Elke user speciaal, nummer meegeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Joren de Wit

Joren de Wit

13/12/2007 20:14:00
Quote Anchor link
Eerst haal je uit de members tabel een 'afspraak_uur' op en vervolgens geef je die waarde aan een 'registratie_uur' in diezelfde tabel? Dat is wel erg onlogisch...

En waar is die tweede tabel met afspraken gebleven? Die zie ik ook nergens terug?

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 21:07:20

Wouter K

Wouter K

13/12/2007 21:48:00
Quote Anchor link
Nee, dit heb ik niet gedaan, maar ik kan het volgende ook doen.

Op phphulp zie je wanneer iemand zijn account heeft gemaakt,
dit doe ik dan ook, maar ipv de registratie datum komt het uur en dag dat je moet komen .

mvg
(zoek nog steeds iemand die dat kan inbouwen voor mij ..of hulp via msn)

Joren de Wit

Joren de Wit

13/12/2007 21:57:00
Quote Anchor link
Wanneer stap je nu af van het idee dat je en een uur en een dag nodig hebt? Je hebt een datumtijd-stempel nodig, meer niet.

En hoe ga je bepalen wanneer iemand langs moet komen, heb je daar al over nagedacht? Wil je dat automatisch laten gebeuren of ga je dat handmatig in de database invoeren?

ps. Hulp via msn ben ik geen voorstander van, anderen met wellicht hetzelfde probleem hebben er dan niets meer aan. Ik wil het daarnaast best voor je inbouwen, maar dan is mijn vraag: hoeveel heb je ervoor over?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Wouter K

Wouter K

13/12/2007 22:16:00
Quote Anchor link
Niets kan ik betalen omdat ik zelf niet weet hoeveel ik ga krijgen en of hij het aanneemt of niet,

ik bepaal juist niks dat doe de baas door mij te contacteren, (familie)

Misschien als ik beter ben dat ik het met een systeem doe, dat zou makkelijker zijn voor hem.

mvg

Joren de Wit

Joren de Wit

13/12/2007 22:20:00
Quote Anchor link
Quote:
ik bepaal juist niks dat doe de baas door mij te contacteren,
Je bent met het bouwen van een applicatie terwijl je nog niet eens weet hoe die applicatie precies moet gaan werken? Lekker logisch...

Volgens mij moet je weer terug naar stap 1: formuleer voor jezelf hoe je wilt dat het eruit komt te zien.

En dan bedoel ik ook echt alle aspecten van de applicatie! Dus niet eerst een halve applicatie bouwen en vervolgens erachter komen dat het toch eigenlijk anders had gemoeten...

Wouter K

Wouter K

17/12/2007 17:56:00
Quote Anchor link
Heb het even terug bekeken en ik pak het wat groter aan , maar dit zal me niet lukken tot mijn spijt,

Ik beheer de db maar de baas vult de gegevens in via een formulier ,

Hij selecteerd een naam , uit de optie, en vult een uur , en datum in.
Uur en datum zijn standaard via een selectie,

Het concept kan ik wel redelijk voor mij zien, Ik kan alles maken tot ik bij de db kom , Hoe ik insert , delete , aanpas ,

Mocht me dit duidelijk zijn, dan begin ik morgen aan het concept,

Maar dan zal iemand me in ieder geval de sql moeten schrijven ik denk niet dat dit zo moeilijk is,

Zodat ik morgen op papier kan gaan denken wat ik ga doen,

Als iemand me kan helpen met de sql te schrijven en tips te geven geef maar .

mvg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K

Joren de Wit

Joren de Wit

17/12/2007 18:02:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 17.12.2007 17:56:
Ik beheer de db maar de baas vult de gegevens in via een formulier
Dat formulier heb je dus al? Eigenlijk is dat de verkeerde volgorde aangezien je normaal gesproken eerst met de database begint, maar goed...

Je weet nu dus al met welke gegevens je moet gaan werken en welke gegevens je naar de database moet schrijven. Uit de datum en het uur die geselecteerd zijn, kun je heel eenvoudig een datumtijd stempel maken in het formaat yyyy-mm-dd hh:ii:ss, welke je naar een DATETIME veld in de database kunt schrijven.

De queries zijn eenvoudig en kun je allemaal terugvinden in de MySQL handleiding.

Maar het belangrijkste waar je mee moet beginnen, en dat is niet de eerste keer dat ik dat in dit topic zeg, is het opzetten van een goed datamodel. Normaliseren is dus de eerste stap die je gaat doen.

Wouter K

Wouter K

17/12/2007 19:11:00
Quote Anchor link
Ik kom er niet aan uit,

Ik vind het niet echt duidelijk beschreven,
Ik moet echt alles direct hebben of ik zal het niet vinden,.

Zou je zo vriendelijk kunnen zijn gewoon even de syntax te plaatsen

mvg

Joren de Wit

Joren de Wit

17/12/2007 22:38:00
Quote Anchor link
Dat staat gewoon echt in de handleiding, maar goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
INSERT INTO tabel (kolom1, kolom2)
VALUES ('waarde1', 'waarde2')

Code (php)
1
2
3
4
5
6
UPDATE tabel
SET
   kolom1 = 'waarde1',
   kolom2 = 'waarde2'
WHERE
   kolom1 = 'iets'

Code (php)
1
2
3
4
5
SELECT
    kolom1,
    kolom2
FROM
    tabel

Meer kan ik er ook niet van maken. De queries kunnen allemaal veel ingewikkelder, maar dat kun je ook allemaal uit de handleiding halen...

Wouter K

Wouter K

18/12/2007 23:27:00
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=41883

hier gaat dit verder blanche , ik ga je select even nemen , maar wat is het nut van die update ?

Crispijn -

Crispijn -

19/12/2007 01:20:00
Quote Anchor link
Ik denk dat Blanche even wat zoekwerk voor je heeft gedaan. wouter, wil je iets leren moet je echt wat meer innitiatief tonen. De scriptlib staat vol met voorbeelden. Kijk daar eens naar, pas eens iets aan en beredeneer bestaande scripts + feedback. Hier leer je veel van, maar echt zelf iets scripten kan alleen als je zelf de handen uit de mouwen steekt/durft te steken...

Frank -

Frank -

19/12/2007 09:46:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 18.12.2007 23:27:
maar wat is het nut van die update ?
Wat denk je zelf? Waar zou het woord 'update' voor staan? Hint: Dit komt uit het de engelse taal, wellicht doet een woordenboek wonderen.

Hipska BE

Hipska BE

19/12/2007 09:52:00
Quote Anchor link
lol :D

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.