BAD GATEWAY meldingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 23:08:00
Quote Anchor link
In navolging van dit topic stel ik voor om wanneer je een "Bad gateway" scherm te zien krijgt dit hieronder te melden zodat er een duidelijk overzicht ontstaat. Bas (de eigenaar van dit forum) kan dan aan de hand daarvan actie ondernemen.

Graag melden: datum, tijdstip en URL

Voorbeeld:

27-01-2016 23:00 www.phphulp.nl


Alvast bedankt voor de medewerking!
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 18:24:31
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 01:08:05
Quote Anchor link
28-01-2016 01:07 www.phphulp.nl
 
B a s
Beheerder

B a s

28/01/2016 10:06:18
Quote Anchor link
Wil iedereen die hierop reageert ook even zijn IP adres via een PM aan mij sturen? Dan kan ik dit makkelijker vinden in de logs.

Edit door Ariën
Zie ook: http://www.watismijnip.nl/ om je IP-adres te kunnen achterhalen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:46:20 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 12:29:09
Quote Anchor link
@Bas, die informatie heb je toch al in principe? Of houd je dat niet bij in je ledeninformatie?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 13:39:34
Quote Anchor link
In de ledenadministratie staat niet aangegeven wanneer iemand een 'Gateway error' kreeg, en ip-adressen bij de gegeven tijden opzoeken, kan best tijdrovend zijn, lijkt me.

Dus gewoon even per PM sturen, tenzij Bas anders aangeeft.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:09:49
Quote Anchor link
Zucht.

Even in Jip en Janneke taal.

Hennie maakt hier een melding van een Bad Gateway error.

Vervolgens snor je het IP op van Hennie in de ledenadministratie, als er zoiets wordt bijgehouden, waar ik naar informeerde.

Daarna gebruik je dit IP-adres om te spitten in je log.

Effort much? Het aantal stappen lijkt mij hetzelfde? Of je leest een additionele PM, of je voert een query uit. Vraag is wel of dit kan (of je die informatie uberhaupt hebt). Vandaar, nogmaals, mijn vraag.

Ik zie niet helemaal waarom we alle informatie op een zilveren dienblad aan moeten leveren als je deze met vergelijkbare moeite zelf op kan zoeken. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je deze informatie simpelweg niet hebt. Maar dan vraag ik mij wel af wat voor administratie je dan (wel) voert.

Wederom lijkt de crew van phphulp zich niet te realiseren dat inzage bijdraagt aan het begrip. Geef je geen inzage, reken dan ook niet op begrip. Daarom vraag ik naar het waarom van dingen, zodat ik de beweegredenen van acties kan begrijpen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:24:04 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 14:42:29
Quote Anchor link
Ik heb geen zin om dit topic in een discussie te laten verzanden, maar een gebruiker kan meerdere IP's hebben. Denk aan werk, thuis, school. Je moet een query bedenken om dit op te kunnen halen, eventueel een interface schrijven.
Het wordt hier gewoon vriendelijk gevraagd, dus als die informatie geleverd kan worden... graag. Als iemand het echt niet weet, dan lijkt een melding in dit topic alleen ook voldoende.

Bas heeft liever deze keuze, en het is aan hem om eventueel anders te besluiten. Een discussie op deze plek vind ik het niet waard. Dus gaarne hier alleen de data noemen. Dan komen we vanzelf wel bij een oplossing.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:45:16 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:55:03
Quote Anchor link
Okay, het kwam mij alleen over als een luie oplossing.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2016 00:30:19
Quote Anchor link
29-01-16 00:28 www.phphulp.nl, zelfde ip als vorige melding.

29-01-16 00:30 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715276

29-01-16 00:34 & 00:35 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/
Gewijzigd op 29/01/2016 00:35:43 door - Ariën -
 
Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

29/01/2016 06:41:50
Quote Anchor link
Het komt de laatste tijd vaker voor, zal het als ik weer tegen kom wel melden.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

29/01/2016 13:23:58
Quote Anchor link
Het komt vaker voor, en meestal begint het voor mij vlak na 12 uur 's nachts, alsof er bijvoorbeeld een lopende backup in de weg zit.
 
Ivo P

Ivo P

29/01/2016 13:55:52
Quote Anchor link
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
grep 503 delogfile.log


moet je daar toch een overzicht van kunnen maken?
 
Willem vp

Willem vp

30/01/2016 00:41:19
Quote Anchor link
2016-01-30 00:38 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/probleem-met-htmlentities-in-php-56/98932/last/

2016-01-30 00:55 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715306
(2x achter elkaar, en daarna nog een keer toen ik dit bericht wilde wijzigen.)

Toevoeging op 30/01/2016 00:44:53:

Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)
Gewijzigd op 30/01/2016 00:57:48 door Willem vp
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

30/01/2016 01:05:27
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:
Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)

Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl
2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/



Toevoeging op 30/01/2016 01:25:09:

2016-01-30 01:23 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/warning-invalid-argument-supplied-for-foreach/
2016-01-30 01:24 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/ (3 keer achter elkaar)
 
Willem vp

Willem vp

30/01/2016 02:11:52
Quote Anchor link
> Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

Jup, maar dat zullen dan waarschijnlijk geen bad gateway-meldingen zijn.

Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Edit:
en bij het submitten van mijn bericht kreeg ik wel weer een bad gateway.

2016-01-30 02:11 http://www.phphulp.nl/forum/reply/99377/
Gewijzigd op 30/01/2016 02:13:51 door Willem vp
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2016 09:07:35
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 02:11:52:
Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Dat zal hoogstvermoedelijk ook een gateway-error zijn bij nét deze request.

Gisteravond om 0:10 en 0:12 had ik ze ook op www.phphulp.nl
 
Ivo P

Ivo P

30/01/2016 15:36:55
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:
Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)


Duh, dat mag je dan lezen als "de logs van de webserver". Lijkt me sterk dat Nginx geen logfiles heeft.

Wel zie je bij het googelen op 503 meldingen topics langskomen waarbij een verbinding met een proxy de problemen oplevert.
En een combinatie van Nginx en Apache wordt wel gebruikt in een proxy toepassing. Daarbij zorgt de ene server voor de statische content en de andere voor de dynamische.
Bijvoorbeeld de snelle Nginx doet alle statische afbeeldingen, js, css etc, en die besteedt dan weer de php-scripts uit aan Apache.

Gaat die verbinding fout, dan zou dat wel eens een 503 fout kunnen opleveren.
Vraag is, of een site als phphulp een dergelijke setup nodig zou hebben.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:37:33
Quote Anchor link
2016-01-31 00:35 http://www.phphulp.nl - een aantal keren achter elkaar 503 uit Apache, gevolgd door 502 uit Nginx
 
- SanThe -

- SanThe -

31/01/2016 00:37:35
Quote Anchor link
Zojuist weer een paar Bad Gateway's tussen 00:15 en 00:36 op 31-01-2016
En nu weer twee keer een nieuwe melding:

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache Server at www.phphulp.nl Port 80
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/01/2016 00:53:09
Quote Anchor link
Zojuist ook weer een Bad Gateway op http://www.phphulp.nl/

@Bas Kreleger en/of iemand anders van de crew

Ik neem aan dat er nu inmiddels genoeg meldingen zijn gedaan om het probleem voldoende inzichtelijk te krijgen?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:55:21
Quote Anchor link
Zou ik ook hopen. Zelfs zonder de logs te zien zie ik een overduidelijk patroon ontstaan.
 

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.