[Review] Check My Profile

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

T H

T H

20/12/2006 09:24:00
Quote Anchor link
Beste mede phphulp leden :-)

Ik ben een site aan het maken, namelijk www.checkmyprofile.nl. Ik wil graag weten wat jullie ervanvinden en of jullie nog tips hebben... En er zit nog een veiligheids lek in .... maar die heb ik nog neit gevonden :-) Iemand zin om te helpen zoeken? Ik doe pas een jaartje php dus, ik doe mijn best :-)

graag opbouwend commentaar :-)

gr, tim
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door T H
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 21:51:30
 
- wes  -

- wes -

20/12/2006 09:26:00
Quote Anchor link
nieuwsflits is irritant, 1e wat me opvalt , gaat te snel en verneuqt je pagina
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

20/12/2006 09:52:00
Quote Anchor link
- Nieuwsflits gaat inderdaad veel te snel.
- Gebruik de <title>-tag beter. Nu staat er alleen maar ..:: Blabla ::.. Doe er ook bij waar je zit. Voorbeeld? Deze site.
- Gebruikerslijst is veel te lang, maak daar een pagina navigatie in na x-aantal records.
- En waarschijnlijk nog wat...

Elwin
 
T H

T H

20/12/2006 20:42:00
Quote Anchor link
@wes, ik zal de nieuwsflits z.s.m. vertragen :-)

@Elwin. title tag, met locatie waar je bent... :) goed idee :). Dat idee van die X aantal records op de gebruikerslijst stond al op de planning, maar ben momenteel nogal druk :-)

@wes & Elwin, bedankt voor de moeite om ff naar me site te kijken :-)

gr, tim
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

20/12/2006 20:52:00
Quote Anchor link
ik vind het een erg mooie layout..

een ding:
door de menu's krijg je in het middenstuk een leeg deel (onderaan) dat ziet er best raar uit :P want je verwacht eerder dat de info langer is ;)
 
Raymond ---

Raymond ---

20/12/2006 20:52:00
Quote Anchor link
Ik luit me bij de rest aan.

tim schreef op 20.12.2006 20:42:
@wes, ik zal de nieuwsflits z.s.m. vertragen :-)

Vertragen is idd een optie, je zou ook kunnen zorgen dat bij het laden van de pagina een willekeurig nieuwsbericht wordt getoond. Zo heb je niks bewegends.
 

20/12/2006 21:01:00
Quote Anchor link
Foutmelding statistieken van de errors?
Logo van TomTom?
Geen foto is wel erg lelijk.
Gelukkig dat je padding kent. Is een applausje waard.
Concept - laten we het daar maar niet over hebben.
Mooie header.
Mooie kleuren-combo
 
T H

T H

21/12/2006 10:32:00
Quote Anchor link
Foutmelding statistieken van de errors?
Ja kan toch? :-) Of moet ik dat toch echt geheim houden voor de admin/mods?

Logo van TomTom?
Waar? :-)

Geen foto is wel erg lelijk.
Klopt vinden wij ook :-) Er word al een nieuwe gemaakt :-) Maar de designers zijn soms een beetje druk (verhuizing ed.)

gr, tim

ps, leuk dat iedereen tijd neemt om ff te kijken,..... soms heb je van die sites waar je meteen afwordt gekraakt enzo :-) *klopt af*
 
ArendJan

ArendJan

21/12/2006 10:40:00
Quote Anchor link
Ik vind de site een beetje saai, niet echt op jongeren gericht, en het logo is nogal... mwjah....
 
CB2thephp

CB2thephp

21/12/2006 10:57:00
Quote Anchor link
De nieuwsflits gaat inderdaad te snel als je het iets vertraagd en de hoogte etc een vaste waarde geeft is het in eens een stuk minder irritant. Voor de rest zie mensen boven ^_^.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

21/12/2006 12:36:00
Quote Anchor link
misschien ook een idee is het schikken van gebruikers. Als je bijv klikt op gebruikersnaam dat deze ook automatisch op alfabet schikt. En als je nog een keer klikt in alfabetische volgorde(omgekeerd).
 
T H

T H

21/12/2006 14:33:00
Quote Anchor link
@CB2thephp, bedankt voor je post, maar dat had ik al op de planning staan :-)

@Jurgen, Ook dat had ik al op mijn (extreem lange) todo lijstje staan :-)

gr, tim
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

21/12/2006 14:37:00
Quote Anchor link
misschien is het handig je lijst te posten ( een url) zodat andere mensen voor hun site ook ideeen kunnen overnemen.

Edit: ik ga me thuis ook even registreren is misschien wel leuk :). Kun je nog een mede programmeur/moderator gebruiken? bij deze biedt ik me aan als je nodig hebt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
Rudie dirkx

rudie dirkx

21/12/2006 14:40:00
Quote Anchor link
Ik vind het een gave site! Superduidelijken vind m wel stylish!
Misschien footer als footer printen en niet ergens in t midden vd pagina (zie http://www.checkmyprofile.nl/index.php?pagina=login)
 
T H

T H

21/12/2006 14:43:00
Quote Anchor link
@Jurgen, Todo lijst staat op mijn profiel:
http://www.checkmyprofile.nl/index.php?pagina=profiel&id=admin

@tommyv, goed idee! :-) Maarhoe... ik ben niet echt goed met css :-) haha

gr, tim
 
T H

T H

21/12/2006 14:48:00
Quote Anchor link
En mijn site is hack gevoelig :( damn nu al de 2de hacker.... wil iemand vertellen hoe? en als het kan hoe ik het kan oplossen? :-)

gr, tim

edit: Is er iemand geintresseerd in het helpen met oplossen van de lekjes? Ik ben nog een beetje php beginner (bijna 1 jaar :O )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door T H
 
Nick Mulder

Nick Mulder

21/12/2006 17:29:00
Quote Anchor link
Ehm... is MySQL injection geblockd?
 
Jan geen

Jan geen

21/12/2006 17:52:00
Quote Anchor link
Ik vind je site er chill uit zien, ok het idee is nogal uitgewoond maar het ziet er iig goed uit! enige minpuntje is die newsflash maarja das al paar keer gezegd.

Deze pagina is in 0.016137123 Seconde(s) gemaakt --> boeit me eigenlijk vrij weinig... ik zou het weghalen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen
 
Legolas

Legolas

21/12/2006 18:32:00
Quote Anchor link
kijk even in je HTTP access logboek rond de tijd van de hack
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/12/2006 19:42:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit joh:D
mooie layout,
goede kleuren combo,

het enige minpunt is die nieuws flits.
als je de nieuws flits 10 sec laat wachten voordat hij naar de volgende gaat is het wel mooi denk ik
 
- -

- -

21/12/2006 21:18:00
Quote Anchor link
Denk om je spatiegebruik: http://www.spatiegebruik.nl/

Nieuws flits = Nieuwsflits
Punten top 10 = Puntentop-10 (of misschien puntentoptien)
Waarderings systeem = Waarderingssysteem
Nieuwe forum catagorie Webdesign = Nieuwe forumcategorie: Webdesign
school documenten = schooldocumenten

Ik krijg van TidyHTML ook 112 warnings, en ik krijg één JavaScript-error:

window.attachEvent is not a function (pngfix.js line 30)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.