Cron Jobs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 15:29:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik zoek de command om een pagina te openen die zorgt dat er een script word uitgevoerd... dan had ik deze command gevonden via google: /usr/bin/wget -O/dev/null -q http://194.126.173.109/~eliteaveng/crons/_cron_generate-stats.php maar die werkt niet, moet ik hierin nog wat veranderen ofzo?

Bij voorbaat dank,
ZeRo
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 11:20:31
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 15:32:00
Quote Anchor link
wget is een ftp-program. lijkt me niet de bedoeling.
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 15:34:00
Quote Anchor link
SanThe:
wget is een ftp-program. lijkt me niet de bedoeling.


lees het artikel op: http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=44&page=2&print=1
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 15:37:00
Quote Anchor link
Met het commando 'php filenaam' krijg je de html uitvoer terug.
 
Jelmer -

Jelmer -

28/08/2005 15:49:00
Quote Anchor link
Haal dat foutgebeuren er eens uit weg (-q) en sla hem eens ergens op (-o dus naar een echt pad laten gaan) en bekijk de uitvoer eens.

Als je er niet bij kan, zou je dat wat ik hierboven zette eens kunnen proberen en er > /usr/jij/output.txt achter kunnen zetten. Als het goed is slaat hij dan de uitvoer van de terminal op in dat bestand.
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 15:52:00
Quote Anchor link
Werk jij op een linux bakkie? Is wget geïnstalleerd?
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 15:56:00
Quote Anchor link
dus zoiets: /usr/bin/wget -O/home/eliteaveng/domains/eliteavengers.w3b.be/public_html/output.txt -q http://194.126.173.109/~eliteaveng/crons/_cron_generate-stats.php
 
Jelmer -

Jelmer -

28/08/2005 15:57:00
Quote Anchor link
en anders (hoop ik) apt-get wget (make|install|clean) enz.
En zonder linux/unix lijkt het mij sterk dat hij over Cronjobs beschikt.

(Had het hier net even op de terminal (MacOSX->Darwin->Unix) geprobeerd, maar ik moest nog wget installeren. )
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 16:08:00
Quote Anchor link
Bij mij doet ie het? Ik krijg de pagina binnen.

Edit: 'php filenaam' werkt natuurlijk alleen local en wget (is toch een soort ftp-program) haalt het van een andere machine.
Gewijzigd op 28/08/2005 16:13:00 door - SanThe -
 
Jelmer -

Jelmer -

28/08/2005 16:10:00
Quote Anchor link
Ik krijg dit als antwoord (waneer ik gewoon wget ipv /usr/bin enz. gebruik.)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
PowerBook:~ jelmer$ wget http://194.126.173.109/~eliteaveng/crons/_cron_generate-stats.php
--16:09:45--  http://194.126.173.109/%7Eeliteaveng/crons/_cron_generate-stats.php
           => `_cron_generate-stats.php'
Connecting to 194.126.173.109:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: unspecified [text/html]

    [ <=>                                 ] 1,273          1.21M/s            

16:09:47 (1.21 MB/s) - `_cron_generate-stats.php'
saved [1273]

PowerBook:~ jelmer$
?>
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 16:17:00
Quote Anchor link
Idem hier.

Alleen duidelijk wat trager dan @Jelmer.
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 16:19:00
Quote Anchor link
This page will be Generated once every 10 minutes.
Last Generated: Sunday, August 28th, 2005 04:18:10 PM

Thx!:D(het was uiteindelijk: */1 * * * * /usr/bin/wget -O/home/eliteaveng/ -q http://194.126.173.109/~eliteaveng/crons/_cron_generate-stats.php )
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 16:23:00
Quote Anchor link
*/1 * * * * dit is elke minuut
*/10 * * * * is elke 10 minuten
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 16:25:00
Quote Anchor link
weet ik, dit was om te testen...

Anders moest ik 10minuten wachten tot ik wist of ie het deed;)
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 16:27:00
Quote Anchor link
Ik snap het...;-)
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 16:28:00
Quote Anchor link
blijkbaar was iemand die de link kende naar die pagina gegaan want nu update hij niet meerAfbeelding
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 16:32:00
Quote Anchor link
maar SanThe hoe werkt dat open filename dan?
gewoon met: open http://194.126.173.109/~eliteaveng/crons/_cron_generate-stats.php

ps de server waar ik op host is NIET van mij..:P
 
Jelmer -

Jelmer -

28/08/2005 16:37:00
Quote Anchor link
Dan lijkt mij wget de enige mogelijkheid, omdat je een webpagina moet aanvragen.
edit: als ik open gebruik, opent hij gewoon mijn webbrowser. Ik heb dus geen idee wat er gebeurt waneer je dit op een server doet.

Maar als je de cronjob uitvoert op dezelfde server als dat het bestand staat, kan je ook php /path/to/your/file.php doen volgens mij.
Gewijzigd op 28/08/2005 16:39:00 door Jelmer -
 
- SanThe -

- SanThe -

28/08/2005 16:38:00
Quote Anchor link
php filename

Dit werkt alleen local, helaas.
Dat commando wat jij hebt met wget, dat werkt. Ik heb het geprobeerd op jouw gegevens. (http://194.126.173.109/~eliteaveng/crons/_cron_generate-stats.php)

Edit:Typo
Gewijzigd op 28/08/2005 16:41:00 door - SanThe -
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 16:40:00
Quote Anchor link
dus:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
open /home/eliteaveng/domains/eliteavengers.w3b.be/public_html/_cron_generate-stats.php -q
? lol ik ben nogal een noob met cron jobs:P
 
Zero Dead

Zero Dead

28/08/2005 16:42:00
Quote Anchor link
*
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
open /home/eliteaveng/domains/eliteavengers.w3b.be/public_html/crons/_cron_generate-stats.php -q
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.