wicservices.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Symvar

Symvar

16/11/2006 10:37:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zit erover te denken om m'n website weer 's compleet te vernieuwen.. Om de zoveel tijd leer je weer nieuwe dingen en technieken en als je dan op je oude werk terugkijkt denk je wel is "dit had beter gekunt en dat handiger etc".

Anyway, ik zou graag willen weten wat jullie denken van deze website zoals ie nu is.. Wat zou jij anders doen?

http://www.wicservices.nl

Als je een beetje rondkijkt zie je vanzelf wat het doel van de site is, ik ben zowiezo van plan het grafische gedoe wat "leuker / proffesioneler" te maken. Misschien vindt jij het wel leuk, maja.. Ieder commentaar is welkom.

Symvar

Edit:
Even een betere topic titel toegevoegd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Symvar
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 08:24:55
 
Iltar van der berg

iltar van der berg

16/11/2006 11:08:00
Quote Anchor link
hm ik vind hem zo wie zo erg mooi(nog niet in de bron gekeken)

je kan wel beter bij Welkom in het menu, geen underline doen, en zowiezow vind ik persoonlijk underlined niet mooi, maar ik denk dat je moet zorgen dat het bij de button (wit hokje met rand) geen underline bij koomt ;)
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

16/11/2006 11:19:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit.. goed met css gewerkt, alleen krijg bij je css nog wel foutmeldingen: klik

je html heb je goed gedaan ;)

vindt hem goed overzichtelijk..

alleen nog wel paar puntjes..
- misschien is het beter om guestbook gewoon gastenboek te noemen, het is een nederlandse site.
- de overgang met het javascript werkt niet met firefox, maar ik geloof dat je daar weinig aan kan doen

keep up the good work..

edit:typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

16/11/2006 11:53:00
Quote Anchor link
Ik kijk even alleen naar de layout, niet naar HTML e.d., ik vind hem er netjes uit zien, niet te veel poespas, goed overzichtelijk.
Alleen iets te veel blauw.
 
Paul K

Paul K

16/11/2006 11:56:00
Quote Anchor link
Blauw = mooi
en zoiezo
elke site moet z'n kleur hebben !
 
Eris -

Eris -

16/11/2006 15:46:00
Quote Anchor link
Layout is goed en netjes :)

Enige min punten:

Plaats de JS in een aparte bestand. Dat scheelt je weer een 0,1 kb laden elke keer

Sommige lees verder links werken niet

En je demo naar de fotoalbum werkt niet... Hellaas :(
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

16/11/2006 17:02:00
Quote Anchor link
Paul schreef op 16.11.2006 11:56:
Blauw = mooi
en zoiezo
elke site moet z'n kleur hebben !


Ik zei toch ook niet dat blauw lelijk is :S
Ik zei dat het teveel blauw was, beetje afwisselen kan geen kwaad..
Ookal zijn alleen de koppen al een andere kleur, doet wonderen...

Edit: Oke, hier zijn de koppen andere kleur, toch vind ik het te blauw, misschien wat met tinten spelen, achtergrond is donkerder oid..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Marien xD

Marien xD

16/11/2006 18:39:00
Quote Anchor link
een gastenboek op zon vrij professionele site vind ik eigenlijk note done...

Verder leuke site...
 
Symvar

Symvar

17/11/2006 08:37:00
Quote Anchor link
iltar van der berg schreef op 16.11.2006 11:08:
hm ik vind hem zo wie zo erg mooi(nog niet in de bron gekeken)

je kan wel beter bij Welkom in het menu, geen underline doen, en zowiezow vind ik persoonlijk underlined niet mooi, maar ik denk dat je moet zorgen dat het bij de button (wit hokje met rand) geen underline bij koomt ;)


Je hebt wel gelijk vind ik, het menu staat op het todo lijstje :)

thanks
 
Symvar

Symvar

21/11/2006 10:17:00
Quote Anchor link
Eris schreef op 16.11.2006 15:46:
Layout is goed en netjes :)

Enige min punten:

Plaats de JS in een aparte bestand. Dat scheelt je weer een 0,1 kb laden elke keer

Sommige lees verder links werken niet

En je demo naar de fotoalbum werkt niet... Hellaas :(


JS in een appart bestandje is een goed id inderdaad. De lees verder links zijn nog in ontwikkeling :) ben nog met de text bezig, dus die komen er aan.

En ja, dat fotoalbum... Die host heeft het opgegeven, had 275 Gb webspace daar (in bruikleen). Dus daar moet ik iets anders op verzinnen.. echt balen :/

Symvar
 
Symvar

Symvar

21/11/2006 10:21:00
Quote Anchor link
Marien schreef op 16.11.2006 18:39:
een gastenboek op zon vrij professionele site vind ik eigenlijk note done...

Verder leuke site...


Ben ik het wel mee eens, zeker als vrienden/vriendinnen er dingen in gaan schrijven in plaats van klanten hihi.

Misschien moet ik het "Custommer Feedback" o.i.d. noemen (maar dan in het nederlands). Of misschien gewoon weg laten.

Thanks, Symvar
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/11/2006 18:42:00
Quote Anchor link
Vidnt het menu niet zo (zouw hem horizontaal zetten), voor de rest zouw ik wat minder gradient gebruiken in je layout (zodat hij lekker strat wordt)


Groetjes,Robin.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.