Sollicitatie brief (wordpress)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »
Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 11:24:46
Quote Anchor link
Hallo allemaal

Ik gebruik een Wordpress omgeving en daarin is het de bedoeling dat ik een formulier ontwikkel voor sollicitatie's overigens moet de ingezonden sollicitatie goed gekeurd worden of verwijderd.

Ik weet hoe ik dit eventueel apart bij Wordpress kan ontwikkelen maar nou is de vraag..

Hoe kan ik dit alles binnen Wordpress houden zonder een extra inlog systeem aan te moeten maken en een extra database en dat hij binnen het menu van Wordpress komt (admin)


Alvast bedankt!

Titel specifiek gemaakt.[/modedit]
Gewijzigd op 15/07/2014 15:00:28 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 19:08:57
 
TJVB tvb

TJVB tvb

15/07/2014 11:33:16
Quote Anchor link
Als je een WordPress plugin maakt kun je alle functionaliteit gebruiken waaronder bijvoorbeeld het gebruikers gedeelte.
Zie: http://codex.wordpress.org/Writing_a_Plugin
 
Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 11:42:38
Quote Anchor link
TJVB tvb op 15/07/2014 11:33:16:
Als je een WordPress plugin maakt kun je alle functionaliteit gebruiken waaronder bijvoorbeeld het gebruikers gedeelte.
Zie: http://codex.wordpress.org/Writing_a_Plugin


Ik had begrepen van een collega dat het veel tijd kost om alleen al de plugin te ontwerpen laat staan het gehele systeem, Het hoeft niet uitgebreid te zijn gewoon simpel. OOP ben ik overigens niet bekend mee zou ik dan alsnog een apart systeem moeten ontwerpen ?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

15/07/2014 11:48:45
Quote Anchor link
Vincent Post op 15/07/2014 11:42:38:
Ik had begrepen van een collega dat het veel tijd kost om alleen al de plugin te ontwerpen laat staan het gehele systeem, Het hoeft niet uitgebreid te zijn gewoon simpel. OOP ben ik overigens niet bekend mee zou ik dan alsnog een apart systeem moeten ontwerpen ?


OOP heb je niet perse nodig. Je kunt beginnen met een standaard formulier te ontwerpen binnen wordpress. een nieuwe layout pagina binnen je gebruikte template kan hier een start zijn. Er zijn honderden tutorials op internet te vinden hoe dit te doen. En ja ook simpel (wat is simpel) kost gewoon nog behoorlijk wat tijd. Als je dat niet hebt zou ik overwegen om hier een professional of semi-professional voor in te huren. Je kunt op dit forum bij de vacatures een oproep doen.
 
Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 11:54:10
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 15/07/2014 11:48:45:
Vincent Post op 15/07/2014 11:42:38:
Ik had begrepen van een collega dat het veel tijd kost om alleen al de plugin te ontwerpen laat staan het gehele systeem, Het hoeft niet uitgebreid te zijn gewoon simpel. OOP ben ik overigens niet bekend mee zou ik dan alsnog een apart systeem moeten ontwerpen ?


OOP heb je niet perse nodig. Je kunt beginnen met een standaard formulier te ontwerpen binnen wordpress. een nieuwe layout pagina binnen je gebruikte template kan hier een start zijn. Er zijn honderden tutorials op internet te vinden hoe dit te doen. En ja ook simpel (wat is simpel) kost gewoon nog behoorlijk wat tijd. Als je dat niet hebt zou ik overwegen om hier een professional of semi-professional voor in te huren. Je kunt op dit forum bij de vacatures een oproep doen.


Bedankt ik ga het maar eens proberen !
overigens zal ik het echt zelf moeten leren om ook zo in de toekomst custum formulieren te kunnen ontwikkelen.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

15/07/2014 12:01:04
Quote Anchor link
Is het alleen een formulier of moeten de sollicitaties ook weergegeven worden?
Indien het alleen een formulier is waarvan jullie de ingevulde gegevens moeten zien kun je ook kijken of er een geschikte plugin bestaat om het formulier mee te maken.
 
Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 12:31:20
Quote Anchor link
TJVB tvb op 15/07/2014 12:01:04:
Is het alleen een formulier of moeten de sollicitaties ook weergegeven worden?
Indien het alleen een formulier is waarvan jullie de ingevulde gegevens moeten zien kun je ook kijken of er een geschikte plugin bestaat om het formulier mee te maken.


De sollicitaties die worden ingezonden die moet dan weergegeven worden ergens in admin menu van WP

Ik heb al een plugin gevonden die redelijk dichtbij het gene komt wat ik nodig ben alleen die is al z'n 2 jaar verouderd is het toegestaan om deze recent te maken zodat hij weer goed werkt? qua copyrights,
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

15/07/2014 14:26:35
Quote Anchor link
Vincent Post op 15/07/2014 12:31:20:
De sollicitaties die worden ingezonden die moet dan weergegeven worden ergens in admin menu van WP

Voor dat laatste heb je dan inderdaad een plugin nodig. Al lijkt dat misschien heel erg beladen, het valt wel mee. Ook hiervoor zijn duidelijke stap voor stap tuts te vinden.
Vincent Post op 15/07/2014 12:31:20:
Ik heb al een plugin gevonden die redelijk dichtbij het gene komt wat ik nodig ben alleen die is al z'n 2 jaar verouderd is het toegestaan om deze recent te maken zodat hij weer goed werkt? qua copyrights,

Indien je kunt uitvinden wie het gemaakt heeft zou ik het even netjes vragen. Negen van de tien keer vinden ze het prima. Anders zou ik hem als voorbeeld gebruiken en aan de hand daarvan mijn eigen plugin schrijven.
 
Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 14:53:17
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 15/07/2014 14:26:35:
Vincent Post op 15/07/2014 12:31:20:
De sollicitaties die worden ingezonden die moet dan weergegeven worden ergens in admin menu van WP

Voor dat laatste heb je dan inderdaad een plugin nodig. Al lijkt dat misschien heel erg beladen, het valt wel mee. Ook hiervoor zijn duidelijke stap voor stap tuts te vinden.
Vincent Post op 15/07/2014 12:31:20:
Ik heb al een plugin gevonden die redelijk dichtbij het gene komt wat ik nodig ben alleen die is al z'n 2 jaar verouderd is het toegestaan om deze recent te maken zodat hij weer goed werkt? qua copyrights,

Indien je kunt uitvinden wie het gemaakt heeft zou ik het even netjes vragen. Negen van de tien keer vinden ze het prima. Anders zou ik hem als voorbeeld gebruiken en aan de hand daarvan mijn eigen plugin schrijven.


Ik zal eens een bericht plaatsen bij de plugin support, en anders moet ik toch overwegen om mijn eerste eigen plugin te gaan schrijven.

Bedankt !
 
John De Zon

John De Zon

16/07/2014 10:23:08
Quote Anchor link
Je kan beter toch zelf wel een wordpress schrijven, dan kan je je eigen opties in de toekomst ook nog zelf toevoegen zonder al te veel moeite.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.