CMS

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »
Rik De Vries

Rik De Vries

26/04/2011 08:40:12
Anchor link
Hey allemaal,

Ik heb een CMS nodig (simpele CMS) waardoor het mogelijk is om voor een restaurant in te kunnen loggen en zo menu's samen kan stellen, toevoegen, verwijderen etc. De menu's zullen zijn, voorgerecht, nagerecht en hoofdgerecht met daarbij de bijbehorende gerechten. Ook moeten er foto's geupload kunnen worden van de betreffende gerechten, alles moet gekoppeld worden aan een mysql database en alles moet van deze database vandaan gehaald worden.

Ik heb geen idee waar en hoe dat ik moet beginnen en zou aan jullie willen vragen om (eventueel) tegen vergoeding dit voor mij te kunnen maken.

M.v.g. Rik
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 06:54:58
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/04/2011 08:43:27
Anchor link
Zorg even dat je vacature voldoet aan de juiste criteria:

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

26/04/2011 08:43:29
Anchor link
Kijk eens naar joomla?
 
Evert Ekans

Evert Ekans

27/04/2011 09:32:20
Anchor link
Zou het misschien eventueel voor je kunnen maken voor een klein bedrag, en neem het tevens op in men portfolio...

neem graag even contact op via de mail: [email protected]

mvg,
Evert Ekans
 

27/04/2011 10:23:29
Anchor link
Ik heb onlangs nog zoiets gemaakt, als je belangstelling hebt stuur even eem pm
 
Rik De Vries

Rik De Vries

28/04/2011 12:25:52
Anchor link
Zijn er nog meer gegadigden? Evert Ekans blijkt een oplichter te zijn.
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

28/04/2011 14:03:16
Anchor link
Waar baseer je op dat hij een oplichter is?
 
Mar cel

Mar cel

28/04/2011 16:05:20
Anchor link
-
Gewijzigd op 28/04/2011 16:37:44 door Mar cel
 
Rik De Vries

Rik De Vries

28/04/2011 18:42:59
Anchor link
Ik heb contact met hem gehad maar hij gaf mij een bedrag van 10.000 euro die ik moest overmaken voor het maken van een cms script..

Toevoeging op 28/04/2011 18:43:15:

Rik De Vries op 28/04/2011 18:42:59:
Ik heb contact met hem gehad maar hij gaf mij een bedrag van 10.000 euro die ik moest overmaken voor het maken van een cms script.. beetje onzinnig dacht ik zo
 
Jasper DS

Jasper DS

28/04/2011 19:01:17
Anchor link
Rik De Vries op 28/04/2011 18:42:59:
Ik heb contact met hem gehad maar hij gaf mij een bedrag van 10.000 euro die ik moest overmaken voor het maken van een cms script..


Niet dat ik de prijzen ken maar je kan dan toch nog altijd weigeren? Ik snap niet waarom hij daarom een oplichter is?
 
Evert Ekans

Evert Ekans

28/04/2011 21:28:39
Anchor link
Waarom ben ik een oplichter? Ik heb nooit een bedrag van 10.000 gevraagd..
We hebben geeneens over het geld gehad..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/04/2011 22:19:14
Anchor link
Kunnen we die rel niet ergens anders uitvechten?
 
Evert Ekans

Evert Ekans

28/04/2011 22:24:13
Anchor link
Ik begin er liever ook niet over maar als er iemand zo gaat praten..
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

28/04/2011 22:51:33
Anchor link
Hoewel niet helemaal ontopic, wil ik toch reageren op Evert.

Evert Ekans op 27/04/2011 09:32:20:
Zou het misschien eventueel voor je kunnen maken voor een klein bedrag, en neem het tevens op in men portfolio...

neem graag even contact op via de mail:

mvg,
Evert Ekans


Zie hier (http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/hulp-met-cms/77789/last/) een topic van jou, waarbij je bezig bent met een gerechten-cms. Daarin geef je aan nog niet zoveel ervaring te hebben met php. Is leuk/aardig dat je aanbiedt (voor een klein bedrag) om het te maken voor een ander, maar zorg dan wel dat je zelf voldoende (basis)kennis hebt. Niets zo knullig als iemand die belooft iets te maken/doen en dan het niet blijkt te kunnen. Niet alleen sneu voor jou, maar zeker ook voor de opdrachtgever.
 
Karel van Dam

Karel van Dam

29/04/2011 09:56:23
Anchor link
@ Rik de Vries,

Ik ben de laatste hand aan het leggen bij het verbeteren van het CMS Cornn. Misschien geschikt voor jou?

Zie ook deze topic:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/cmsje/77759/

Momenteel bestaat er nog niet de functie om submenu's toe te voegen, maar deze is in principe zo aangemaakt (aangezien ik ook vakantie heb). Ik vraag me af wat je zelf verstaat onder een 'eventuele vergoeding'.

Laat het me/ons weten!
 
Chris -

Chris -

02/05/2011 11:56:33
Anchor link
Zucht.. Spelen in de speeltuin jongens, bedankt voor het rapporteren..
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.