Review layout [Definitieve versie]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wessel Johnson

Wessel Johnson

10/10/2008 19:50:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben weer begonnen aan mijn website en heb een layout gemaakt, graag zou ik jullie mening hierover horen.

HTML valid en CSS valid.

Layout image op plaatjesupload

Wessel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 05:54:13
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

10/10/2008 19:57:00
Quote Anchor link
Een paar divs en een afbeelding?
beetje kaal niet..?
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

10/10/2008 20:00:00
Quote Anchor link
Ja, design is niet mn sterkste kant :p. Maar ik wou het graag simpel houden, zodat het makkelijk cross-browser te houden is. Heb je misschien een tip om het wat op te leuken ?
 
Naam Loos

Naam Loos

10/10/2008 20:12:00
Quote Anchor link
Mooi frisse layout! Alleen bij IE6 loop alles niet aan elkaar!! Er staan wat lijnen scheef enzo.

EDIT: nu ik op F5 druk is alles weer goed!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Naam Loos
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

10/10/2008 20:17:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de fijne reactie, maar mn layout is het plaatje, niet de upload zelf :p.
 
Mitchell

Mitchell

10/10/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Is nogal heel erg kaal, zou zelf nou nooit zeggen van "hey, deze laat ik een klus voor me doen" (als het een portfolio word).. :)
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

10/10/2008 21:10:00
Quote Anchor link
niet mijn ding.. ik vind het niet echt mooi en het is wel eg kaal. je zou kunnen overwegen eens wat met kleur, plaatjes, css en weet ik veel wat allemaal te doen. Kijk eens naar andere websites.. en over dat cross-browser compatible maken: dat is een kunst apart echter is het niet moeilijk als jij je CSS netjes en overzichtelijk houd.

Kijk ook eens naar templates en haal daar ideeen uit. Beter goed gejat dan slecht bedacht ;)
 
Jasper Geelen

Jasper Geelen

10/10/2008 22:19:00
Quote Anchor link
Opzich best mooie layout, echter zou ik wat zachtere kleuren gebruiken dan dat felle blauw. Bijna niemand houdt van een onwijs felle website waar je hoofdpijn van krijgt.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

10/10/2008 22:30:00
Quote Anchor link
Ik vind hem ook wel heel erg simpel en kaal. Zeker met wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met (X)HTML en Css is deze opzet wel heel simpel.

Een simpele lay-out op zich niets mis mee, maar het moet wel mensen aanspreken, en dat doet dit duidelijk niet.
 
Roeltje M

Roeltje M

10/10/2008 22:43:00
Quote Anchor link
Niet echt mijn smaak. Kijk, het is goed dat je van simpel houdt, maar iets meer kleur mag wel.

Ik heb een klein concept (voorbeeld) voor je gemaakt, hoe het evt eruit kan zien.

Url
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roeltje M
 
--

--

11/10/2008 00:59:00
Quote Anchor link
roel schreef op 10.10.2008 22:43:
Ik heb een klein concept (voorbeeld) voor je gemaakt, hoe het evt eruit kan zien.

Url

Dan zou ik als ik Wessel was toch maar aan mijn eigen design vasthouden. ;-)
De belangrijkste tip vind ik dat je dat gradientje uit de header moet halen. Probeer ook te vermijden om dezelfde kleur voor de header en de achtergrond te gebruiken.
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 10:56:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties allemaal, ik zal eens iets met de tips van jullie gaan proberen =)
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 18:30:00
Quote Anchor link
Ik heb wat zitten knutselen en dit is er uit gekomen, nog steeds wel simpel.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/996209.html

Edit:
Sorry voor de bump, lette even niet op
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
--

--

11/10/2008 18:42:00
Quote Anchor link
Eigenlijk zijn er maar een paar details veranderd toch?
Die gradient die ik je afgeraden heb heb je nog, je achtergrond is hetzelfde..
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 18:45:00
Quote Anchor link
Ja dat is waar, vind je de gradient in de header irritant? Maar ik vind dat het wel veel verschil maakt? Is dit beter dan de vorige, of moet ik een andere kant op?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/10/2008 18:56:00
Quote Anchor link
@Wessel

het ging om de lay-out, die is kaal en blijft kaal. Behalve de header en de kleur an sich is er helemaal niets veranderd. Probeer eens heel wat anders. Doe eens gek, maak er eens iets fraais van.
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 19:07:00
Quote Anchor link
Ok, ik zal eens wat gaan proberen

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

12/10/2008 11:26:00
Quote Anchor link
Bump :p
 
--

--

12/10/2008 11:52:00
Quote Anchor link
Loos die gradient nou eens!

[miereneuk]
En je bump was 8 uur te vroeg.
[/miereneuk]
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

12/10/2008 14:52:00
Quote Anchor link
Een effen header:

Effen: http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/998264.html
met gradient: http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/996499.html
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
--

--

12/10/2008 14:53:00
Quote Anchor link
Veel mooier. Zo krijg je echt contrast met die achtergrond.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.