blanco localhost

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »
Rob Cnossen

Rob Cnossen

19/05/2010 17:31:38
Quote Anchor link
Hallo,
dit is mijn eerste bericht binnen PHPhulp en denk dat mijn bericht in deze categorie hoort. Wanneer dit niet zo is hoor ik dit graag.

Ik wil mij meer verdiepen in PHP en heb daarvoor een wampserver geïnstalleerd. Wanneer ik http://localhost/ open krijg ik een blanco scherm. Ik denk wel dat alles geïnstalleerd is maar dat ik het op de een of andere manier niet kan bereiken. Ik kan wel alles configureren maar niets openen. Ik krijg ook geen foutmelding.

Vriendelijke groet, Rob
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 07:40:45
 
Milo S

Milo S

19/05/2010 17:34:05
Quote Anchor link
Hey,
Welkom hierzo ;)

Heb je toevallig een index.php bestandje verwijderd? of staat die helemaal niet in je "www" folder?
Weet je dit niet zeker kijk anders een in deze map:
C:\Wamp\www (althans dit is hem bij mij)
Zie je hier geen bestand staan? zorg dat dat er iets in komt met de naam: index.(extensie)

Hoop dat dit duidelijk is?

Gr, Milo
 

19/05/2010 17:35:07
Quote Anchor link
Staat er toevallig nog een andere server op die port?
Dan kan het zijn dat je een blanco pagina krijgt.
Kijk ook eens naar de accesslog van apache, misschien staat daar wat in.
Probeer anders eens je wampserver op een andere port in te stellen. Mijn apache hier staat bijvoorbeeld op port 8080 te luisteren.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

19/05/2010 17:36:58
Quote Anchor link
Een blanco scherm kan ook voorkomen als er een fout opgetreden is waardoor de uitvoer van het script gestopt wordt. Als je PHP foutmeldingen niet weer laat geven, resulteert dat in een blance scherm.

Controleer de display_errors instelling in je php.ini, op je testserver wil je deze op 'On' hebben staan.
 
Rob Cnossen

Rob Cnossen

19/05/2010 22:12:07
Quote Anchor link
Dank je Milo en allen bedankt voor de hulp, maar ik heb helaas nog geen oplossing kunnen vinden.

In de www map staat een index.php bestandje.

Er staat naar mijn weten geen andere server op die poort, maar ik heb een tijd geleden wel PHP geinstalleerd gehad maar weer gedeinstalleerd. Ik heb wel de poort veranderd naar 8080, ik heb dat gedaan via http conf, maar misschien is dat niet de goede manier.

Ik heb de display_errors instelling gecontroleerd en daar staat
;display_errors
;Default Value: On
;Development Value: On
;Production Value: Off
Ik denk dat dit goed moet zijn,

b.v.d.
groet. Rob
 
Bram Boos

Bram Boos

19/05/2010 22:17:53
Quote Anchor link
Gebruik je Skype? Die gebruikt poort 80.
Heb je trouwens je server wel online gezet?
Afbeelding
 
Joren de Wit

Joren de Wit

19/05/2010 22:22:49
Quote Anchor link
Al die regels met betrekking tot display_errors zijn comments, geen daarvan heeft enige invloed op je instellingen. Zet onder die betreffende regels eens het volgende:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
display_errors on

Dan pas is de foutweergave ingeschakeld en zul je daadwerkelijk fouten te zien krijgen.
 
Moe BE

Moe BE

19/05/2010 22:25:04
Quote Anchor link
Mister:
Gebruik je Skype? Die gebruikt poort 80.
Heb je trouwens je server wel online gezet?


Bij beide krijg je volgens mij een melding dat de server niet gevonden kan worden.
Je index.php is toch geen lege file he (normaal gezien is dit standaard wel niet het geval)
Gewijzigd op 19/05/2010 22:25:47 door Moe BE
 
Bram Boos

Bram Boos

19/05/2010 22:27:18
Quote Anchor link
Thomas:
Bij beide krijg je volgens mij een melding dat de server niet gevonden kan worden.
Je index.php is toch geen lege file he (normaal gezien is dit standaard wel niet het geval)


Bij Skype krijg je een witte pagina, bij dat tweede wat ik noemde weet ik niet...
 
Moe BE

Moe BE

19/05/2010 22:42:57
Quote Anchor link
Mister:
Bij Skype krijg je een witte pagina, bij dat tweede wat ik noemde weet ik niet...

Kan zijn hoor, maar bij mij start de server nog niet eens als skype open staat, waardoor hij dus ook niet gevonden word.
 
Rob Cnossen

Rob Cnossen

22/05/2010 13:29:30
Quote Anchor link
Inderdaad is het Skype die het tegenhoud. Ik heb Skype er voor nu even afgehaald en PHP werkt dan prima.

Erg bedankt voor de hulp,
vriendelijke groet, Rob
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/05/2010 16:43:59
Quote Anchor link
Je kan Skype ook op een andere poort laten draaien, staat ergens in de instellen.
Dacht trouwens dat Skype poort 80 tegenwoordig niet meer als standaard poort had?
 
Raymond ---

Raymond ---

22/05/2010 20:21:51
Quote Anchor link
Willem:
Je kan Skype ook op een andere poort laten draaien, staat ergens in de instellen.
Dacht trouwens dat Skype poort 80 tegenwoordig niet meer als standaard poort had?


Nee niet als standaard, maar als alternatief:
Bij Instellingen onder Geavanceerd > Verbinding staat: "Gebruik poort 80 en 443 als alternatief voor inkomende verbindingen", als je dat uitschakelt werkt het goed.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.