Site-check: Haneev.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Han eev

Han eev

18/10/2005 09:56:00
Quote Anchor link
Wat vinden jullie van mijn site??

haneev.nl

Han
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 20:38:04
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/10/2005 10:01:00
Quote Anchor link
De link naar je RSS valt half weg onder die gele balk.
En vind ik de kleuren niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak :)

Verder ziet het er goed uit, qua navigatie etc. :)
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 10:06:00
Quote Anchor link
Bij mij valt die balk niet weg....
Gebruik jij IE?

(ik vind de kleuren wel mooi :P)
 
Roy

Roy

18/10/2005 10:51:00
Quote Anchor link
Ziet er allemaal leuk uit hoor. Wel zou het handig zijn als je een script online werkend zou kunnen zien. Dit vind ik altijd erg prettig, omdat je dan goed kunt zien of het hetgene is wat je nodig hebt.
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 10:57:00
Quote Anchor link
volgens mij geef je je feed de verkeerde headers mee
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 11:13:00
Quote Anchor link
@legolas:
Jah ik weet niet hoe dat komt... Iemand oplossing?
Ik heb doctype enz wel goed...


@Roy: de voorbeelden doen het gewoon hoor!
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 11:22:00
Quote Anchor link
door php gegenereerd?

header("Content-Type: text/xml");

EDIT: anders komt het omdat je .rss doet ipv .xml
Gewijzigd op 18/10/2005 11:29:00 door Legolas
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/10/2005 11:28:00
Quote Anchor link
De balk valt niet weg, maar de link naar je RSS staat voor de helft onder die balk, en ik gebruik FF :)
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 11:35:00
Quote Anchor link
Wat ik doe:
Ik heb een bestand die die pagina genereert en dan opslaat in
feeds/haneev.rss

$fp = fopen('feeds/haneev.rss','w+');
fwrite($fp,$data); ezn......
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/10/2005 11:58:00
Quote Anchor link
IK vind alles zeer aantrekkelijk en tja over smaak valt natuurlijk niet te twisten :-)
Ik heb hem bekeken onder IE :-)

Keep on going with the good work!!
Suc6
Groet, lissy
 

18/10/2005 14:10:00
Quote Anchor link
Stark heel strak. Alleen nog wat vulling.
Jamer dat je tabellen gebruikt voor je ontwerp maar dat ter zijden.
Nu nog wat meer vulling.
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 14:30:00
Quote Anchor link
Han:
Wat ik doe:
Ik heb een bestand die die pagina genereert en dan opslaat in
feeds/haneev.rss

$fp = fopen('feeds/haneev.rss','w+');
fwrite($fp,$data); ezn......


of er .xml van maken of een .htaccess met forcetype
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 14:31:00
Quote Anchor link
.htaccess wordt dan:

<FilesMatch "\.xml$">
ForceType text/xml
</FilesMatch>
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 15:51:00
Quote Anchor link
oke ik zal het ff proberen


Edit:
Bedankt Legolas het is gelukt!!
Word strx rss.haneev.nl
Gewijzigd op 18/10/2005 16:04:00 door Han eev
 
Jelmer -

Jelmer -

18/10/2005 16:00:00
Quote Anchor link
Zit een foutje in je <link/>-tag in scripts.php. Een dubbele quote te veel. Daarbij, je echte feed op je hoofdpagina leid naar een 404 error.

Edit: die nieuwe werkt prima :)
Gewijzigd op 18/10/2005 16:02:00 door Jelmer -
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 16:06:00
Quote Anchor link
Ook opgelost!
Bedankt voor alle reacties tot nu toe ik dacht dat al veel fouten eruit had ^^.

Han
 

18/10/2005 16:18:00
Quote Anchor link
Strakke site, Han. Ik vind hem er zeker niet slecht uitzien in FireFox. In Micro$ofts IE minder, maar dat komt omdat IE zich niet aan de webstandaarden houdt en IE gewoon een slechte browser is.

Maar je site ziet er goed uit!
Keep up the good work! :)
Gewijzigd op 18/10/2005 16:30:00 door
 
Jelte

jelte

18/10/2005 16:26:00
Quote Anchor link
die site is een aanrader jongens hij heeft veette tuts:D:D
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 16:57:00
Quote Anchor link
Bedankt jelte :P

Ik weet niet wat ik nu moet doen??
iemand nog een idee?

Han
 
Thijs X

Thijs X

18/10/2005 18:18:00
Quote Anchor link
Ik zou je header wat veranderen het is nu nog een beetje saai
 
Niels Beckers

Niels Beckers

18/10/2005 18:24:00
Quote Anchor link
gasteboekje ofzo zouook niet mistaan
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.