Website review Masta Landscaping

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 08:57:47
Quote Anchor link
Beste jongens en meisjes,

Ik ben momenteel bezig met een nieuwe website: http://www.mastalandscaping.com

Graag ontvang ik jullie ongezouten meningen over de website.

P.s. de website (teksten) is nog niet helemaal af.

MvG,

Bart
Gewijzigd op 03/07/2010 09:02:27 door The Ultimate
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 02:44:22
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 09:07:59
Quote Anchor link
Mijn complimenten, ziet er zeer goed uit!

Maar zorg er eerst is voor dat je site gevalideert ( Validator) is,
er zitten momenteel 21 fouten in...

Verder, als ik de header wil veranderen, duurt het even voor de tekst op de goede plek staat: Ik zie 2 teksten door elkaar heen... IE heá? ;)
Verder is ie volgens mij helemaal goed!
Gewijzigd op 03/07/2010 10:35:54 door Jurrian Nijland
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 09:18:45
Quote Anchor link
@Jurrian:
Dank u. Inderdaad, ik ga meteen even validaten. Stom, maar soms vergeet ik dat gewoon helemaal. Zullen geen grote fouten in zitten.

Wat betreft die header dat is inderdaad in IE een probleem. Tja, IE zuigt, wat kan ik anders zeggen. Denk niet dat hier een oplossing voor is te vinden.

Wel snap ik niet waarom het 'gras' onderaan de pagina door IE en FF goed wordt weergegeven (in de pagina) en in CHROME niet (onder de pagina). Als iemand hier nog een fix voor heeft?
 
- Raoul -

- Raoul -

03/07/2010 09:30:10
Quote Anchor link
Mooie site!
Alleen vind ik de bloemetjes aan de zijkant irritant, maar ieder zijn mening.
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 09:32:09
Quote Anchor link
@Raoul:
Dank je voor het compliment. Maar wat bedoel je precies met 'irritant'?
 
- Raoul -

- Raoul -

03/07/2010 09:41:29
Quote Anchor link
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het is moeilijker om de inhoud te lezen want je word afgeleid door die bloemetjes xD
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 09:44:01
Quote Anchor link
@Raoul:
Ik zou misschien iets meer padding op de <p> kunnen gebruik. Zal eens kijken of het wat is. Bedankt voor de tip.

Iemand anders nog opmerkingen/tips/wijzigingen? Alles is welkom!

@Jurrian:
De website is inmiddels ook geheel W3C valid.... ;-)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 10:33:35
Quote Anchor link
The Ultimate op 03/07/2010 09:44:01:
@Raoul:
Ik zou misschien iets meer padding op de <p> kunnen gebruik. Zal eens kijken of het wat is. Bedankt voor de tip.

Iemand anders nog opmerkingen/tips/wijzigingen? Alles is welkom!

@Jurrian:
De website is inmiddels ook geheel W3C valid.... ;-)

Dat IE probleem: Misschien kan je voordat iemand op de website komt een waarschuwing laten komen: U kunt deze site het beste bekijken met FireFox.

Verder: goedzo, 't was maar een tip, maar wel een goede dus :)

En wat betreft die bloemetjes, dat is opzich toch niet zo'n probleem? Daar raak je toch op uitgekeken? ;-)

Nog een foutje: Die link op de homepage, naar je projecten... Die werkt het niet?
Gewijzigd op 03/07/2010 10:39:10 door Jurrian Nijland
 
Axl Hoogelander

Axl Hoogelander

03/07/2010 10:37:36
Quote Anchor link
Zeer mooi, en ook stylevol!
 
- SanThe -

- SanThe -

03/07/2010 11:09:47
Quote Anchor link
Beetje verschoven.

Afbeelding
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 11:34:50
Quote Anchor link
@Jurrian:
Alle links (dus ook 'tuinaanleg & projecten') doen het naar mijn weten uitstekend.

@Axl:
Dank u!

@SanThe:
hmmmmm, welke versie van FF is dat? Bij mij ziet het er prima uit in FF.
 
- SanThe -

- SanThe -

03/07/2010 11:42:28
Quote Anchor link
Firefox 2.0.0.20
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 12:00:40
Quote Anchor link
@SanThe:
Ja, das wel oud he? Zal eens kijken of ik er een oplossing voor kan vinden. Ben straks terug om te rapporteren. ;-)

EDIT:
Nee, ga dat helaas niet gefixed krijgen. :-((
Gewijzigd op 03/07/2010 12:09:35 door The Ultimate
 

03/07/2010 13:40:28
Quote Anchor link
Wel erg donker voor een tuin-website vind ik...
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

03/07/2010 14:00:05
Quote Anchor link
Karl Karl op 03/07/2010 13:40:28:
Wel erg donker voor een tuin-website vind ik...


Mijn gedachten...
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 15:54:15
Quote Anchor link
The Ultimate op 03/07/2010 11:34:50:
@Jurrian:
Alle links (dus ook 'tuinaanleg & projecten') doen het naar mijn weten uitstekend.


Behalve die ene in dat stuk tekst op de homepage dus, de link is http://www.mastalandscaping.com/Masta%20Landscaping/index.php?page=projecten , onder het kopje Vrijblijvende offerte...
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 20:23:12
Quote Anchor link
@Karl Karl:
Ja, de huisstijl was reeds bepaald en dat was dus oranje/geel op zwart. Niets aan te doen helaas. Bedankt voor het meedenken!

@Jurrian:
Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor het scherpe oog. De teksten moeten allemaal nog aangepast en dan komen ook de links aan de beurt.
 
Roel -

Roel -

03/07/2010 20:26:08
Quote Anchor link
Netjes hoor, helemaal valid ook.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

03/07/2010 21:21:49
Quote Anchor link
Inderdaad veel te donker, veel te... dik. Je moet wat meer licht erin hebben. Een beetje het windows 7 'aero' idee. Het is geen begravenisonderneming. En je plantenbak rechtsonderin is niet goed gerendered. Verder.... tjah. oke?
 
The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 21:40:14
Quote Anchor link
@Roel:
Dank u.

@Wesley:
Zoals ik al zei: de huisstijl staat vast: geel/oranje op zwart. Kan niet worden veranderd. Opdracht van de klant.
Wat bedoel je precies met niet goed gerenderd? Bij mij ziet de plantenbak er uitstekend uit. Graag ook even browsertype + versie vermelden, waarvoor mijn dank.
 
Raymond ---

Raymond ---

03/07/2010 21:46:22
Quote Anchor link
- Ik vindt de 'schommeling' (als er naar een volgende afbeelding wordt gesprongen) in de gallery een beetje onrustig. Maak er gewoon een strakke beweging van.
- Het logo lijkt slecht gerendered, er zit wit omheen, het zelfde geldt voor de plantenbak, zoals wesley Overdijk al aangaf.
- Ik krijg een horizontale scrollbalk bij 1024x768, er zijn nog altijd veel mensen die op die resolutie werken.
- Het contrast tussen de linkjes en de achtergrond is slecht, maak ze iets donkerder.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.