond ---

Raymond ---

03/07/2010 21:46:22
Quote Anchor link
- Ik vindt de 'schommeling' (als er naar een volgende afbeelding wordt gesprongen) in de gallery een beetje onrustig. Maak er gewoon een strakke beweging van.
- Het logo lijkt slecht gerendered, er zit wit omheen, het zelfde geldt voor de plantenbak, zoals wesley Overdijk al aangaf.
- Ik krijg een horizontale scrollbalk bij 1024x768, er zijn nog altijd veel mensen die op die resolutie werken.
- Het contrast tussen de linkjes en de achtergrond is slecht, maak ze iets donkerder.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.